Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarski slovar in čebelja zgodba
Pri nemščini so učenci ustvarili svoj slovar in zapisali čebeljo zgodbo. Kako jim je uspelo, si lahko pogledate v priponkah.
Učiteljica: Urška Godler
VečŠolsko glasilo
Glasilo naše šole
Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.
VečE-bralniki
Prvi slovenski bralnik
V knjižnici imamo dva e-bralnika,
ki sta na voljo zaposlenim in učencem.
Bralnik INK BOOK odlikujejo prednosti :
- je v slovenščini,
- tehnologija e-papirja, ki omogoča pristno bralno izkušnjo (kot da bi brali knjigo),
- ni moteče za oči,
- kakovost besedila in slik (ČB),
- je lažji in manjši od knjige,
- omogoča osebne nastavitve (levičarji), velikost črk, prijazen za dislektike,
- brez polnjenja zdrži več tednov.
...
VečBralna značka
Bralna značka
Branje za bralno značko je vsesplošno slovensko kulturno gibanje in prostovoljna dejavnost; učence spodbuja k branju in dviga njihovo bralno kulturo. Osnovni cilj branja za bralno značko je vzgojiti bralca, ki bo rad bral vse življenje.
CILJI BRALNE ZNAČKE:
- Bralec se za Bralno značko odloči prostovoljno in bere v svojem prostem času, po svojih željah in zanimanjih, da bo (p)ostal bralec (za) vse življenje.
- Bere različna leposlovna in poučna gradiva, tiskana in elektro...
VečKnjižničarski krožek
Knjižničarski krožek
Krožek obiskujejo učenci od petega do devetega razreda. Sestajamo se en dan v tednu, sicer pa so knjižničarji v knjižnici tudi takrat, ko imajo čas in v neformalnih oblikah dela pomagajo pri izposoji, redu v knjižnici, pomoči sošolcem…
Člani krožka urejajo vrnjeno gradivo, svetujejo pri izbiri knjig. Spoznavajo osnovna pravila postavitve gradiva in delovanja šolske knjižnice.
Spremljajo knjižne novosti, pomagajo urejati oglasno desko z njimi, nove knjige tehnično opremijo za izposojo...
Prispevki učencev
Maja v plezalni steni
V septembru 2017 sem se udeležila mladinskega svetovnega prvenstva v Inssbrucku v Avstriji. Uvrstila sem se v polfinale in od 86 tekmovalk zasedla 20. mesto. Z rezultatom nisem bila popolnoma zadovoljna, a sem vedela, da bo priložnosti še veliko... in prav ta se je ponudila čez malo več kot teden dni, ko je v Rusiji potekalo mladinsko evropsko prvenstvo. Tam sem si priplezala finale in zasedla 5. mesto. Po vrnitvi in malo počitka so se ponovno začela tekmovanja na domačem terenu in sicer...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Sodelovanje pri nemščini
Razvijanje kompetence sodelovanja je pri nemščini je v juniju potekalo na naslednji način:
1. korak: učenci dobijo slovar na temo čebelarstvo in se seznanijo z besediščem. Priloga 1.
2. korak: učenci si ogledajo film z naslovom: Die wunderbare Organisation der Bienen (Čudovita organizacija čebel) na: https://www.youtube.com/watch?v=DH0uywA5CrU
O okvirni vsebini filma se frontalno pogovorimo v slovenščini.
3. korak: učenci dobijo besedilo filma (v nekoliko poenostavljeni obliki), ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Mein Tag in razvoj kompetenc podjetnosti
Pri pouku nemščine osmošolci že kar na začetku šolskega leta spoznajo oziroma ponovijo poimenovanja za letne čase, mesece, dneve in dele dneva. Naučijo se povedati, koliko je ura in ob katerem času kaj počnejo. Vsakodnevne aktivnosti so povezane z nemško posebno slovnično strukturo, t. j. ločljivimi glagoli. Na to temo berejo tudi besedila. Korak za korakom se naučijo pripovedovati o svojem dnevu. Učenci so tako posneli vlog na temo Mein Tag, v katerem pripovedujejo, kako preživijo svoj ...
VečPrispevki učencev
Maja v plezalni steni
V septembru 2017 sem se udeležila mladinskega svetovnega prvenstva v Inssbrucku v Avstriji. Uvrstila sem se v polfinale in od 86 tekmovalk zasedla 20. mesto. Z rezultatom nisem bila popolnoma zadovoljna, a sem vedela, da bo priložnosti še veliko... in prav ta se je ponudila čez malo več kot teden dni, ko je v Rusiji potekalo mladinsko evropsko prvenstvo. Tam sem si priplezala finale in zasedla 5. mesto. Po vrnitvi in malo počitka so se ponovno začela tekmovanja na domačem terenu in sicer...
Več