Zahtevana stran ne obstaja

Št. najdenih dokumentov: 28 iskanje je trajalo (s): 0,1378

2021/2022

Kekčeva dežela

V sredo, 8.6.2022, gredo tretješolci in 4.C v Kekčevo deželo v Kranjsko Goro. Odhod bo ob 8.00 izpred šole, učenci pa naj bodo v šoli ob 7.30, saj bomo pred odhodom še pomalicali. Predviden prihod nazaj pred OŠ Hruševec Šentjur je ob 19.00.

Podrobnejša navodila so učenci dobili pri svojih razredničarkah.

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Dejavnosti pri pouku DKE in zgodovine

Učenci 8. in 9. razreda so s pomočjo različnih virov raziskovali, analizirali in spoznavali zgodovino čebelarstva vse do 21. stoletja. Brskali smo po strokovni literaturi in vrednotili ideje ter znanja na to temo.

Osmošolki Nuša in Špela sta z uporabo IKT ustvarili računalniške projekcije, ki sta jih pri zgodovini in DKE predstavili sošolcem, ki so bili zelo navdušeni, saj so izvedeli veliko novega.

Radovedno smo odkrivali in spoznavali prvega učitelja čebelarstva na cesarskem dvor...

Rastem s knjigo

RASTEM S KNJIGO

PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA

V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture

»Rastem s knjigo«

Namen projekta:

• sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
  • spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.

Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Ogled čebelnjaka in ustvarjanje pesmi na temo »čebele«

V okviru kulturnega dne smo se osmošolci, v petek, 14. 6. 2019, odpravili proti Šentjurju, k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur. Izkušena čebelarja, g. Mirko in g. Jaka, sta nam predstavila veliko zanimivosti o čebelah. Opisala sta nam življenje čebel delavk, matic in trotov, njihov življenjski cikel in seveda o pomenu čebel za človeka.

Naš obisk je popestrila še ga. Mihaela, ki nas je uvodoma prijazno sprejela in pozdravila, nato  pa nas je presenetila in pogostila s slastnimi me...

Predmetna stopnja od 6. do 9. razred

Športni dan na daljavo...

Učenci so spodbudili družinske člane, da so se skupaj med 11. in 19. 4. 2020 odpravili na pohod v naravo. Utrinke si oglejte v galeriji slik.

1. Zoja Amon Pilih, 7. a: Z družino smo se je 11. 4. 2020 odpravili na pohod na Rifnik. Na poti smo videli konje in bila sem zelo vesela, da sem jih lahko pobožala. Na vrhu Rifnika smo si ogledali izkopanine. Na poti nazaj domov, pa smo se ustavili še na gradu Rifnik. Imela sem se super, tudi zaradi toplega vremena. Prehodili smo nekaj več kot 6 ...

2020/2021

Kulturni dan za 1. VIO

V sredo, 26.5., bodo imeli učenci 1. triade kulturni dan. Obiskali bodo Ipavčevo hišo, ogledali pa si bodo tudi zaklade Rifnika. Podrobnejša navodila dobijo pri razredničarkah.

Fotogalerija - šport

Šport in špas, 13.4.2022

V okviru zaključka Tedna zdravega mesta, ki ga organizira Občina Šentjur, je v sredo, 13. 4. 2022, potekala prireditev ŠPORT IN ŠPAS

Učenci OŠ Hruševec Šentjur so se vključili v različne aktivnosti. Zbirali so star papir za Fundacijo Pismo srca. Z geslom MLADI ZA MLADE se je spodbudilo učence, da sami stipendirajo svoje vrstnike, hkrati pa poskrbijo za čisto okolje. Na mestnem trgu Šentjur sta Eva Jezovšek in Erion Bobaj, učenca 8. razreda, poskrbela za ogrevanje otrok, mladih in sta...

Koledar dogodkov

Kulturni dan 9. r.

V ponedeljek, 25. 3 2024  bodo učenci 9. razreda obiskali Narodno galerijo  ter SNG Opera in balet Ljubljana, kjer si bodo ogledali operno predstavo Miši v operni hiši.   Odhod avtobusa ob 7.00. Predviden povratek je ob 15.00.

