Glasilo Corona št. 1

Jajčna omleta s šparglji

Potrebuješ: 4−5 špargljev 1 čebulo 3 jajca malo soli   Priprava: Šparglje opereš in jih na drobno narežeš. Olupljeno čebulo nasekljaš in jo v ponvi skupaj s šparglji pražiš na malo maščobe, da zarumeni. Vmes ubiješ tri jajca, malo posoliš in jih premešaš. Ko čebula zarumeni, lahko zmes z jajci vliješ v ponev, premešaš ter pustiš, da se jajca spečejo. Jed lahko postrežeš s kosom domačega kruha in češnjevimi paradižniki.   Dober tek!   Jan Farkaš 4. a

Več

Življenje v izolaciji

Jan Farkaš iz 4. a je v stripu predstavil življenje v izolaciji. Kliknite na fotografije in si ga oglejte.

Več

Rebusi

Le kaj pomenijo vsi ti rebusi? Da vam ne bo preveč dolgčas, jih je pripravil Jan Farkaš iz 4. a razreda.

Več

Uganke

Nevidni očem miroljubno držijo v svojih rokah naš planet. A v bombi se včasih razbesnijo, da se od njih strese svet.               V gozdu majhna so drevesa, večja niso, kot je resa. In na njih je sladek sad, zoblje rad ga vsak.     Vitke, bele so postave, dolgih in zelenih las, k tem nevestam sred dobrave rad zahaja veter v vas.   Je debela, okrogla in na njivi leži, saj viseti ne bi mogla. Ko na jesen dozori, kmet vesel in dobre volje si iz nje pridela olje.    Jan Farkaš, 4. a    

Več

Šale

Mujo na avtobusu Mujo sedi na avtobusu. Ko se avtobus ustavi, se vrata zaskočijo. Ljudje jih odpirajo s silo. Potem pa Mujo vstane, gre do vrat in vanje trči z glavo. Vrata se odpro, Mujo pa reče: “Vi, Slovenci, hočete vse na silo, samo glavo je potrebno uporabit!”   Dedek v lekarni
 Dedek gre v lekarno po vitamine za svojega vnuka. Lekarnar ga vpraša: “Kateri vitamin: A, B ali C?” Dedek mu odgovori: “Vseeno, moj vnuk še ne pozna abecede.”   Oče in sin Sin vpraša očeta, če gre lahko s prijatelji na zabavo. Oče mu dovoli, če obljubi, da bo doma do dveh zjutraj. Sin obljubi, da se vrne do dogovorjenega časa. ...

Več

Prepovedano hoditi v drugo občino!

Takole je svoje razmišljanje upodobila Leja Pergamaš, 4. a

Več

Križanka

Domen in Marko Halužan sta sestavila križanko. Če jo rešite pravilno, boste ugotovili tudi geslo.

Več

Uganke

1. Spodaj nožice, zgoraj bodice, smrček, oči, repa pa ni?   2.  Kaj si obuješ, ko hodiš po hiši, da noge so tople, korak se ne sliši?   3.  Je žival in ni žival in lahko ima več glav.   Maja Knez, 4. b    

Več

Korončki so napadli naš planet

Nekega dne smo se, kot vsak dan, sprehajali po ullici. Ko smo se tako lepo sprehajali po cesti, sem zaslišal čuden šum. »Čudno,« sem zaklical in očka se je ozrl v zrak. Na poti sem srečal veliko ljudi, ki so kašljali. Ko sem videl enajstega, sem se prestrašil. Ljudje so celo začeli umirati. Zdravniki so znoreli, ker so morali vsepovprek zdraviti ljudi. Babice so še zmeraj hodile v trgovino, čeprav so povedali, da je pri starih ljudeh smrtnost najvišja. Nastal je kaos in ker so se ljudje bali koronavirusa, so ulice bile vedno bolj puste. Rekel bi lahko, da v ulici ne živi nihče več. Proteste so ukinili, ...

Več

Odporno in zdravo telo proti koronavirusu

Julija Remšak iz 4. b je najprej upodobila koronavirus na sliki, nato pa se odločila, da bo nekaj naredila za odporno in zdravo telo. Odpravila se je kolesarit in na pohod v naravo.  

