Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Ustvarjalnost in kreativnost pri pouku in v OPB
Na spodnjih slikah si lahko ogledate, kako učenci ustvarjajo pri pouku in v OPB.
Učiteljica: Polona Ratajc Čujež
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Dejavnosti pri pouku DKE in zgodovine
Učenci 8. in 9. razreda so s pomočjo različnih virov raziskovali, analizirali in spoznavali zgodovino čebelarstva vse do 21. stoletja. Brskali smo po strokovni literaturi in vrednotili ideje ter znanja na to temo.
Osmošolki Nuša in Špela sta z uporabo IKT ustvarili računalniške projekcije, ki sta jih pri zgodovini in DKE predstavili sošolcem, ki so bili zelo navdušeni, saj so izvedeli veliko novega.
Radovedno smo odkrivali in spoznavali prvega učitelja čebelarstva na cesarskem dvor...
VečVzgojni načrt
Vzgojni načrt
Vzgojni načrt
je oblikovan na podlagi:
- zakona o osnovni šoli,
- učnih načrtov za posamezne predmete,
- priporočil Ministrstva za šolstvo in šport o načinih oblikovanja in uresničevanja vzgojnega načrta osnovne šole.
Izhodišča:
Cilji osnovnošolskega izobraževanja
(Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o Osnovni šoli( ZOsn-F) – Uradni list št. 102, 9.11. 2007) 2. člen
Vzgojni načrt obsega:
- VIZIJO ŠOLE
- TEMELJNE VREDNOTE in NAČELA VZGOJNEGA DELOVANJ...
Pravila hišnega reda
Pravila hišnega reda
Območje šole:
Hišni red Osnovne šole Hruševec Šentjur velja za:
- območje šolske zgradbe
- območje Podružnične šole Kalobje
- asfaltirano nogometno-rokometno, košarkaško in odbojkarsko igrišče za šolo v Hruševcu in na Kalobju,
- atletsko stezo
- igrišče za odbojko na mivki
- travnate površine pred, za in ob šoli in podružnični šoli
- območje parkirišč pri obeh šolah
Vse to se nahaja na parcelnih številkah: 822/48, 1308/8, 1309/10, 1309/11, 1313/1, 1314/1, 13...
VečPravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
- DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV
- PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA
- Zaželeno vedenje
- Kje puščamo stvari
- Gibanje na šoli
- Oblačenje
- Uporaba prenosnih telefonov in drugih elektronskih naprav
- Prehrana
- Meje dopustnega vedenja
- Spoštovanje šolske in tuje lastnine
- Sporočanje resničnih po...
- Zaželeno vedenje
Bralna značka
Bralna značka
Branje za bralno značko je vsesplošno slovensko kulturno gibanje in prostovoljna dejavnost; učence spodbuja k branju in dviga njihovo bralno kulturo. Osnovni cilj branja za bralno značko je vzgojiti bralca, ki bo rad bral vse življenje.
CILJI BRALNE ZNAČKE:
- Bralec se za Bralno značko odloči prostovoljno in bere v svojem prostem času, po svojih željah in zanimanjih, da bo (p)ostal bralec (za) vse življenje.
- Bere različna leposlovna in poučna gradiva, tiskana in elektro...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Jezikoslovno obarvana delovna konferenca
V sredo, 12. 12. 2018, smo na šoli izvedli delovno konferenco, na kateri so učiteljice jezikoslovnih predmetov (tj. nemščine, angleščine in slovenščine) predstavile, kako v pouk vpletajo uporabo IKT. Načine uporabe IKT pri pouku so predstavile Urška Godler, Nataša Schell Bratina in Maja Anderluh Vrečko.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Spomladanski dnevi inovativne pedagogike
V spomladanskem tednu inovativne pedagogike, kjer so učitelji predstavljali svoje primere dobre rabe, je sodeloval tudi učitelj športa, Klemen Gosar, ki je predstavil primer medpredmetnega povezovanja pri pouku športa.