Dan varne rabe interneta

V februarju vsako leto praznujemo Dan varne rabe interneta. Letošnje leto je bil ta dan v torek, 9. februarja 2021, glavna tematika današnjega dne pa je bila namenjena dobremu počutju ob rabi interneta. Na naši šoli so zato v tem dnevu potekale različne aktivnosti, s pomočjo katerih so pri učencih uzaveščali pomen varnosti na internetu. Učenci drugega in tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja so si ogledali spletno interaktivno predstavo v organizaciji Safe.si z improvizatorji IGLU Teatr...

Muzejski kovček na obisku

V četrtek, 4. 10., in petek, 5. 10, so učenci razredne stopnje sodelovali pri delavnici Muzejski kovček na obisku v izvedbi Čebelarskega muzeja Radovljica. Kustosinji pedagoginji Jerneja in Sonja sta za učence pripravili vsebine o muzejih oz. čebelarstvu in čebelah. Učenci prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja so sodelovali pri enourni delavnici spoznavanja čebelarskih pripomočkov, izdelkov, članov čebelje družine; učenci 4. in 5. razreda pa so se poleg omenjenega preizkusili tudi v vlogi...

BETT 2018

26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.

BETT 2019

BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov letošnjega sejma je bil Creating better future by transforming Education (S preobrazbo izobraževanja ustvarjamo boljšo prihodnost) . Na sejmu smo si ogledali  ne le nove trende in najnovejšo tehnologijo, pač pa so bila na voljo tudi številna predavanja in delavnice, kjer so strokovnjaki in učitelji iz vsega sveta predstavljali svoje ...

Čebelarska literatura v 6. b

V oktobru 2018 so učenci 6. b-razreda v knjižnici poiskali literaturo na teme čebelarstvo, čebele, čebelnjak, čebelar ... Prebirali so strokovno literaturo, prispevke revij, zloženke, pravljice in slikanice. Ko so učenci našli kakšno zanimivost, so jo delili s sošolci. Delo so nadaljevali v parih ali manjših skupinah. Proti koncu ure so se vsi učenci zbrali na in okoli udobne sedežne v knjižnici in prisluhnili zgodbi sošolca. Z zanimanjem so poslušali in se močno nasmejali pri poglavjih ...

Iz dnevnika kranjske čebele

Učenci 1. a razreda so sodelovali pri delavnici “Muzejski kovček na obisku”, ki je potekala v izvedbi Čebelarskega muzeja Radovljica. Na zanimiv in poučen način so se seznanili s čebelarstvom. Spoznali so čebele, čebelarsko orodje in medene izdelke. V sklopu pouka so se seznanili še z zgodovino panjskih končnic in pestrostjo motivov ter zakaj se panjske končnice barvajo in krasijo. Izdelali so različne čebelnjake, jih polepili s panjskimi končnicami in okrasili s čebelicami.  V avli š...

Kmetijstvo Slovenije in čebele

Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:

• https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
  • https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
  • https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Grafika in informacijska tehnologija pri LUM

Učenci so virtualno obiskali več galerij, si izbrali sliko, poiskali podatke o umetniku in poustvarili izbrano delo. Z različnimi pripomočki so ustvarili kostume in ozadje ter sebe ali model fotografirali. Fotografije so obdelali z različnimi aplikacijami za obdelavo fotografij, glede na napravo, ki so jo imeli.

Fotografije in originalno delo so sestavili s pomočjo aplikacije Collage in jo vstavili v vnaprej pripravljen osnutek za koledar.

Koledar so natisnili. Izdelke so si ogleda...

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Motivirani pri naravnih oblikah gibanja

Učenci 6. b razreda so po skupinah pripravili raztezne vaje, ki so jih predhodno poiskali na spletu. Raztezne vaje so izvedli in se pri tem fotografirali. Skupaj z učenci smo si ogledali fotografije in se pogovorili o pravilni izvedbi vaj. Prav tako smo se pogovorili o vplivu redne športne vadbe in prehrane na zdravje in dobro počutje. Učenci so s pomočjo aplikacije Canva ustvarili plakat na temo zdrave prehrane in ga posredovali učitelju.