Več

Pečemo v angleščini: Apple crumble

Anej Hrastnik iz 7. a je pripravil jabolčno sladico.  Poslal nam je recept in postopek priprave v angleščini. Morda jo poskusite narediti tudi sami? Pa dober tek!

Več

MALI OGLASI

V vsakem časopisu se najdejo tudi mali oglasi. Takole so si jih zamislili učenci 6.b razreda.

Več

Koronavirus in zaščita pred njim

Patrik Krnc iz 4. a in Jakob Zupanc iz 4. b sta ustvarjala z barvicami. Patrik je narisal koronavirus, Jakob pa je z risbo prikazal, kako se zaščititi, da nam le-ta ne pride do živega. S klikom na risbo boste videli izdelek v celoti.

Več

Urhova maska

Urh Ploštajner si je masko izdelal kar sam, da mu koronavirus ne bi prišel do živega.  

Več

Prelepa pomlad

Pomlad se zaradi koronavirusa ni ustavila, tudi mi se ne pustimo ustaviti. Uživajmo v prelepi pomladi! Sara Mulej, 4. b

Več

Korona iz naravnih materialov

Takole izgleda koronavirus iz naravnih materialov. Izdelala ga je Neža Hladnik iz 5. a razreda.    

Več

Učenci 7. razredov izdelali igre iz odpadnih materialov

Učenci 7. razredov so v okviru pouka tehnike izdelali namizne ali druge igre iz odpadnih materialov. Ogledate si jih lahko na priloženi sliki in v videu.

Več

Pomladni izdelki v 5. razredu

Učenci 5. razredov so pri likovni umetnosti izdelali pomladne izdelke. Kaj vse so ustvarili, si lahko ogledate na fotografijah.

Več

Portreti v 8. razredih

Učenci 8. razredov so v različnih tehnikah ustvarjali portrete. Vidite jih lahko v fotogaleriji.

Več

Moja domovina Slovenija

Pred vami je zemljevid Slovenije z naslovom Moja domovina Slovenija, na katerem se nahaja mnogo turističnih znamenitosti. Avtor: Lan Košir, 5. b

Več

POUK NA DALJAVO UČENCEV 4.B

  Tudi 4.b se ves čas trudi, da z učno snovjo ne bo v zamudi. Čeprav ostati morajo doma,  njihova domišljija ne pozna meja. 

Več

Strip: Korončki so napadli naš planet

Kje se je napad začel? So bili Zemljani v boju uspešni? Preberite v stripu Nina Raztočnika iz 4. b.

Več

Ko koronavirus potrka na šolska vrata

Kaj se zgodi, ko koronavirus potrka na šolska vrata? Preberite strip, ki ga je ustvaril Žanluk Tifengraber iz 4. a razreda.

Več

Grozeči koronavirus

Bor Šuster iz 6. a razreda je izdelal grozeči koronavirus.  Postopek izdelave in barvanje 3D-modela si lahko ogledate v fotogaleriji.

Več

Pouk na daljavo učencev 1.a razreda

Učiteljice se trudimo, da učencem po urniku pošljemo čim bolj zanimive in poučne naloge, ki jih doma uspešno rešujejo. Da je šola na daljavo lahko zelo zabavna, dokazujejo učenci 1.a razreda v fotogaleriji.

Več

Apple and raspberry pie

First I made the dough. I put the flour into the bowl, then I added one vanilla sugar pack and one baking powder pack. And last I put in two cracked eggs. Then I mixed it all together. Then I made the stuffing. First I grated some apples and mixed them with sugar and cinnamon. Then I had to roll the dough and put the stuffing on it. I added some raspberries. Then I put some dough over the stuffing and put everything in to the oven. I baked it for one hour at 200°C. Lana Kincel, 7. a

Več

Velikonočna dekoracija učencev 4. a

Učenci 4. a so v okviru naravoslovnega dne, ki je potekal na daljavo, izdelovali velikonočno okrasje. Fotografije raznovrstnih izdelkov, ki so jih izdelali, si lahko ogledate v prilogi.

Več

Zmaga svetlobe nad temo

Tit Černjak, 6. a

Tehnika: voščenka in tempera. April 2020.  

Več

Kateri pravljični junak sem?

