Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje za učitelje na šoli
Izobraževanje za vse učitelje naše šole v okviru Inovativna učna okolja z IKT je bilo 23.10 2017.
Marija Vol Lipovšek je prippravila delavnico z mikroskopi in video kamero. Učitelji so interaktivno delai s slikami na iPadih. Marija Kodrin je predstavila spletno orodje Kahoot.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje učiteljev razvojnih šol
19.1.2019 je bilo na Zavodu Antona Martina Slomška v Mariboru izobraževanje za učitelje razvojnih šol.
Dnevni red je bil naslednji:
- Zbiranje in uvodni pozdrav, predstavitv ciljev usposabljanja
- Plenarno predavanje: dr. Željko Ćurić: Spremembe družbe in posameznika
- delavnice 1. krog: Pedagoške odločitve v luči razvijanja digitalnih kompetenc
- delavnice 2. krog: Pedagoške odločitve v luči razvijanja digitalnih kompetenc
- Plenarno predavanje: Robert Gajšek: Zakaj, kaj...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje sošolcev
Učenci sedmih razredov so pripravili predavanje za petošolce na temo nevarnosti spletnega nasilja in varno rabo spletnih storitev.
Več
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje za učitelje razvojnih šol
20.1.2018 je bilo na Zavodu Antona Martina Slomša v Mariboru srečanje učiteljev, ravnateljev in vodij projektov v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Program dela je bil naslednji:
9.00 - 9.15 Uvodni pozdrav, predstavitev ciljev usposabljanja
9.15 – 10.45 Plenarno predavanje: dr. Predrag Pale (Transformacija učitelja)
Razporejanje v delavnice
11.00 – 12.30 Delavnice 1. krog: Kako uporabimo (in pripravimo)e-storitve za pouk
12.30 – 13.30 Kosilo
13.30 – 15.00 ...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje o 3D tiskalnikih
V ponedeljek, 28. 1. 2019, smo se učitelji naše šole v okviru projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT izobraževali o delu s 3D tiskalniki. Delavnico sta pripravila učitelja Šolskega centra Velenje Jože Horvat in Miran Papež.
Najprej sta nam predstavila teoretične posebnosti dela s 3D tiskalniki, v nadaljevanju smo si na računalnike namestili program za 3D tiskanje ter pripravili izdelek, ki smo ga želeli natisniti. Praktično smo preizkusili tudi delovanje 3D tiskalnika od priprav...
VečKatalog IJZ
Katalog IJZ
1. Osnovni podatki o katalogu | |
Naziv zavoda: |
Osnovna šola Hruševec Šentjur, Gajstova pot 2a, 3230 Šentjur telefon: 03 746 37 00; fax: 03 746 37 20 info(at)hrusevec.si |
Odgovorna uradna oseba: |
Robert Gajšek, uni.dipl. ped., ravnatelj tel.: 03 746 37 10 robert.gajsek(at)hrusevec.si |
Datum zadnje spremem... |
Vzgojni načrt
Vzgojni načrt
Vzgojni načrt
je oblikovan na podlagi:
- zakona o osnovni šoli,
- učnih načrtov za posamezne predmete,
- priporočil Ministrstva za šolstvo in šport o načinih oblikovanja in uresničevanja vzgojnega načrta osnovne šole.
Izhodišča:
Cilji osnovnošolskega izobraževanja
(Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o Osnovni šoli( ZOsn-F) – Uradni list št. 102, 9.11. 2007) 2. člen
Vzgojni načrt obsega:
- VIZIJO ŠOLE
- TEMELJNE VREDNOTE in NAČELA VZGOJNEGA DELOVANJ...
Prometna varnost
Prometno varnostni načrt
PROMETNO - VARNOSTNI NAČRT
OŠ Hruševec Šentjur in POŠ Kalobje
Skrbnika prometno-vamostnega načrta sta Boris Čujež in Robert Gajšek. Skrbela bosta za preglednost in izboljšave tega načrta, ki bodo nastalena osnovi utemeljenih pobud učencev, staršev, zaposlenih in krajanov.
Robert Gajšek, ravnatelj
Kazalo vsebine:
- Otroci v prometu
- Šolski okoliš
- Organiziran šolski prevoz
- Nevarne prometne točke
- Ukrepi in dejavnosti za varno...
