Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Knjižničarski krožek
Knjižničarski krožek
Krožek obiskujejo učenci od petega do devetega razreda. Sestajamo se en dan v tednu, sicer pa so knjižničarji v knjižnici tudi takrat, ko imajo čas in v neformalnih oblikah dela pomagajo pri izposoji, redu v knjižnici, pomoči sošolcem…
Člani krožka urejajo vrnjeno gradivo, svetujejo pri izbiri knjig. Spoznavajo osnovna pravila postavitve gradiva in delovanja šolske knjižnice.
Spremljajo knjižne novosti, pomagajo urejati oglasno desko z njimi, nove knjige tehnično opremijo za izposojo...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarski krožek
V šolskem letu 2018/19 je na naši šoli potekal čebelarski krožek, kjer so učenci usvajali in utrjevali znanja s področja čebelarstva. Pri krožku so se učenci srečali z naslednjimi vsebinami:
- čebelja družina,
- zgodovina čebelarstva,
- razvoj čebel,
- bivališče (AŽ in LR panji),
- rojenje čebel.
V okviru praktičnega dela so učenci:
- sestavljali in zbijali LR ter AŽ okvirje,
- žičili okvirje,
- vstavljali satne osnove,
- risali na panjske končnice.
N...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarski krožek obiskal društveni čebelnjak
V ponedeljek, 8. junija, so učenci čebelarskega krožka obiskali društveni čebelnjak ČD Šentjur. Spoznavali so čebelnjak, pregledovali panje in vadili označevanje matic na trotih.
Mentor: Anton Jug
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Razvijanje kompetence ustvarjalnosti pri matematiki in likovni umetnosti v 1. b
V četrtek, 5. marca, smo v 1. b uro matematike izvedli s poudarkom na razvoju kompetence podjetnosti. Namreč iskali smo rešitve na odprte probleme, pri tem pa se urili v seštevanju in odštevanju do 10 s pomočjo računskih zgodbic.
V četrtek, 12. marca, pa smo v 1. b izvedli uro likovne umetnosti, kjer smo prav tako razvijali ustvarjalnost in izdelovali izdelke za mamice.
Utrinke z učne ure si lahko ogledate na spodnjih fotografijah.
Učiteljice: Manja Podgoršek Mesarec,Tanja Firer ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Literarni krožek in krepitev kompetence podjetnosti
Šestošolci so skozi celo leto pri jezikovnem delu slovenščine spoznavali besedne vrste. Pri literarnem krožku so jih utrjevali tako, da so s pomočjo poznavanja besednih vrst ustvarjali zabavne besedne igre (križanke, uganke). Končne rešitve besednih iger so se nanašale na čebele in čebelarstvo.
Učenke so pod mojim vodstvom ustvarjale kreativne naloge oziroma uganke, nastali izdelki so zanimivi za reševanje, s tem učenci na kreativen način utrdijo pridobljeno znanje o besednih vrstah, p...
VečHišni red
Hišni red
Območje šole:
Hišni red Osnovne šole Hruševec Šentjur velja za:
- območje šolske zgradbe
- območje Podružnične šole Kalobje
- asfaltirano nogometno-rokometno, košarkaško in odbojkarsko igrišče za šolo v Hruševcu in na Kalobju,
- atletsko stezo
- igrišče za odbojko na mivki
- travnate površine pred, za in ob šoli in podružnični šoli
- območje parkirišč pri obeh šolah
Vse to se nahaja na parcelnih številkah: 822/48, 1308/8, 1309/10, 1309/11, 1313/1, 1314/1, 13...
VečInteresne dejavnosti
Interesne dejavnosti
Interesne dejavnosti športa v šolskem letu 2024/25
Interesna dejavnost | Mentor | Razred |
Zlati sonček in ustvarjalni krožek | Sergeja Vidmar Jelen | 1. a |
Zlati sonček in ustvarjalni krožek | Tanja Firer | 1. b |
Zlati sonček in ustvarjalni krožek | ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelice v 4. b
V 4.b razredu smo v petek, 1. 3. 2019, pri likovni umetnosti izdelovali čebelice iz odpadnega materiala. Učenci so ustvarjali v treh skupinah.
V 1. skupini so izdelovali čebelice iz pločevink, zamaškov, plastenk in vrvice. Pločevinko so najprej pobarvali z rumeno barvo nato pa so nanjo nalepili oči (plastični zamaški), krila (plastenka), noge (vrvica in zamaški) ter čebelico prilepili na leseno paličico.
V 2. skupini so oblikovali panj in nanj pritrdili čebelice. panj so izdelali iz...
Interesne dejavnosti
Interesne dejavnosti
Interesne dejavnosti športa v šolskem letu 2020/21
Interesna dejavnost | Mentor | Razred |
Zlati sonček in ustvarjalni krožek | Sergeja Vidmar Jelen | 1. a |
Zlati sonček in ustvarjalni krožek | Tanja Firer | 1. b |
Zlati sonček in ustvarjalni krožek | ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Medpredmetni in podjetnostni prvošolci
Učenci 1. a in 1. b so se pri medpredmetno zasnovanih aktivnostih s poudarkom na ritmu, ponavljanjem oz. vzorci preizkusili pri LUM, kjer so razvijali kompetenco ustvarjalnosti. Ustvarili so likovni izdelek, ki je predstavljal vrednost zanje in za druge ter tako krepili kompetenco ustvarjalnosti. Pri ŠPO so v sklopu izvajanja različnih gibalnih vaj vaje z različnim tempom izvajali v ponovitvah (od počasnega izvajanja k vedno hitrejšemu), s čimer so krepili kompetenco motiviranost in vztr...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Lipko in KošoRok s športom in prijateljstvom povezala 3. A
Kaj je povezalo Lipka in Košoroka? Šport in seveda prijateljstvo, ki je sledilo iz tega. To smo poskušali pri likovni umetnosti v 3. A prikazati z našimi stripi in prostostoječimi kipi.
Dve uri smo namenili izdelavi kipcev iz gline enega ali obeh junakov pod košem, z žogo ali kako drugače med igro, naslednje štiri ure pa smo izdelovali strip. Pri stripu so učenci imeli ogromno možnosti: v zgodbo so lahko vključili sebe, lahko tudi svojega prijatelja, prijateljico, prikazali svojo izkuš...
Več