2. april je prav poseben praznik, saj na ta dan obeležujemo mednarodni dan knjig za otroke. Letos je bilo praznovanje 2. aprila malo drugačno, saj trenutne razmere ne dopuščajo, da bi se zbrali v knjižnici. Učenci so lahko v svet pravljic vstopili kar iz domačega kavča, postelje, … in s seboj povabili tudi svojo najljubšo igračko, bratca, sestrico, … Učenci od 1. do 3. razreda so se preizkusili v kvizu, kako dobro poznajo junake iz pravljic. Učenci 4. in 5. razreda so najprej narisali, kateremu pravljičnemu junaku mislijo, da so podobni, nato pa so s pomočjo kviza ugotavljali kateri pravljični ...

Več

Učimo se, igramo se, ustvarjamo od doma

3.A

Tudi 3. A razred pridno dela od doma, se uči, ustvarja, igra... Vsake fotografije, ki jo vestni starši pošljejo, smo zelo veseli. Z njimi tako ustvarjamo nekoliko drugačno - pa vendar zanimivo in pestro - zgodbo, ki si jo lahko ogledate v fotogaleriji spodaj.  

Več

Pouk na daljavo - KALOBJE 4. in 5.c

Tudi na Kalobju ostajajo učenci doma, a kljub temu pridno opravljajo razne naloge. Tako so v preteklih tednih ustvarjali iz naravnih materialov, risali smešne živali, izdelovali obročke za prtičke in v okviru naravoslovnega dne izdelke iz slanega testa ter drugo velikonočno dekoracijo. Urili so tudi ročne spretnosti in si tako spletli zapestnico ali pošastka, si izdelali lastno glasbilo in hranilnik, se preizkusili v kuhanju ter pri spoznavanju starega veka oblekli v rimsko togo. Učenec 5.c Aljaž Trupej pa je spesnil tudi pesem na temo čarovnic in korona virusa: PESEM O ČAROVNICI ...

Več

Korona himna 4. a

Pia Poljšak iz 4. a je napisala pesem z naslovom Korona himna 4. a. Preberite jo v prilogi.

Več

3D-MODEL KORONAVIRUSA

V času dela od doma sem izdelal 3D-model koronavirusa. Za izdelavo sem potreboval: fimo maso, palico, zobotrebce, akrilne barve in samolepilne oči.   Postopek dela: Najprej sem iz fimo mase oblikoval kroglo, ki sem jo pritrdil na palico. Nato sem naredil svaljke in jih oblikoval v nekakšne trobente. Trobente sem zapičil v kroglo z zobotrebci. Ko se je masa strdila, sem jo pobarval. Izdelava je preprosta, izdelajte ga tudi sami.   Matevž Zupanc, 6. a

Več

PREMAGAJMO KORONO

Pia Poljšak iz 4. a je naredila strip z naslovom Premagajmo korono. Prijetno branje!

Več

»Korona ne jezi se«

Učenec Nikolaj Kek iz 3. b razreda vam predstavlja svojo igro »Korona ne jezi se«.  Pravi, da si jo lahko izdelate doma tudi vi in si tako popestrite »karantenske« dni. V priponki vas čakajo navodila za igro, Nikolaj pa vam ob igranju želi veliko užitkov.

Več

3. B se doma uči in ustvarja, da karantenski čas preganja

Učenci 3. b razreda doma radi ustvarjajo in se pridno učijo, da se vam tako v glasilu Corona oglasijo.   Več si lahko ogledate v fotogaleriji.

Več

KORONA VIRUS

  V karanteni smo sami vsi, tako bo še dolgo, saj druženja ni, dokler korona virus živi.   Šole zaradi virusa ni, zato srečni otroci so vsi. Starševi živci razparani so, molijo, da tega hitro konec bo.   Ne jemljemo resno ga, a zaradi varnosti ostanimo doma. Če pa doma ne ostanemo in se družimo, se lahko zelo hitro okužimo.   Znanstveniki delajo zdravilo, ki veliko življenj bo rešilo. Do takrat pa potrpimo in doma ostanimo.   Domen Halužan, 7. a  