Prometna varnost
Varno na kolesu -video
O prehrani na šoli
Vodja šolske prehrane
Ustrezna prehrana učencev je osnova za zagotavljanje njihovega zdravja, dobrega počutja in učne uspešnosti. Pri organizaciji šolske prehrane upoštevamo smernice za prehranjevanje v vzgojno-izobraževalnih zavodih Strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje. Trudimo se, da je prehrana znotraj obrokov uravnotežena, zdrava in varna. Tako odraščajoče otroke spodbujamo k oblikovanju zdravih prehranjevalnih navad.
Od leta 2015 uvajamo živila ekološke pridelave, ki so na jedilnikih označeni ...
VečCene obrokov
Cene obrokov
Na seji Sveta zavoda, dne 7. 3. 2024, je bila potrjena nova cena šolskega kosila, ki bo veljala od 1.4.2024 dalje:
- od 1.-5. razreda 3,10 €
- od 6.-9. razreda 3,30 €
Malica ostane nespremenjena malica 1,10 EUR (od 1.9.2023 dalje po sklepu Ministrstva za vzgojo in izobraževanje)
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Predmetna stopnja od 6. do 9. razred
Športni dan na daljavo...
Učenci so spodbudili družinske člane, da so se skupaj med 11. in 19. 4. 2020 odpravili na pohod v naravo. Utrinke si oglejte v galeriji slik.
1. Zoja Amon Pilih, 7. a: Z družino smo se je 11. 4. 2020 odpravili na pohod na Rifnik. Na poti smo videli konje in bila sem zelo vesela, da sem jih lahko pobožala. Na vrhu Rifnika smo si ogledali izkopanine. Na poti nazaj domov, pa smo se ustavili še na gradu Rifnik. Imela sem se super, tudi zaradi toplega vremena. Prehodili smo nekaj več kot 6 ...
VečŠolska shema
Šolska shema
ŠOLSKA SHEMA
je nov ukrep skupne kmetijske politike in pomeni pomoč za oskrbo s sadjem in zelenjavo ter mlekom in mlečnimi izdelki v izobraževalnih ustanovah. V šolski shemi se otrokom v osnovni šoli in gojencem v zavodih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami brezplačno razdeljuje dodaten obrok sadja in zelenjave oziroma mleka in mlečnih izdelkov ter se jih skozi različne dejavnosti spremljevalnih izobraževalnih ukrepov povezuje s kmetijstvom, izobražuj...
VečInovativna pedagogika 1:1
INOVATIVNA PEDAGOGIKA 1:1
Projekt je bil zaključen 30.6.2015. Znanja in veščine, ki smo jih pridobili v projektu še vedno uporabljamo pri pouku! Izkušnje, ki smo jih pridobili pri projektu smo prikazali na dveh konferencah.
- 26.11.2014, v Ipavčevem kulturnem centru v Šentjurju
- 18.04.2015, v športni dvorani Zavoda Antona Martina Slomška v Mariboru, kjer smo sodelovali v zaključni konferenci projekta.
Svoje znanje smo pripravljeni deliti z drugimi, ki jih to zanima.
N...
Novice
NPZ - informacije za starše
Splošne informacije, podrobnosti in pojasnila najdete na spletni strani RIC, državni izpitni center in v prilogi.
Koledar za letošnje šolsko leto je na povezavi.
Tretji predmet za 9. razrede v naši šoli je likovna umetnost.
Več
Glasilo Corona št.4
Glasbenica Ema
Emi v karanteni res ni bilo dolgčas. Poleg tega, da je zavzeto delala za šolo, likovno ustvarjala, bila športno aktivna, si je čas krajšala še z igranjem na flavto. Pesem, ki so se jo tretješolci naučili pri predmetu glasbena umetnost, je Emi bila všeč, zato se jo je naučila še zaigrati. Uganete za katero pesem gre?
Več2023/2024
Delovna konferenca za zaposlene
Delovna konferenca za učitelje
6. 2. 2024, v knjižnici, ob 15. 00, izobraževanje na temo SPOZNAJMO VR OČALA
Več
Novice
#športajmoinberimo
Kaj brati, da diši po športu?
1. Leposlovje za otroke
Adam Ciccio in Katrien Benates: Pojdi ven in se igraj
»Oblaki so se razkadili in prikazalo se je sonce. Čas je, da odložiš elektronsko napravo in s svežim zrakom napolniš svojo glavo.« »Pretvarjaj se, da si raziskovalec in razišči gozd. Če ne greš ven, morda nikoli ne izveš, kaj te v resnici veseli.« (citata iz knjige)
Z lepimi in živahnimi ilustracijami ter velikimi tiskanimi črkami otrokom približa po...
