Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Branje za zaposlene
Glavo imaš in srce
Gradivo obravnava občečloveške vrednote – spoštovanje, strpnost, ljubezen, pogum, prijateljstvo; krepi vrednote miru in nenasilja, razvija veščine sodelovanja in reševanja konfliktov. Mladega človeka senzibilizira za socialne krivice in nepravičnosti ter ga usmerja h kritičnemu razmišljanju in k aktivnemu pristopanju reševanja težav. V njem želi krepiti ljubezen do svojega naroda in domovine, hkrati pa mu odpira širše, globalne perspektive. Kaže mu, da je pomemben in neločljiv del človeške...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Lipko in KošoRok s športom in prijateljstvom povezala 3. A
Kaj je povezalo Lipka in Košoroka? Šport in seveda prijateljstvo, ki je sledilo iz tega. To smo poskušali pri likovni umetnosti v 3. A prikazati z našimi stripi in prostostoječimi kipi.
Dve uri smo namenili izdelavi kipcev iz gline enega ali obeh junakov pod košem, z žogo ali kako drugače med igro, naslednje štiri ure pa smo izdelovali strip. Pri stripu so učenci imeli ogromno možnosti: v zgodbo so lahko vključili sebe, lahko tudi svojega prijatelja, prijateljico, prikazali svojo izkuš...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Digitalno ustvarjalni tretješolci s Kalobja
Z učenci 3. razreda OŠ Kalobje smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Z učenci smo po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige diskutirali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Pravljico smo medpredmetno povezali še z uro športa, kjer so učenci spoznali osnove podajanja in lovljenja žoge. S pomočjo fotografij (podajanja in lovljenja žoge) so naredili samorefleksijo in se po opravljeni nalogi z učiteljic...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Z Lipkom in KošoRokom smo ustvarjalni, vztrajni in motivirani
Z učenci 3. b razreda smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige smo se pogovarjali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Učenci so prepoznali značilnosti glavnih likov: Lipka in Košoroka. Omenjena glavna junaka knjige so ilustrirali v zvezek, prav tako so v parih ustvarili strip, kjer so skozi igre z žogo (košarka, nogomet, badminton, ...) prikazali bistvo prav...
VečMednarodni natečaj animacije
Zaključek mednarodnega natečaja osnovnošolske animacije SANJE
V petek, 18. 4. 2025, je na zaključni prireditvi potekal finalni izbor animacij, ki so se uvrstile v ožji izbor. Na razpis se je prijavilo več kot 30 ustvarjalcev, tudi iz Španije, Latvije, Madžarske in Srbije.
Strokovna žirija si je natančno ogledala vseh petnajst najboljših animacij, ki so se uvrstile v finalni izbor. Sestavljali so jo:
Darko Pepevnik, upokojeni ravnatelj in mentor video krožkov na OŠ Podčetrtek ter žirant Festivala amaterskega filma,
Marija Ribič, predsednic...
VečMednarodni natečaj animacije
Rezultat ožjega izbora mednarodnega natečaja animacije Sanje 2025
V petek, 4. 4. 2025, je potekal predizbor mednarodnega osnovnošolskega natečaja animacije SANJE. Veseli smo velikega odziva, zanimanja za ustvarjanje tovrstnih animacij ter predvsem kakovosti le-teh. Na razpis se je prijavilo kar več kot 30 ustvarjalcev. Od tega tudi iz Španije, Latvije, Madžarske in Srbije. Strokovna žirija si je natančno ogledala vse prispele animacije in se odločila za kar petnajst najboljših animacij, ki jih je uvrstila v finalni izbor. In zakaj ravno petnajst? Ker s...
Več