Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Vzgojni načrt
Vzgojni načrt
Vzgojni načrt
je oblikovan na podlagi:
- zakona o osnovni šoli,
- učnih načrtov za posamezne predmete,
- priporočil Ministrstva za šolstvo in šport o načinih oblikovanja in uresničevanja vzgojnega načrta osnovne šole.
Izhodišča:
Cilji osnovnošolskega izobraževanja
(Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o Osnovni šoli( ZOsn-F) – Uradni list št. 102, 9.11. 2007) 2. člen
Vzgojni načrt obsega:
- VIZIJO ŠOLE
- TEMELJNE VREDNOTE in NAČELA VZGOJNEGA DELOVANJ...
Pravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
- DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV
- PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA
- Zaželeno vedenje
- Kje puščamo stvari
- Gibanje na šoli
- Oblačenje
- Uporaba prenosnih telefonov in drugih elektronskih naprav
- Prehrana
- Meje dopustnega vedenja
- Spoštovanje šolske in tuje lastnine
- Sporočanje resničnih po...
- Zaželeno vedenje
Branje za zaposlene
Glavo imaš in srce
Gradivo obravnava občečloveške vrednote – spoštovanje, strpnost, ljubezen, pogum, prijateljstvo; krepi vrednote miru in nenasilja, razvija veščine sodelovanja in reševanja konfliktov. Mladega človeka senzibilizira za socialne krivice in nepravičnosti ter ga usmerja h kritičnemu razmišljanju in k aktivnemu pristopanju reševanja težav. V njem želi krepiti ljubezen do svojega naroda in domovine, hkrati pa mu odpira širše, globalne perspektive. Kaže mu, da je pomemben in neločljiv del človeške...
VečZlati sonček in Krpan
Zlati sonček
Namen obeh programov je najmlajše motivirati za gibalno dejavnost, predvsem pa v njih vzpodbuditi željo, potrebo, navado po športni igrivosti v vseh starostnih obdobjih. Notranje in zunanje spodbude lahko okrepijo želje po športnemu udejstvovanju. Sodobni način življenja zahteva, da namenimo več pozornosti ustrezni količini gibalnih vsebin v vrtcu in osnovni šoli. Pomembne so kakovostne spodbude s področij umskega, gibalnega, čustvenega in socialnega razvoja otrok. Ničesar ne smemo opuščat...
VečZlati sonček in Krpan
Zlati sonček
Namen obeh programov je najmlajše motivirati za gibalno dejavnost, predvsem pa v njih vzpodbuditi željo, potrebo, navado po športni igrivosti v vseh starostnih obdobjih. Notranje in zunanje spodbude lahko okrepijo želje po športnemu udejstvovanju. Sodobni način življenja zahteva, da namenimo več pozornosti ustrezni količini gibalnih vsebin v vrtcu in osnovni šoli. Pomembne so kakovostne spodbude s področij umskega, gibalnega, čustvenega in socialnega razvoja otrok. Ničesar ne smemo opuščat...
Več