Več

KARANTENA

  Hja, Kitajska in Vuhan, kjer izbruhnil strašen je vulkan. Ljudje so se poskrili, nekateri pa žal k zdravniku zavili.   Strašna zgodba to je res! Širil se je kot potres in rušil potrpljenje kot razmočen keks.   Zdaj Zemlja si bo oddahnila in vsaj enkrat na počitnice zavila. Vse se je ustavilo in dragocen čas zapravilo.   Otroci so se veselili, saj v vrtec in šolo prihodnji teden ne bodo zavili. Učitelji pa so samo zavili z očmi, namesto da bi nazdravili, da učencev ne bodo rabili več gnjaviti.   Eva Gunzek 7. b

Več

ŠOLA NA DALJAVO

Nič več mi ni do učenja, zmanjkalo mi je že vsega potrpljenja, saj mi je šola na daljavo, popolnoma zmešala glavo. Kljub temu, da z mano je družina, manjka mi vrstnikov bližina. Prijateljev družbe si želim, da se objamem in se z njimi pogovorim.   Ulice zapolnila je tišina, na deželi zdaj živeti je milina, biti v naravi največja je dobrina. To težka je preizkušnja za vas, ki šopingirate ves čas.   Vseeno ostanimo doma, ker odgovorni smo ljudje in mar nam je za vse, ki to onemogočeno jim je in se trudijo za nas, da prebrodimo ta čudno zapleten nevaren čas, da se kmalu sreča, veselje in objemi spet vrnejo ...

Več

ŠOLA NA DALJAVO

Šola na daljavo začela se je, ker med nami virus korona pustoši vse.   Šola na daljavo res zanimiva se zdi, saj ure pouka lahko prilagajamo si.   Ni pomembno, kdaj in kako, le da delo za šolo opravljeno bo.   Računalniki, telefoni, tablice … V času pouka to prepovedano je, zdaj pa od njih odvisno je vse.   »Preberi, napiši, pa ne pozabi – to niso počitnice!« mami vrešči, »Če je pa toliko dela,« obračam oči.   Ati pa zraven smeje govori: »Smola pa taka, Nik, veš, da mami učit'lca je zdaj tud' na daljavo, nič ne sme biti postavljeno na glavo.«   Razmišljam zdaj, da želja dejansko se nam uresničila je, a zraven ...

Več

Drugošolci ustvarjalni doma

2.b in 2.a, v času korone ostaja doma. Pridno, po navodilih, delajo vsi in si krajšajo "osamljene" dni. Kaj vse so naredili, prikazano je v fotogaleriji.

Več

MOJ KORONA ČAS

  So nas v marcu obvestili,  da bomo šole zapustili, saj smo v Slovenijo KORONAVIRUS dobili.    Smo se najprej veselili, a kmalu ugotovili, da bomo stran od prijateljev naloge in snov reševali in vse po Xooltimu pošiljali.    Je sedaj že nekaj tednov minilo  in nič kaj ne kaže, da bi se spremenilo in ta virus omejilo.    Sem skupaj s starši ostal doma, saj tako s strani vlade in zdravstva je prišla odločba.    Nam učitelj David dal je veliko naloge,  da moramo vsak dan narediti kakšen strečing za noge,  zato sem si urnik vadbe uredil, da bom tudi nekaj za svoje telo naredil in ne samo na sedežni "gnil".  ...

Več

Športno aktivni vsak dan

Otroci in mladi naj bodo dnevno gibalno dejavni 60 minut, odrasli 30 minut.  Večji del telesne dejavnosti naj predstavljajo aerobne aktivnosti in vsaj trikrat tedensko naj zajema tudi vaje za mišično moč in zdravje kosti. Bodimo gibalno aktivni vsak dan. Kako dejavni, izvirni in domiselni so učenci OŠ Hruševec Šentjur, si oglejte v fotogaleriji in video prispevkih.

Več

1.b - učimo se in ustvarjamo doma

Vsak ve, da smo DOMA tudi učenci 1.b. Tudi mi ustvarjamo ves čas, preganjamo korono in mislimo na vas. Čisto res, vse to ustvarili smo že mi, zato verjemite, prav nič dolgčas nam ni. No, mogoče pa malo. :)

Več
Ponedeljek 18. Marec Ponedeljek
Petek 22. Marec Petek
Sobota 23. Marec Sobota
Nedelja 24. Marec Nedelja

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Osnovna šola Hruševec Šentjur