VečNovice
Šentlok lokostrelski tabor na Boču
Šentlokov tabor je namenjen osnovnošolcem in srednješolcem.
Poudarek: lokostrelstvo.
Namenjen je začetnikom, tekmovalcem in ljubiteljem lokostrelstva do 18 leta starosti (lahko tudi izjeme).
Kdaj: 1. do 5. 7. 2024 (v priponki je zapisan napačen datum)
Kje: na Boču
Rok prijave: do zapolnitve mest oz. najkasneje do 29. 4. 2024
Povezava do spleta: Šentlok lokostrelski tabor 2024
Cilji in namen:
● Približati in utrditi lokostrelsko znanje. Oprema, nastavitev - uglasi...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Predavanje Industrijska revolucija 4.0
V torek, 15.oktobra 2019 ob 16.30 uri je bilo izobraževanje za učiteljski zbor z naslovom INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA 4.0.
Predaval je Simon Konečnik ravnatelj elektro in računalniške šole Šolskega centra Velenje in predavatelj Šole za ravnatelje.
Simon Konečnik je uveljavljen predavatelj, ki je to temo že predaval po veliko šolah in na kongresih ravnateljev.
Kaj lahko rečemo o temi INDUSTRIJSKA REVOLUCIJA 4.0
Pojme, kot so industriska revolucija 4.0, IoT, dark data in umetna ...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2018
26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov l...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2019
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov letošnjega sejma je bil Creating better future by transforming Education (S preobrazbo izobraževanja ustvarjamo boljšo prihodnost) . Na sejmu smo si ogledali ne le nove trende in najnovejšo tehnologijo, pač pa so bila na voljo tudi številna predavanja in delavnice, kjer so strokovnjaki in učitelji iz vsega sveta predstavljali svoje ...
VečKulturna šola
Kulturna šola
Naša šola je prejela naziv KULTURNA ŠOLA 2017
Namen kulturnih šol je da:
- krepijo ustrezno kulturno vzgojo na osnovnih šolah ter ustvarjalnost mladih na različnih umetnostnih področjih,
- podpirajo kakovostne dosežke mladih na kulturnem področju,
- spodbujajo izobraževanje mentorjevin organizatorjev v osnovnih šolah, ki se udejstvujejo na ljubiteljskem kulturnem področju,
- postanejo žarišča kulturnih programov v lokalnem okolju z namenom promocije ustvarjalnosti, vseživlj...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Krepitev kompetenc
Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah - POGUM
Projekt poteka v sklopu razpisa prednostne osi Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost in traja od 3. 2. 2017 do 31.8.2022.
Akronim projekta: POGUM (Podjetnost Gradnik zaUpanja Mladih)
Sodelujoči v projektu:
• ZRSS - vodenje projekta,
• vzgojno-izobraževalni zavodi: 30 RVIZ (razvojne šole) in 90 IVIZ (implementacijske šole);...
SIO 2020
SIO 2020
Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju.
V letu 2017 je ARNES (Akademska in raziskovalna mreža Slovenije) začel z izvajanjem štiriletnega Programa nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju, ki je krajše poimenovan Slovensko izobraževalno omrežje – 2020 oz. SIO-2020. V okviru Programa bodo vzgojno-izobraževalni zavodomi (VIZ) prejeli sofinancirano izgradnjo brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme.
Operacijo delno fin...
VečSIO 2020
Sevanje WiFi omrežja
Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in
izobraževanju
SIO-2020
29. november 2019
Spoštovani.
V okviru programa SIO-2020 na vzgojno-izobraževalnih zavodih gradimo brezžična omrežja.
Projekt Forum EMS je pripravil letak in brošuro o vplivih brezžičnih omrežij, ki ju najdete tudi na spletni strani Arnesa, v fizični obliki pa ju boste prejeli na vaš zavod.
Meritve elektromagnetnega valovanja je INIS opravil v prostorih Arnesa, ki uporablja ena...
A-SELFIE
Šolski projektni tim išče dokaze
Učitelji, ki smo del šolskega projektnega tima na šoli v projektu, aktivno iščemo dokaze za pridobitev priznanja Digitalna šola tudi na daljavo. Naše aktivnosti potekajo na celotni ravni šole na osmih področjih, za katera želimo dokazati, da dosegamo dovolj visoko raven digitalne kompetence. Ta področja so:
1. Vodenje
2. Sodelovanje in mreženje
3. Infrastruktura in oprema
4. Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje delavcev
5. Poučevanje in učenje
6. Vrednotenje
7. Digital...