Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Delavnica kolektiva za delo s 3D tiskalnikom
Peta delovna konferenca v okviru projekta IKT, ki je potekala v sredo, 27. 3., je bila zasnovana kot delavnica za kolektiv za delo s 3D tiskalnikom.
VečSIO 2020
Priporočila ARNESa za delo od doma
Priporočila ARNESA za delo od doma.
Če bomo zopet zapirali oddelke ali celo šolo, vam bodo ta priporočila lahko pomagala.
VečBranje za zaposlene
Glavo imaš in srce
Gradivo obravnava občečloveške vrednote – spoštovanje, strpnost, ljubezen, pogum, prijateljstvo; krepi vrednote miru in nenasilja, razvija veščine sodelovanja in reševanja konfliktov. Mladega človeka senzibilizira za socialne krivice in nepravičnosti ter ga usmerja h kritičnemu razmišljanju in k aktivnemu pristopanju reševanja težav. V njem želi krepiti ljubezen do svojega naroda in domovine, hkrati pa mu odpira širše, globalne perspektive. Kaže mu, da je pomemben in neločljiv del človeške...
VečKnjižnica
Knjižnica
Šolska knjižnica s svojim delom podpira vzgojno-izobraževalno dejavnost šole. Namenjena je učenkam in učencem ter delavcem šole.
Je prijeten prostor za učenje in druženje med učenci. V knjižnici lahko učenci pišejo domačo nalogo, berejo knjige in revije, se učijo in pišejo referate. Šolska knjižnica ima dva računalnika, s pomočjo katerih lahko učenci iščejo podatke, ki jih potrebujejo za šolsko delo.
Knjižnica je odprta vsak delovni dan.
V primeru drugih obveznosti knjižn...
VečVodstvo šole
Vodstvo šole
Spoštovani starši in učenci!
Na naši spletni strani imate na voljo vse najpomembnejše podatke iz življenja in dela na naši šoli. Delavci šole, spletno stran dnevno osvežujemo z novimi podatki, ki vam lahko koristijo, hkrati pa bi vam radi predstavili naše delo in vas tudi seznanili z marsičem, da nas boste lažje našli, ko nas boste potrebovali in boste lažje spremljali delo svojega otroka. Želimo, da z nami sodelujete, saj bodo le tako vaši otroci uspešni in srečni.
Seveda je splet...
VečSvetovalna služba
Svetovalna služba
Šolska pedagoginja - Vanja Hriberšek izvaja predavanja in delavnice za starše (značilnosti normalnega in posebnega razvoja otrok, posebnosti razvoja v različnih starostnih obdobjih, predavanja s področja razvoja poklicnih interesov in izobraževalnih aspiracij, vloga staršev v razvoju otroka in mladostnika…), pomaga učencem spoznati lastne učne stile, lastne strategije učenja, metode in tehnike, pomaga iskati poti za njihovo izboljšanje, ukvarja se s pojavi trpinčenja, zasvojenosti, samopod...
VečVzgojni načrt
Vzgojni načrt
Vzgojni načrt
je oblikovan na podlagi:
- zakona o osnovni šoli,
- učnih načrtov za posamezne predmete,
- priporočil Ministrstva za šolstvo in šport o načinih oblikovanja in uresničevanja vzgojnega načrta osnovne šole.
Izhodišča:
Cilji osnovnošolskega izobraževanja
(Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o Osnovni šoli( ZOsn-F) – Uradni list št. 102, 9.11. 2007) 2. člen
Vzgojni načrt obsega:
- VIZIJO ŠOLE
- TEMELJNE VREDNOTE in NAČELA VZGOJNEGA DELOVANJ...
Pravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
- DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV
- PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA
- Zaželeno vedenje
- Kje puščamo stvari
- Gibanje na šoli
- Oblačenje
- Uporaba prenosnih telefonov in drugih elektronskih naprav
- Prehrana
- Meje dopustnega vedenja
- Spoštovanje šolske in tuje lastnine
- Sporočanje resničnih po...
