Aplikacije, ki so na voljo na mobilnih napravah so zelo različne tako glede na namen, kot dodoano vrednost v učno vzgojnem procesu. Določene aplikacije zgolj zamenjajo neko napravo, kot na primer pisalni stroj, ali kalkulator. Med aplikacijami iščemo take, ki imajo večjo dodano vrednost. To so aplikacije, kjer brez tehnologije ne moremo izvesti procesa, kot smo si ga zamislili. (np. izdelava filma)
Pedagoško kolo je pripomoček, ki nam pomaga ovrednotiti aplikacije.
Merila za izbiranje aplikacij
Pomnjenje: z aplikacijami te skupine učenci izboljšujejo zmožnost definiranja izrazov, prepoznavajo dejstva ter izboljšujejo priklic in iskanje podatkov. "Pomnilno" fazo učenja podpira veliko aplikacij. Od učencev zahtevajo izbiro pravilnega odgovora, povezovanje ustreznih parov, določanje vrstnega reda in vpisovanje kratkih odgovorov.
Uporaba: uporaba aplikacij učencem omogoča razvijanje naučenih postopkov in metod. Poudarjajo zmožnost uporabe pojmov v novih, neznanih okoliščinah.
Analiziranje (razčlenjevanje): aplikacije v tej skupini razvijajo zmožnosti za razlikovanje med pomembnimi in nepomembnimi odnosi ter prepoznavanje organiziranosti vsebine.
Vrednotenje: aplikacije omogočajo izboljšanje zmožnosti za presojanje gradiva ali metod glede na lastna ali dana merila. Učencem pomagajo pri presojanju zanesljivosti, pravilnosti, kakovosti in učinkovitosti vsebine ter pri sprejemanju odločitev temelječih na pridobljenih podatkih.
Ustvarjanje: aplikacije učencem zagotavljajo priložnost za ustvarjanje zamisli, načrtovanje in izdelovanje.
Razumevanje: aplikacije učencem omogočajo pojasnitev zamisli ali pojmov. Izogibajo se pravilnim oz. napačnim odgovorom in uvajajo vprašanja odprtega tipa, kjer učenci povzemajo vsebino in razlagajo pomen.