Učenci 1. a in 1. b so se pri medpredmetno zasnovanih aktivnostih s poudarkom na ritmu, ponavljanjem oz. vzorci preizkusili pri LUM, kjer so razvijali kompetenco ustvarjalnosti. Ustvarili so likovni izdelek, ki je predstavljal vrednost zanje in za druge ter tako krepili kompetenco ustvarjalnosti. Pri ŠPO so v sklopu izvajanja različnih gibalnih vaj vaje z različnim tempom izvajali v ponovitvah (od počasnega izvajanja k vedno hitrejšemu), s čimer so krepili kompetenco motiviranost in vztrajnost, saj so bili motivirani za izvedbo izziva. Pri SLJ so razvijali samozavedanje in samoučinkovitost, kjer so krepili svoje sposobnosti, ki so jim pomagale pri uspešno izvedeni dodeljeni nalogi s pomočjo pravljice Prodajamo za gumbe, kjer so primerjali med seboj svoja doživetja in predstave o pravljičnem dogajanju. Pri MAT so s pomočjo vsebin iz denarja razvijali finančno in ekonomsko pismenost s pomočjo uvajanja osnovne terminologije, simbolov, presojanje o tem, kaj lahko kupimo. Pri GUM so po vzorcu izštevanke Zajček sivi nagajivi oblikovali svojo lastno izštevanko, pri katerem so se soočili z izzivom, ki ga je treba razrešiti, torej so krepili kompetenco odkrivanje priložnosti.
Pri TJA pa so v 1. a s pomočjo Easter Bunny v tujem jeziku razvijali medkulturne in večjezikovne spretnosti ter se predstavili s petjem in plesom. Na ta način o razvijali kompetenco prevzemanje pobude, pri kateri so dodeljene naloge izvajali odgovorno.
Utrinke medpredmetno izvedenih aktivnosti si lahko ogledate na spodnjih fotografijah in posnetku.
Učiteljici: Sergeja Vidmar Jelen in Tanja Firer