Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Šolsko glasilo
Glasilo naše šole
Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ogled čebelnjaka in ustvarjanje pesmi na temo »čebele«
V okviru kulturnega dne smo se osmošolci, v petek, 14. 6. 2019, odpravili proti Šentjurju, k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur. Izkušena čebelarja, g. Mirko in g. Jaka, sta nam predstavila veliko zanimivosti o čebelah. Opisala sta nam življenje čebel delavk, matic in trotov, njihov življenjski cikel in seveda o pomenu čebel za človeka.
Naš obisk je popestrila še ga. Mihaela, ki nas je uvodoma prijazno sprejela in pozdravila, nato pa nas je presenetila in pogostila s slastnimi me...
VečFotogalerija - šport
Veter v laseh, ZS in Krpan, 25.4.2019
Veter v laseh - s športom proti zasvojenosti
in zaključna prireditev športnih programov Mali sonček, Zlati sonček in Krpan
Veter v laseh – s športom proti zasvojenosti je nacionalna športno-družbena akcija, ki letos poteka že 24. leto zapored. Nacionalni organizator akcije je Športna unija Slovenije. S celodnevnim športno-družabnim programom smo na OŠ Hruševec Šentjur otroke vrtca Šentjur, enota Hruševec, učence prvega in drugega razreda OŠ Franja Malgaja Šentjur in učence OŠ Hruše...
VečKoledar dogodkov
Tehniški dan za 8. razred
Učenci bodo razvijali veščine programiranja skozi Scratchaton. Scratchaton je dogodek, kjer učenci, tekmujejo ali sodelujejo pri ustvarjanju projektov s
pomočjo programskega jezika Scratch. Scratch je vizualni programski jezik, zasnovan za
otroke, ki omogoča preprosto ustvarjanje interaktivnih zgodb, iger in animacij.
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Vrednotenje aplikacij
Aplikacije, ki so na voljo na mobilnih napravah so zelo različne tako glede na namen, kot dodoano vrednost v učno vzgojnem procesu. Določene aplikacije zgolj zamenjajo neko napravo, kot na primer pisalni stroj, ali kalkulator. Med aplikacijami iščemo take, ki imajo večjo dodano vrednost. To so aplikacije, kjer brez tehnologije ne moremo izvesti procesa, kot smo si ga zamislili. (np. izdelava filma)
Pedagoško kolo je pripomoček, ki nam pomaga ovrednotiti aplikacije.
Merila za izbir...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Fotogalerija - šport
Veter v laseh, ZS in Krpan, 25.4.2019
Veter v laseh - s športom proti zasvojenosti
in zaključna prireditev športnih programov Mali sonček, Zlati sonček in Krpan
Veter v laseh – s športom proti zasvojenosti je nacionalna športno-družbena akcija, ki letos poteka že 24. leto zapored. Nacionalni organizator akcije je Športna unija Slovenije. S celodnevnim športno-družabnim programom smo na OŠ Hruševec Šentjur otroke vrtca Šentjur, enota Hruševec, učence prvega in drugega razreda OŠ Franja Malgaja Šentjur in učence OŠ Hruše...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2018
26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov l...
VečA-SELFIE
Šole po Sloveniji prejele evropsko priznanje za prakse digitalnega izobraževanja
Skupina osemnajstih (18) osnovnih in srednjih šol je med prvimi v Evropi, ki so dosegle naziv evropske digitalne šole.
V šolskem letu 2020/21 se je začel evropski program 'priznanje digitalna šola' (Digital Schools Awards) za spodbujanje in prepoznavanje inovacij, sodelovanja in razvoja spretnosti v digitalni tehnologiji med osnovni in srednjimi šolami. Podpirajo ga program Evropske komisije, Erasmus+ (Ključni ukrep 3 – Podpora razvoju politik in sodelovanju), nacionalni vladni organi,...
VečMednarodni natečaj animacije
Rezultat ožjega izbora mednarodnega natečaja animacije Sanje 2025
V petek, 4. 4. 2025, je potekal predizbor mednarodnega osnovnošolskega natečaja animacije SANJE. Veseli smo velikega odziva, zanimanja za ustvarjanje tovrstnih animacij ter predvsem kakovosti le-teh. Na razpis se je prijavilo kar več kot 30 ustvarjalcev. Od tega tudi iz Španije, Latvije, Madžarske in Srbije. Strokovna žirija si je natančno ogledala vse prispele animacije in se odločila za kar petnajst najboljših animacij, ki jih je uvrstila v finalni izbor. In zakaj ravno petnajst? Ker s...
VečNajbolj športna šola
Najbolj športna šola
Ustvarjanje pogojev za kakovostno preživljanje prostega časa mladih s športom je ena pomembnejših nalog države in vseh, ki delamo z mladimi. Osnovni cilj ponujenih nacionalnih športnih programov Športa mladih je množično sodelovanje mladih v programih, ne glede na njihova različna znanja in sposobnosti, programi se odvijajo kot del razširjenega programa šol.
OŠ Hruševec Šentjur že dve desetletji sodeluje na natečaju za Najbolj športno osnovno šolo, kjer se upošteva izpeljava naslednjih...
Več