Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
2020/2021
Tehniški dan - tretješolci
V sredo, 9.12., bodo tretješolci imeli tehniški dan. Ustvarjali bodo novoletne voščilnice in dekoracijo.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Digitalno ustvarjalni tretješolci s Kalobja
Z učenci 3. razreda OŠ Kalobje smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Z učenci smo po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige diskutirali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Pravljico smo medpredmetno povezali še z uro športa, kjer so učenci spoznali osnove podajanja in lovljenja žoge. S pomočjo fotografij (podajanja in lovljenja žoge) so naredili samorefleksijo in se po opravljeni nalogi z učiteljic...
VečŠolsko glasilo
Glasilo naše šole
Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Motivirani šestošolci pri naravnih oblikah gibanja
Pri uri športa so učenci izvajali vodeno funkcionalno vadbo in bili pri njej motivirani ter vztrajni. Pri tem so izboljševali gibalne in funkcionalne sposobnosti (moč, hitrost, koordinacija, skladnost gibanja, gibljivost, ravnotežje, natančnost ter aerobno vzdržljivost). S pomočjo tabel, so primerjali svoje rezultate pred in po tedenski vadbi in svoje ugotovitve zapisali v dnevnik vadbe.
Učitelj: Klemen Gosar
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Motivirani pri naravnih oblikah gibanja
Učenci 6. b razreda so po skupinah pripravili raztezne vaje, ki so jih predhodno poiskali na spletu. Raztezne vaje so izvedli in se pri tem fotografirali. Skupaj z učenci smo si ogledali fotografije in se pogovorili o pravilni izvedbi vaj. Prav tako smo se pogovorili o vplivu redne športne vadbe in prehrane na zdravje in dobro počutje. Učenci so s pomočjo aplikacije Canva ustvarili plakat na temo zdrave prehrane in ga posredovali učitelju.
Učitelj: David Plevnik
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Razvijanje kompetence podjetnosti v medpredmetno zasnovanih urah na POŠ Kalobje
Učenci POŠ Kalobje so medpredmetno razvija kompetenco podjetnost pri naslednjih aktivnostih.
- LUM: Učenci so v gozdu s pomočjo naravnih materialov izdelali gozdne škrate in njihova domovanja.
- MAT: Učenci so merili čas, ki ga posameznik potrebuje, da opravi poligon.
- ŠPO: Učenci sp nadzorovali svoje gibanje in se sprostili ob izvajanju gozdne joge. Učenci so z naravnimi oblikami gibanja opravili gozdni poligon.
Pri tem so razvijali kar nekaj kompetenc podjetnosti:
- ...
Koledar dogodkov
Tehniški dan 6. razred
Učenci bodo ustvarjali novoletne okraske ter ustvarjali animacije s pomočjo programa Scratchaton.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izdelava skupinske maske
Na pustni torek, 6. 3., smo tretješolci izdelovali skupinsko masko čebelice. Izdelali smo papirnate trakove s tipalkami in očmi ter črtaste slinčke iz flisa. Pri tem smo uporabili škarje lepilo in lepilno pištolo. Učenci so v delu zelo uživali, nekateri izmed njih so se v maski čebelice tudi nastavili fotografskemu objektivu.
Učiteljici: Monika Malgaj in Nives Rajher
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarska literatura v 6. b
V oktobru 2018 so učenci 6. b-razreda v knjižnici poiskali literaturo na teme čebelarstvo, čebele, čebelnjak, čebelar ... Prebirali so strokovno literaturo, prispevke revij, zloženke, pravljice in slikanice. Ko so učenci našli kakšno zanimivost, so jo delili s sošolci. Delo so nadaljevali v parih ali manjših skupinah. Proti koncu ure so se vsi učenci zbrali na in okoli udobne sedežne v knjižnici in prisluhnili zgodbi sošolca. Z zanimanjem so poslušali in se močno nasmejali pri poglavjih ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Škatlice z medenjaki v 4. a
Učenci 4. a razreda so v februarju izdelovali škatlice za medene izdelke ter jih poslikali. Preizkusili so se tudi v peki medenjakov. Medenjake so zavili v škatlice.
Delo je potekalo po naslednjih stopnjah:
- izdelava škatlice po pripravljenem načrtu,
- poslikava posameznih ploskev (flomastri, barvice),
- sestavljanje škatlice z lepljenjem,
- priprava mase za medenjake,
- oblikovanje in peka medenjakov,
- namestitev medenjakov v škatlico,
- estetski videz polne škatlice (...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelice v 4. b
V 4.b razredu smo v petek, 1. 3. 2019, pri likovni umetnosti izdelovali čebelice iz odpadnega materiala. Učenci so ustvarjali v treh skupinah.
