Zahtevana stran ne obstaja

Iskalni niz:

Št. najdenih dokumentov: 8 iskanje je trajalo (s): 0,1536

Šolsko glasilo

Glasilo naše šole

Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Motivirani šestošolci pri naravnih oblikah gibanja

Pri uri športa so učenci izvajali vodeno funkcionalno vadbo in bili pri njej motivirani ter vztrajni. Pri tem so izboljševali gibalne in funkcionalne sposobnosti (moč, hitrost, koordinacija, skladnost gibanja, gibljivost, ravnotežje, natančnost ter aerobno vzdržljivost). S pomočjo tabel, so primerjali svoje rezultate pred in po tedenski vadbi in svoje ugotovitve zapisali v dnevnik vadbe.

Učitelj: Klemen Gosar

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Motivirani pri naravnih oblikah gibanja

Učenci 6. b razreda so po skupinah pripravili raztezne vaje, ki so jih predhodno poiskali na spletu. Raztezne vaje so izvedli in se pri tem fotografirali. Skupaj z učenci smo si ogledali fotografije in se pogovorili o pravilni izvedbi vaj. Prav tako smo se pogovorili o vplivu redne športne vadbe in prehrane na zdravje in dobro počutje. Učenci so s pomočjo aplikacije Canva ustvarili plakat na temo zdrave prehrane in ga posredovali učitelju.

Učitelj: David Plevnik

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Razvijanje kompetence podjetnosti v medpredmetno zasnovanih urah na POŠ Kalobje

Učenci POŠ Kalobje so medpredmetno razvija kompetenco podjetnost pri naslednjih aktivnostih.

  • LUM: Učenci so v gozdu s pomočjo naravnih materialov izdelali gozdne škrate in njihova domovanja.
  • MAT: Učenci so merili čas, ki ga posameznik potrebuje, da opravi poligon.
  • ŠPO: Učenci sp nadzorovali svoje gibanje in se sprostili ob izvajanju gozdne joge. Učenci so z naravnimi oblikami gibanja opravili gozdni poligon.

Pri tem so razvijali kar nekaj kompetenc podjetnosti:

  • ...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Škatlice z medenjaki v 4. a

Učenci 4. a razreda so v februarju izdelovali škatlice za medene izdelke ter jih poslikali. Preizkusili so se tudi v peki medenjakov. Medenjake so zavili v škatlice.

Delo je potekalo po naslednjih stopnjah:
- izdelava škatlice po pripravljenem načrtu,
- poslikava posameznih ploskev (flomastri, barvice),
- sestavljanje škatlice z lepljenjem,
- priprava mase za medenjake,
- oblikovanje in peka medenjakov,
- namestitev medenjakov v škatlico,
- estetski videz polne škatlice (...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu

Učenci 4. a  so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Četrtošolci in razvoj kompetence podjetnosti

Na videokonferenci smo se z učenci pogovorili o vseh načrtovanih nalogah, tudi sami so podali ideje in predloge, ki smo jih  na koncu realizirali. Najprej smo prebrali Župančičevo pesem Ciciban in čebela. Po obravnavi pesmi, smo se jo naučili zapeti. To je bil pravi izziv, saj so prepevali v video sobi.  Pesem so obnovili in jo samostojno  predstavili tudi v stripu. Bili so natančni,  ustvarjalni in kreativni. Nato so se še naučili čebelji ples Zum, zum in ga zaplesali. Posnetke so starš...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili

Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...

Več

Ponedeljek, 5. Maj 2025
Malica
  • MLEČNI RIŽ Z MLEKOM IZBRANA KAKOVOST IN MOŽNOSTJO IZBIRE ČOKOLADE (alergeni: laktoza, soja)
  • BANANA
Kosilo
  • RAGU Z ZELENJAVO IN TELETINO (alergeni: gluten)
  • KUS KUS V PRILOGI (alergeni: laktoza, gluten)
  • SOLATA RDEČE PESE
  • KIVI EKO PRIDELAVE
Popoldanska malica
  • KRUH (alergeni: gluten)
  • ali SADJE

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Osnovna šola Hruševec Šentjur