VečStatusi učencev
Statusi učencev
Na podlagi 51. člena Zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 81/06, 102/07, 107/10, 87/11,40/12-ZUJF, 63/13) ravnatelj Osnovne šole Hruševec Šentjur izdajam
PRAVILA
Osnovne šole Hruševec Šentjur
O PRILAGAJANJU ŠOLSKIH OBVEZNOSTI
1. člen
(splošna določba)
Pravila o prilagajanju šolskih obveznosti podrobneje urejajo postopek za pridobitev:
- statusa učenca perspektivnega športnika,
- statusa učenca perspektivnega mladega umetnika in
2. člen
(pogoji ...
VečPrometna varnost
Prometno varnostni načrt
PROMETNO - VARNOSTNI NAČRT
OŠ Hruševec Šentjur in POŠ Kalobje
Skrbnika prometno-vamostnega načrta sta Boris Čujež in Robert Gajšek. Skrbela bosta za preglednost in izboljšave tega načrta, ki bodo nastalena osnovi utemeljenih pobud učencev, staršev, zaposlenih in krajanov.
Robert Gajšek, ravnatelj
Kazalo vsebine:
- Otroci v prometu
- Šolski okoliš
- Organiziran šolski prevoz
- Nevarne prometne točke
- Ukrepi in dejavnosti za varno...
Prometna varnost
Kolesarski izpit
KOLESARSKI IZPIT
Kolo je eno najbolj priljubljenih prevoznih sredstev. Za otroke je tudi igralo, odrasli pa ga čedalje pogosteje uporabljajo ne le za prevoz, temveč tudi za rekreacijo. Vendar pa moramo pri kolesarjenju dobro poskrbeti za svojo varnost, saj so kolesarji poleg pešcev najbolj ogrožena in izpostavljena skupina prometnih udeležencev.
KOLESARSKI IZPIT V ŠOLSKEM LETU 2018/19 ZA UČENCE 5. RAZREDA
CILJI:
• učenci usvojijo osnove znanja o prometu, prometnih ...
Fotogalerija - šport
Hura, prosti čas - jesenske počitnice 29. in 30.10.2018
Med jesenskimi počitnicami so v okviru športnega programa “Hura, prosti čas” odprli vrata športne dvorane OŠ Hruševec Šentjur. Otroci in mladi, ki imajo “krompirjeve počitnice”, so lahko krajšali svoj prosti čas ob različnih športnih aktivnostih. Program “Hura, prosti čas – jesenske počitnice” sofinancirajo OŠ Hruševec Šentjur, ŠŠD Sporty in Zavod za šport RS Slovenije. Športni program “Hura, prosti čas” je namenjen mladim od predšolskega obdobja do študija, ki želijo svoj prosti čas po ...
VečFotogalerija - šport
ZŠVN 6. razred, Kope 25.2.- 1.3.2019
Zimska šola v naravi s tečajem smučanja za učence 6. razreda
Več fotografij so lahko ogledate na povezavah:
Ponedeljek, 25. 2. 2019
Torek, 26. 2. 2019
Sreda, 27. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019 (Gajšek)
Petek, 1. 3. 2019
Inovativna pedagogika 1:1
INOVATIVNA PEDAGOGIKA 1:1
Projekt je bil zaključen 30.6.2015. Znanja in veščine, ki smo jih pridobili v projektu še vedno uporabljamo pri pouku! Izkušnje, ki smo jih pridobili pri projektu smo prikazali na dveh konferencah.
- 26.11.2014, v Ipavčevem kulturnem centru v Šentjurju
- 18.04.2015, v športni dvorani Zavoda Antona Martina Slomška v Mariboru, kjer smo sodelovali v zaključni konferenci projekta.
Svoje znanje smo pripravljeni deliti z drugimi, ki jih to zanima.
N...
Glasilo Corona št. 10
Odvisniki
Ena izmed tem pri pouku slovenščine so odvisniki. Odličen pripomoček za učenje le-teh je izdelala Eva Kukovič iz 8. a. Kliknite na sliko in izvedeli boste več.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Inovativno v nemški restavraciji
Učenci 8. razreda so se pri izbirnem predmetu Nemščina s pomočjo iPadov preizkusili v igri vlog, kjer so odigrali situacijo v restavraciji. Med igro vlog so jih drugi učenci posneli. S pomočjo posnetkov so učenci videli, kako so nastopali v vogi natakarja oz. gosta, se samoocenili glede na ustvarjene kriterije ter podali povratno informacijo o svoji igri. Kako smo se imeli pri pouku, si lahko ogledate na spodnjem posnetku.
