Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Primeri simetrije in vzorcev v naravi
V januarju 2019 smo pri matematiki nadgradili vsebine o vzorcih in transformacijah (zrcaljenje, vzporedni premik, rotacija) z uporabo iPadov. Učenci 7. razreda so na spletu raziskovali, kje se v naravi pojavi simetrija. Na fotografijah, ki so jih našli, so ugotavljali ali gre za osno ali središčno somernost. Določali so os simetrije oziroma središče simetrije. Našli so simetrijo in vzorce pri določenih živalih in rastlinah.
Na priloženih fotografijah je nekaj primerov živali in rastlin...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izkustveno učenje od doma
Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.
Pri prvi vaji so dokazovali, katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.
Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Učenci 2. in 3. razreda obiskali čebelnjak
V petek, 19. 4. 2019, smo se učenci 2. in 3. razredov odpravili k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur, kjer smo spoznali življenje in delo čebel, pomagali pri peki medenjakov in sejanju medovitih rastlin. Kako smo se imeli, si lahko ogledate na spodnjih fotografijah.
Učiteljice 2. in 3. razreda
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
1. b Športa V Naravi
Prvi dan v oktobru smo z učenci 1. b razreda odšli v naravo, v gozd. Tam smo izvedli uro športa. Pomagali smo si z naravnimi materiali (vejami, listjem, debli) ter postavili poligon. Naloga, kateri smo sledili, je bila pri učencih razvijati podjetnostni kompetenci motiviranost in vztrajnost. Učenci so bili že zaradi samega okolja izredno motivirani za opravljanje zadanih nalog. Zaradi nevsakdanjih pripomočkov so z večkratnimi ponovitvami poligona krepili tudi vztrajnost.
Nas...
SIO 2020
Priporočila ARNESa za delo od doma
Priporočila ARNESA za delo od doma.
Če bomo zopet zapirali oddelke ali celo šolo, vam bodo ta priporočila lahko pomagala.
VečFotogalerija - šport
Tekaški dan, 23.9.2021
Ob Dnevu slovenskega športa, 23. 9. 2021, se je
Množičnega teka otrok ”Začni mlad, tekmuj pošteno” in ”Teka za užitek”
udeležilo 89 otrok vrtca Šentjur, enota Hruševec in 299 učencev OŠ Hruševec Šentjur, skupaj 388 tekačev.
Skupaj so pretekli 888 kilometrov.
Otroci in učenci čestitamo za udeležbo in sodelovanje.
VečFotogalerija - šport
Tekaški dan, 23.9.2021
Ob Dnevu slovenskega športa, 23. 9. 2021, se je
Množičnega teka otrok ”Začni mlad, tekmuj pošteno” in ”Teka za užitek”
udeležilo 89 otrok vrtca Šentjur, enota Hruševec in 299 učencev OŠ Hruševec Šentjur, skupaj 388 tekačev.
Skupaj so pretekli 888 kilometrov.
Otroci in učenci čestitamo za udeležbo in sodelovanje.
VečHišni red
Hišni red
Območje šole:
Hišni red Osnovne šole Hruševec Šentjur velja za:
- območje šolske zgradbe
- območje Podružnične šole Kalobje
- asfaltirano nogometno-rokometno, košarkaško in odbojkarsko igrišče za šolo v Hruševcu in na Kalobju,
- atletsko stezo
- igrišče za odbojko na mivki
- travnate površine pred, za in ob šoli in podružnični šoli
- območje parkirišč pri obeh šolah
Vse to se nahaja na parcelnih številkah: 822/48, 1308/8, 1309/10, 1309/11, 1313/1, 1314/1, 13...
VečPlavalno opismenjevanje
Plavalno opismenjevanje
Znanje plavanja ima velik nacionalen pomen kar se odraža tudi v tem, da imajo otroci v obdobju odraščanja kar nekaj možnosti se v šoli naučiti plavati. Program Naučimo se plavati zajema plavalne tečaje in preverjanje znanja plavanja.
V šolskem letu 2018/19 so se v programu Naučimo se plavati uvedle novosti. V sodelovanju s Plavalno zvezo se je program osvežil. Združile so se vsebine in nagrade konjičkov in delfinov, programu so se dodali še dodatne naloge iz samo reševanja ter za naj...
VečRastem s knjigo
RASTEM S KNJIGO
PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA
V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture
»Rastem s knjigo«
Namen projekta:
- sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
- spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.
Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ustvarjalnost in kreativnost pri pouku in v OPB
Na spodnjih slikah si lahko ogledate, kako učenci ustvarjajo pri pouku in v OPB.
Učiteljica: Polona Ratajc Čujež
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ogled čebelnjaka in ustvarjanje pesmi na temo »čebele«
V okviru kulturnega dne smo se osmošolci, v petek, 14. 6. 2019, odpravili proti Šentjurju, k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur. Izkušena čebelarja, g. Mirko in g. Jaka, sta nam predstavila veliko zanimivosti o čebelah. Opisala sta nam življenje čebel delavk, matic in trotov, njihov življenjski cikel in seveda o pomenu čebel za človeka.
Naš obisk je popestrila še ga. Mihaela, ki nas je uvodoma prijazno sprejela in pozdravila, nato pa nas je presenetila in pogostila s slastnimi me...
VečPlavalno opismenjevanje
Plavalno opismenjevanje
Znanje plavanja ima velik nacionalen pomen kar se odraža tudi v tem, da imajo otroci v obdobju odraščanja kar nekaj možnosti se v šoli naučiti plavati. Program Naučimo se plavati zajema plavalne tečaje in preverjanje znanja plavanja.
V šolskem letu 2018/19 so se v programu Naučimo se plavati uvedle novosti. V sodelovanju s Plavalno zvezo se je program osvežil. Združile so se vsebine in nagrade konjičkov in delfinov, programu so se dodali še dodatne naloge iz samo reševanja ter za naj...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarska literatura v 6. b
V oktobru 2018 so učenci 6. b-razreda v knjižnici poiskali literaturo na teme čebelarstvo, čebele, čebelnjak, čebelar ... Prebirali so strokovno literaturo, prispevke revij, zloženke, pravljice in slikanice. Ko so učenci našli kakšno zanimivost, so jo delili s sošolci. Delo so nadaljevali v parih ali manjših skupinah. Proti koncu ure so se vsi učenci zbrali na in okoli udobne sedežne v knjižnici in prisluhnili zgodbi sošolca. Z zanimanjem so poslušali in se močno nasmejali pri poglavjih ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci in razvoj kompetence podjetnosti
Na videokonferenci smo se z učenci pogovorili o vseh načrtovanih nalogah, tudi sami so podali ideje in predloge, ki smo jih na koncu realizirali. Najprej smo prebrali Župančičevo pesem Ciciban in čebela. Po obravnavi pesmi, smo se jo naučili zapeti. To je bil pravi izziv, saj so prepevali v video sobi. Pesem so obnovili in jo samostojno predstavili tudi v stripu. Bili so natančni, ustvarjalni in kreativni. Nato so se še naučili čebelji ples Zum, zum in ga zaplesali. Posnetke so starš...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili
Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...
Več