Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Knjižnica
Knjižnica
Šolska knjižnica s svojim delom podpira vzgojno-izobraževalno dejavnost šole. Namenjena je učenkam in učencem ter delavcem šole.
Je prijeten prostor za učenje in druženje med učenci. V knjižnici lahko učenci pišejo domačo nalogo, berejo knjige in revije, se učijo in pišejo referate. Šolska knjižnica ima dva računalnika, s pomočjo katerih lahko učenci iščejo podatke, ki jih potrebujejo za šolsko delo.
Knjižnica je odprta vsak delovni dan.
V primeru drugih obveznosti knjižn...
VečKnjižnično inf. znanja - KIZ
KIZ
Učni načrt za devetletno šolo vključuje tudi knjižnična informacijska znanja (KIZ), kjer učenci spoznajo knjižnico in njene informacijske vire, poizvedujejo in raziskujejo, berejo, poslušajo, gledajo, uporabljajo računalniške in komunikacijske tehnologije za pridobivanje in uporabo informacij.
Cilji in vsebine knjižničnih informacijskih znanj izhajajo iz temeljnih ciljev vzgojno-izobraževalnega dela.
Znanja, sposobnosti in spretnosti, ki jih učenec razvije v okviru knjižničnih info...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Predmetna stopnja od 6. do 9. razred
Športni dan na daljavo...
Učenci so spodbudili družinske člane, da so se skupaj med 11. in 19. 4. 2020 odpravili na pohod v naravo. Utrinke si oglejte v galeriji slik.
1. Zoja Amon Pilih, 7. a: Z družino smo se je 11. 4. 2020 odpravili na pohod na Rifnik. Na poti smo videli konje in bila sem zelo vesela, da sem jih lahko pobožala. Na vrhu Rifnika smo si ogledali izkopanine. Na poti nazaj domov, pa smo se ustavili še na gradu Rifnik. Imela sem se super, tudi zaradi toplega vremena. Prehodili smo nekaj več kot 6 ...
VečFotogalerija - šport
ZŠVN 6. razred, Kope 25.2.- 1.3.2019
Zimska šola v naravi s tečajem smučanja za učence 6. razreda
Več fotografij so lahko ogledate na povezavah:
Ponedeljek, 25. 2. 2019
Torek, 26. 2. 2019
Sreda, 27. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019 (Gajšek)
Petek, 1. 3. 2019
Glasilo Corona št. 1
Korončki so napadli naš planet
Nekega dne smo se, kot vsak dan, sprehajali po ullici. Ko smo se tako lepo sprehajali po cesti, sem zaslišal čuden šum. »Čudno,« sem zaklical in očka se je ozrl v zrak. Na poti sem srečal veliko ljudi, ki so kašljali. Ko sem videl enajstega, sem se prestrašil.
Ljudje so celo začeli umirati. Zdravniki so znoreli, ker so morali vsepovprek zdraviti ljudi. Babice so še zmeraj hodile v trgovino, čeprav so povedali, da je pri starih ljudeh smrtnost najvišja. Nastal je kaos in ker so se ljudj...
VečGlasilo Corona št. 1
3. B se doma uči in ustvarja, da karantenski čas preganja
Učenci 3. b razreda doma radi ustvarjajo in se pridno učijo,
da se vam tako v glasilu Corona oglasijo.
Več si lahko ogledate v fotogaleriji.
VečGlasilo Corona št. 6
Prehranjevalne verige
O prehranjevalnih verigah govorimo, kadar je eno živo bitje hrana drugemu. Sestavlja jo nekaj zaporednih členov, pri čemer je nižji člen hrana višjemu. Vse prehranjevalne verige se začnejo z avtotrofnimi organizmi, kar so največkrat rastline.
(Vir: https://sl.wikipedia.org/wiki/Prehranjevalna_veriga)
Tudi v 5. razredu se učenci učijo o prehranjevalnih verigah. Izdelali so jih kot obešanke.
VečFotogalerija - šport
ZŠVN 6. razred, Kope 25.2.- 1.3.2019
Zimska šola v naravi s tečajem smučanja za učence 6. razreda
Več fotografij so lahko ogledate na povezavah:
Ponedeljek, 25. 2. 2019
Torek, 26. 2. 2019
Sreda, 27. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019 (Gajšek)
Petek, 1. 3. 2019
Razvijanje pozitivnega samovrednotenja ranljivih otrok
O projektu
Razvijanje pozitivnega samovrednotenja ranljivih otrok
Vsi (zaposleni v šoli in starši) želimo, da bodo naši otroci postali motivirani, odgovorni in ustvarjalni ljudje, ki bodo uspešno obvladovali življenjske izzive.
Uspešnost, zadovoljstvo in sreča - na vse to brez dvoma vpliva samozavest, pozitivno samovrednotenje in zdrav občutek lastne vrednosti!
Da bi otrokom pomagali pri razvijanju teh lastnosti, je potrebno ustvariti okolje, ki vzpodbu...
Več