- Zaželeno vedenje
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Obisk Čeških ravnateljev
3.10.2019 smo na OŠ Hruševec Šentjur, 22 ravnateljem iz Češke, predstavljali delo v projektu Inovativna učna okoja z IKT in uporabo IKT pri vodenju in upravljanju naše šole.
Več
Prometna varnost
Varna pot v šolo
Varna pot v šolo in domov
Spoštovani starši!
Začenja se novo šolsko leto in po dvomesečnem premoru bodo ceste znova polne šolarjev. Tudi letos bodo policisti v prvih šolskih dneh izvajali poostren nadzor prometa in s tem tudi poskrbeli za večjo varnost naših otrok. Še posebej tistih, ki letos prvič vstopajo skozi šolska vrata.
Naloga nas vseh je, da bodo otroci na poti v šolo in domov ter tudi sicer v prometu čimbolj varni. Čeprav se vsi trudimo na področju vzgoje in izobr...
Zakonodaja
Zakonodaja
V podmenijih so dostopi do najpomembnejših zakonov, ki urejajo življenje in delo osnovne šole.
Povezave so narejene na uradne zapise v Uradnem listu Republike Slovenije.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Učenci 2. in 3. razreda obiskali čebelnjak
V petek, 19. 4. 2019, smo se učenci 2. in 3. razredov odpravili k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur, kjer smo spoznali življenje in delo čebel, pomagali pri peki medenjakov in sejanju medovitih rastlin. Kako smo se imeli, si lahko ogledate na spodnjih fotografijah.
Učiteljice 2. in 3. razreda
VečKnjižničarski krožek
Knjižničarski krožek
Krožek obiskujejo učenci od petega do devetega razreda. Sestajamo se en dan v tednu, sicer pa so knjižničarji v knjižnici tudi takrat, ko imajo čas in v neformalnih oblikah dela pomagajo pri izposoji, redu v knjižnici, pomoči sošolcem…
Člani krožka urejajo vrnjeno gradivo, svetujejo pri izbiri knjig. Spoznavajo osnovna pravila postavitve gradiva in delovanja šolske knjižnice.
Spremljajo knjižne novosti, pomagajo urejati oglasno desko z njimi, nove knjige tehnično opremijo za izposojo...
8 krogov odličnosti
8 krogov odličnosti
V šolskem sistemu je težko definirati katera znanja bodo učenci potrebovali čez 10 ali 20 let. Vsekakor pa lažje napovemo katere vrednote so tiste, ki jih bodo lažje vodile skozi življenje. Zato smo se odločili za intenzivno delo na ponotranjanju vrednot.
8 krogov odličnosti, je interni projekt šole, ki smo ga uvedli ob mentoriranju svetovno znanega predavatelja Janija Prgiča.
Kaj je 8 krogov odličnosti?
8 krogov osebne odličnosti je skupek močnih življenjskih vrednot in nače...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Prvošolci na obisku pri čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur
V petek, 10. 5. 2019, smo se učenci 1. razredov odpravili k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur, kjer smo spoznali življenje in delo čebel ter pomagali pri peki in tudi okušanju slastnih medenjakov. Kako smo se imeli, si lahko ogledate na spodnjih fotografijah.
VečGlasilo Corona št. 7
Dobrote izpod rok 3.c in 5.c razreda
Učenke in učenci so se lahko v okviru tehniškega dne preizkusili tudi v peki piškotov. Mislim, da jim je delo šlo odlično od rok.
VečZaščita prijaviteljev
PRAVILNIK O NOTRANJI POTI ZA PRIJAVO KRŠITEV po Zakonu o zaščiti prijaviteljev
OŠ Hruševec Šentjur
Gajstova pot 2a
3230 Šentjur
Na podlagi štirinajstega odstavka 9. člena Zakona o zaščiti prijaviteljev (Uradni list RS, št. 16/23; v nadaljevanju: ZZPri) in drugega odstavka 4. člena Zakona o javni upravi (Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZIntPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb; v nadaljevanju: ZJU) v povezavi z 49. členom ...