Učiteljica: Urška Godler
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Podjetnost pri tehniki
Učenci 6. b razreda so v okviru projekta Podjetnost izdelovali 3D čebelice. Učenci so pri prejšnji uri TIT dobili navodila in nekaj zamisli za izdelavo čebelic (poiskati idejo na spletu, v šolo prinesti material za izdelek).
Danes so pri pouku po svojih zamislih, načrtih pokazali svojo kreativnost in izdelali čebelice za katere so uporabili različne materiale (papir, karton, alu folija, koščki lesa..). Pri izdelavi so uporabljali različne obdelovalne postopke. Pri izdelovanju so se zelo ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Motorično sposobne učenke in tudi čebelice
Pri pouku športa učenke šestega razreda nenehno bogatijo svoje znanje, razvijajo sposobnosti in lastnosti ter oblikujejo osebnost in odnos do vrstnikov. Ob redni in kakovostni športni vadbi naj bi učenke postale gibalno izobražene, kar pomeni, da so ustrezno gibalno učinkovite glede na svoje značilnosti in stopnjo biološkega razvoja.
Učenke pri vsaki uri športa razvijajo, izboljšujejo gibalne in funkcionalne sposobnosti (skladnost/koordinacija gibanja, moč, hitrost, gibljivost, ravn...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Delavnica peke piškotov v 6. razredu
V decembru smo s šestošolci pri pouku gospodinjstva naredili delavnico peke piškotov z medom. Izbrali smo priljubljene ingverjeve piškote. Možice smo oblikovali z modelom, pri okrasitvi pa pustili domišljiji prosto pot. Poskrbeli smo tudi za alergike, ki so si pripravili bananin napitek z medom.
Učiteljica: Darja Šarman
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Medpredmetno povezovanje slovenščine in glasbene umetnosti
V mesecu februarju in marcu smo pri pouku slovenščine in glasbene umetnosti izvedli naslednje aktivnosti:
1. V 6.a in 6.b so pri urah slovenščine ustvarjali poezijo na temo čebel. Nastalo je več pesmic, učiteljica Marija Arbajter je izbrala naslednjo:
ČEBELICE
ČEBELICE MORAJO ZGODAJ NA CVET,
DA PRIDELAJO TA SLADKI MED.
LJUDJE JIM TA MED VZAMEMO
IN V SHRAMBE SHRANIMO.
V ČEBELNJAKU JE MATICA IN TROTI.
TOLIKO JIH JE,DA SE TI VSE PO GLAVI MOTI.
TROT MATICO OPRAŠI,
...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelje obarvana angleščina
Učenci so pri pouku angleškega pouka prebirali strokovne članke o čebelah ter njihovi vlogi v našem življenju. Pri razumevanju besedišča so si pomagali s spletnimi slovarji in si tako pridobili znanje tudi iz tega področja. Izluščili so bistvo prebranega in ga prikazali s pomočjo miselnega vzorca.
Učiteljica: Helena Esih
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Finančna in ekonomska pismenost v 7. razredu
Sedmošolci so pri pouku matematike samostojno raziskovali reklame, oglaševanje popustov. Iz reklamnega materiala so izrezali izdelke, ki imajo popust. Računali so odstotek popusta, osnovno ceno izdelka brez popusta, ceno s popustom. Izdelali so plakate, knjigo popustov, pri tem so ugotovili, da vse zapisano na reklamah ne drži. Tako so razvijali kompetenco finančne in ekonomske pismenosti.
Učiteljica: Marica Kamplet
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Mein Tag in razvoj kompetenc podjetnosti
Pri pouku nemščine osmošolci že kar na začetku šolskega leta spoznajo oziroma ponovijo poimenovanja za letne čase, mesece, dneve in dele dneva. Naučijo se povedati, koliko je ura in ob katerem času kaj počnejo. Vsakodnevne aktivnosti so povezane z nemško posebno slovnično strukturo, t. j. ločljivimi glagoli. Na to temo berejo tudi besedila. Korak za korakom se naučijo pripovedovati o svojem dnevu. Učenci so tako posneli vlog na temo Mein Tag, v katerem pripovedujejo, kako preživijo svoj ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Migam vsak dan
Učenci so pri pouku športa razvijali kompetenco samozavedanja in samoučinkovitosti. Cilj aktivnosti je bil, da razumejo pomen telesne pripravljenosti kot enega od dejavnikov zdravega življenjskega sloga. Sedmošolci so tako preverili svojo telesno pripravljenost, spoznali naloge za njeno izboljšanje in si pripravili svoj individualni program vadbe.