Učitelj: David Plevnik

Glasilo Corona št.3

Toševa pesem: Nikogar ni

Tretješolci smo imeli letos v načrtu z vlakom obiskati mesto Celje. Ker to seveda ni mogoče, smo se po Celju sprehodili virtualno. Vstopili smo tudi v otroški muzej Hermanov brlog, edini otroški muzej v Sloveniji. Na koncu smo si ogledali še gledališko predstavo ene najlepših pravljic Svetlane Makarovič Pekarna Mišmaš, ki so jo uprizorili igralci Slovenskega ljudskega gledališča iz Celja.

Učenci so svoje vtise o kulturnem dnevu na daljavo sklenili v obliki pesmice, pravljice, risbice.....

Glasilo Corona št. 6

Koronavirus

Koronavirus nas v Sloveniji spremlja že od prvih dni v marcu. Od prvega tedna po zimskih počitnicah pa smo se prvič šolali na daljavo zaradi slabšanja razmer v zdravstvu. Ker smo ostajali doma in so se ukrepi vedno zviševali, so nam zaprli določene trgovine, uvedli ukrep o nošenju mask in omejevanje druženja na prostem, smo se morali s prijatelji družiti preko družabnih omrežij.

V prvem valu koronavirusa je bilo veliko otrok namesto za mizo in zvezkih na igralnih konzolah, računalniki...

Predmetna stopnja od 6. do 9. razred

Športni dan na daljavo

Učenci so spodbudili družinske člane, da so se skupaj med 11. in 19. 4. 2020 odpravili na pohod v naravo. Utrinke si oglejte v galeriji slik in povzetke njihovih zapisov.

1. Lan Cmok, 6.a: Z družino smo se, 12.4., odločili, da gremo na izlet na Resevno, kjer sem se na vrhu stolpa slikal, saj je bil prečudovit razgled.

2. Anže Lubej, 6.a: Z mamico sva se odločila da narediva krog okoli Stopč, na Vrh, preko Bezovja in nazaj na Stopče. Čeprav je bilo vetrovno, sva oba uživala. Bil je ...

Glasilo Corona št. 8

Varni na internetu v 3. b

Tretješolci se ob Dnevu varnosti na spletu udeležili številnih aktivnosit.

V razredu so si ogledali pravljice na spletni strani safe.si in se o njih pogovorili. Pogovarjali so se tudi o njihovih izkušnjah z igricami, telefoni in tablicami.

Za konec so izdelali plakat in predstavitve za posemezna pravila varne uporabe interneta.

Glasilo Corona št. 10

Trajnostna mobilnost: v šolo prišli tudi s pešbusom

Na naši šoli smo pristopili k projektu Gremo peš s kokoško Rozi, v sodelovanju z ministrstvom za infrastrukturo. Šolske poti otrok, ki hodijo v šolo, so tudi v Šentjurju zelo dobre, označene in varne. Raziskava, ki so jo pripravili na ministrstvu, kaže na to, da največ šolarjev, ki jih v šolo pripeljejo z osebnimi avtomobili, živi manj kot dva kilometra od šole. Ta razdalja pa je primerna za aktivno pot v šolo peš, s skirojem ali kolesom, kar je bil osnovni namen izvedenega projekta. Učenc...

Razredna stopnja od 1. do 3. razreda

Športni dan na daljavo - drugošolci z družino v naravo

Luka (2.b) in Anže Rampre (3.b) sta z družino izkoristila lepo praznično vreme za pohod po krožni grajski učni poti Žusem, mimogrede so odšli še na stolp ljubezni Žusem. Priporočajo izlet, saj ima pot štiri zanimive, doživljajske točke: od najstarejšega drevesa skorša, zvokov narave, ostankov gradu,....

Sinja Gračnar (2.a) pa se je z družino odpravila na pohod po gozdnem grebenu, od Prevorja do Kozjega.

Alja Jager (2.b) se je, kljub nekaj kapljicam dežja in nižji temperaturi, odpr...

Fotogalerija - šport

Šport in špas, 13.4.2022

Ponedeljek 22. April Ponedeljek
Sreda 24. April Sreda
Četrtek 25. April Četrtek
Sobota 27. April Sobota
Dan upora proti okupatorju
Nedelja 28. April Nedelja

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.