VečRastem s knjigo
RASTEM S KNJIGO
PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA
V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture
»Rastem s knjigo«
Namen projekta:
- sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
- spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.
Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...
VečNovice
Šentlok lokostrelski tabor na Boču
Šentlokov tabor je namenjen osnovnošolcem in srednješolcem.
Poudarek: lokostrelstvo.
Namenjen je začetnikom, tekmovalcem in ljubiteljem lokostrelstva do 18 leta starosti (lahko tudi izjeme).
Kdaj: 1. do 5. 7. 2024 (v priponki je zapisan napačen datum)
Kje: na Boču
Rok prijave: do zapolnitve mest oz. najkasneje do 29. 4. 2024
Povezava do spleta: Šentlok lokostrelski tabor 2024
Cilji in namen:
● Približati in utrditi lokostrelsko znanje. Oprema, nastavitev - uglasi...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2018
26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov l...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2019
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov letošnjega sejma je bil Creating better future by transforming Education (S preobrazbo izobraževanja ustvarjamo boljšo prihodnost) . Na sejmu smo si ogledali ne le nove trende in najnovejšo tehnologijo, pač pa so bila na voljo tudi številna predavanja in delavnice, kjer so strokovnjaki in učitelji iz vsega sveta predstavljali svoje ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Krepitev kompetenc
Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah - POGUM
Projekt poteka v sklopu razpisa prednostne osi Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost in traja od 3. 2. 2017 do 31.8.2022.
Akronim projekta: POGUM (Podjetnost Gradnik zaUpanja Mladih)
Sodelujoči v projektu:
• ZRSS - vodenje projekta,
• vzgojno-izobraževalni zavodi: 30 RVIZ (razvojne šole) in 90 IVIZ (implementacijske šole);...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarska literatura v 6. b
V oktobru 2018 so učenci 6. b-razreda v knjižnici poiskali literaturo na teme čebelarstvo, čebele, čebelnjak, čebelar ... Prebirali so strokovno literaturo, prispevke revij, zloženke, pravljice in slikanice. Ko so učenci našli kakšno zanimivost, so jo delili s sošolci. Delo so nadaljevali v parih ali manjših skupinah. Proti koncu ure so se vsi učenci zbrali na in okoli udobne sedežne v knjižnici in prisluhnili zgodbi sošolca. Z zanimanjem so poslušali in se močno nasmejali pri poglavjih ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Škatlice z medenjaki v 4. a
Učenci 4. a razreda so v februarju izdelovali škatlice za medene izdelke ter jih poslikali. Preizkusili so se tudi v peki medenjakov. Medenjake so zavili v škatlice.
Delo je potekalo po naslednjih stopnjah:
- izdelava škatlice po pripravljenem načrtu,
- poslikava posameznih ploskev (flomastri, barvice),
- sestavljanje škatlice z lepljenjem,
- priprava mase za medenjake,
- oblikovanje in peka medenjakov,
- namestitev medenjakov v škatlico,
- estetski videz polne škatlice (...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili
Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izkustveno učenje od doma
Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.
Pri prvi vaji so dokazovali, katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.
Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Razvijanje finančne pismenosti pri matematiki
Učenci 7. in 8. razreda so naredili in predstavili projektno nalogo z naslovom Matematika in prenova stanovanja v času poučevanja na daljavo. Odločili so se katero sobo in kaj v sobi bi prenavljali (menjava talne obloge, pleskanje sten, menjava pohištva, oken, vrat, zaves, svetil, dekoracije...). Glede na to odločitev so izmerili potrebne količine in izračunali kvadraturo. Na spletu so poiskali vsaj tri ponudnike in se odločili za enega na podlagi treh vidikov (cena, kakovost, želje). Nato...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Kmetijstvo Slovenije in čebele
Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:
- https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
- https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
- https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...