Učiteljica: Claudia Rabuza
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Odkrivanje priložnosti pri TJA
V okviru projekta POGUM - Entrecomp so devetošolci pri pouku angleščine raziskovali tematiko gibanja:
- poimenovali so različne športe v TJA,
- preko slušnih (video) besedil na temo opisa različnih športov so vadili slušno razumevanje,
- samostojno so brskali in iskali besedila o pomembnosti gibanja – bralno razumevanje ter pridobivanje novega besedišča,
- ustvarili so e-miselni vzorec/PowerPoint/ spletni kviz – utrjevanje znanja,
- iskali ter kritično so vrednotili različne mobi...
Glasilo Corona št. 6
Odlični recepti
Osmošolci so pri pouku slovenščine spoznali novo besedilno vrsto - seznam. Naredili so nakupovalni seznam sestavin za svojo najljubšo jed. In ne le to, jed so celo pripravili na podlagi receptov. Postopke peke in kuhanja so posneli in nastali so pravi kuharski filmi z recepti in pripravo.
Vabljeni, da si jih ogledate in recepte tudi sami preizkusite.
Dober tek!
VečA-SELFIE
Digitalno kompetentna šola
OŠ Hruševec Šentjur prejela »priznanje digitalna šola«
5. 10. 2021, na dan učiteljev je v Ljubljani, na Predstavništvu Evopske komiisije v Sloveniji na otvoritvenem dogodku »Uradna predstavitev orodja SELFIEforTEACHERS za samo-refleksijo«, je Osnovna šola Hruševec Šentjur kot ena izmed prvih petih šol v Sloveniji prejela »priznanje digitalna šola«.
S pridobitvijo priznanja smo dokazali, da uporabljamo evopsko orodje SELFIE za samorefleksijo, da smo ocenili svoje prakse digitalnega ...
VečGlasilo Corona št. 10
Si želiš nazaj v šolo?
Učenci 4. a razreda so se z učiteljico pogovarjali o tem, ali si želijo nazaj v šolo ali ne in zakaj. Takole razmišljajo:
BOR: "Rad bi bil s prijatelji v razredu."
DONATELLA: "V šolo si želim zaradi prijateljev. Tam je lažje odgovarjati na vprašanja."
ELLA: "V šoli lažje sledim pouku."
ERVIN: "Želim priti v razred, da se vidimo s sošolci in sošolkami."
JULIJA: "Želim v šolo, ker mi je doma dolgčas. Doma manj razumem učno snov."
LINA O.: "V šoli je boljša razlaga učn...
VečFotogalerija - šport
Hura, prosti čas - jesenske počitnice 29. in 30.10.2018
Med jesenskimi počitnicami so v okviru športnega programa “Hura, prosti čas” odprli vrata športne dvorane OŠ Hruševec Šentjur. Otroci in mladi, ki imajo “krompirjeve počitnice”, so lahko krajšali svoj prosti čas ob različnih športnih aktivnostih. Program “Hura, prosti čas – jesenske počitnice” sofinancirajo OŠ Hruševec Šentjur, ŠŠD Sporty in Zavod za šport RS Slovenije. Športni program “Hura, prosti čas” je namenjen mladim od predšolskega obdobja do študija, ki želijo svoj prosti čas po ...
VečFotogalerija - šport
ZŠVN 6. razred, Kope 25.2.- 1.3.2019
Zimska šola v naravi s tečajem smučanja za učence 6. razreda
Več fotografij so lahko ogledate na povezavah:
Ponedeljek, 25. 2. 2019
Torek, 26. 2. 2019
Sreda, 27. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019
Četrtek, 28. 2. 2019 (Gajšek)
Petek, 1. 3. 2019