V 1. skupini so izdelovali čebelice iz pločevink, zamaškov, plastenk in vrvice. Pločevinko so najprej pobarvali z rumeno barvo nato pa so nanjo nalepili oči (plastični zamaški), krila (plastenka), noge (vrvica in zamaški) ter čebelico prilepili na leseno paličico.
V 2. skupini so oblikovali panj in nanj pritrdili čebelice. panj so izdelali iz...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Priprava na prihodnost
Pri literarnem krožku so učenci ustvarjali svoja lastna besedila na temo "Pripravljamo se na prihodnost". Razmišljali so o tem, kako si predstavljajo svojo nadaljnjo pot, pri tem pa so poskušali vključiti še gibanje. Nastale so zanimive prigode, kratke zgodbe in pesmice.
Učiteljica: Tamara Zagajšek
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Medpredmetno povezovanje slovenščine in glasbene umetnosti
V mesecu februarju in marcu smo pri pouku slovenščine in glasbene umetnosti izvedli naslednje aktivnosti:
1. V 6.a in 6.b so pri urah slovenščine ustvarjali poezijo na temo čebel. Nastalo je več pesmic, učiteljica Marija Arbajter je izbrala naslednjo:
ČEBELICE
ČEBELICE MORAJO ZGODAJ NA CVET,
DA PRIDELAJO TA SLADKI MED.
LJUDJE JIM TA MED VZAMEMO
IN V SHRAMBE SHRANIMO.
V ČEBELNJAKU JE MATICA IN TROTI.
TOLIKO JIH JE,DA SE TI VSE PO GLAVI MOTI.
TROT MATICO OPRAŠI,
...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci in razvoj kompetence podjetnosti
Na videokonferenci smo se z učenci pogovorili o vseh načrtovanih nalogah, tudi sami so podali ideje in predloge, ki smo jih na koncu realizirali. Najprej smo prebrali Župančičevo pesem Ciciban in čebela. Po obravnavi pesmi, smo se jo naučili zapeti. To je bil pravi izziv, saj so prepevali v video sobi. Pesem so obnovili in jo samostojno predstavili tudi v stripu. Bili so natančni, ustvarjalni in kreativni. Nato so se še naučili čebelji ples Zum, zum in ga zaplesali. Posnetke so starš...
Več2020/2021
Naravoslovni dan za tretješolce
V četrtek, 17.6., bodo imeli tretješolci naravoslovni dan.
Več2020/2021
Športni dan za tretješolce
V torek, 22.6., bodo tretješolci imeli športni dan. Šli bodo na pohod na Rifnik.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili
Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Literarni krožek in krepitev kompetence podjetnosti
Šestošolci so skozi celo leto pri jezikovnem delu slovenščine spoznavali besedne vrste. Pri literarnem krožku so jih utrjevali tako, da so s pomočjo poznavanja besednih vrst ustvarjali zabavne besedne igre (križanke, uganke). Končne rešitve besednih iger so se nanašale na čebele in čebelarstvo.
Učenke so pod mojim vodstvom ustvarjale kreativne naloge oziroma uganke, nastali izdelki so zanimivi za reševanje, s tem učenci na kreativen način utrdijo pridobljeno znanje o besednih vrstah, p...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Kmetijstvo Slovenije in čebele
Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:
- https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
- https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
- https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...
2021/2022
Kekčeva dežela
V sredo, 8.6.2022, gredo tretješolci in 4.C v Kekčevo deželo v Kranjsko Goro. Odhod bo ob 8.00 izpred šole, učenci pa naj bodo v šoli ob 7.30, saj bomo pred odhodom še pomalicali. Predviden prihod nazaj pred OŠ Hruševec Šentjur je ob 19.00.
Podrobnejša navodila so učenci dobili pri svojih razredničarkah.
Več2021/2022
Pohod - 3.A in 3.B
Tretješolci bodo odšli na pohod po malici. Natančna navodila so dobili pri razredničarkah.
Več2025/26
Inovativne delavnice za 6. r
V sodelovanju z Šolskim centrom Celje, oddelkom za računalništvo, profesorji in dijaki smo izvedli inovativne delavnice - ROBOTIKA IN PROGRAMIRANJE. Seznanili smo se z robotskim psom, humanoidnim robotom in programskim jezikom, vsak učenec se je izkusil tudi v lastnem programiranju ob tem pa so mu pomagali dijaki računalniškega programa.
Bila je izjemno nenavadna in lepa izkušnja, kjer smo medvrstniško ustvarjali in snovali ideje za prihodnost.
Več