Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Šolsko glasilo
Glasilo naše šole
Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Učenci 2. in 3. razreda obiskali čebelnjak
V petek, 19. 4. 2019, smo se učenci 2. in 3. razredov odpravili k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur, kjer smo spoznali življenje in delo čebel, pomagali pri peki medenjakov in sejanju medovitih rastlin. Kako smo se imeli, si lahko ogledate na spodnjih fotografijah.
Učiteljice 2. in 3. razreda
VečFotogalerija - šport
Tekaški dan, 23.9.2021
Ob Dnevu slovenskega športa, 23. 9. 2021, se je
Množičnega teka otrok ”Začni mlad, tekmuj pošteno” in ”Teka za užitek”
udeležilo 89 otrok vrtca Šentjur, enota Hruševec in 299 učencev OŠ Hruševec Šentjur, skupaj 388 tekačev.
Skupaj so pretekli 888 kilometrov.
Otroci in učenci čestitamo za udeležbo in sodelovanje.
VečFotogalerija - šport
Tekaški dan, 23.9.2021
Ob Dnevu slovenskega športa, 23. 9. 2021, se je
Množičnega teka otrok ”Začni mlad, tekmuj pošteno” in ”Teka za užitek”
udeležilo 89 otrok vrtca Šentjur, enota Hruševec in 299 učencev OŠ Hruševec Šentjur, skupaj 388 tekačev.
Skupaj so pretekli 888 kilometrov.
Otroci in učenci čestitamo za udeležbo in sodelovanje.
VečHišni red
Hišni red
Območje šole:
Hišni red Osnovne šole Hruševec Šentjur velja za:
- območje šolske zgradbe
- območje Podružnične šole Kalobje
- asfaltirano nogometno-rokometno, košarkaško in odbojkarsko igrišče za šolo v Hruševcu in na Kalobju,
- atletsko stezo
- igrišče za odbojko na mivki
- travnate površine pred, za in ob šoli in podružnični šoli
- območje parkirišč pri obeh šolah
Vse to se nahaja na parcelnih številkah: 822/48, 1308/8, 1309/10, 1309/11, 1313/1, 1314/1, 13...
VečKnjižničarski krožek
Knjižničarski krožek
Krožek obiskujejo učenci od petega do devetega razreda. Sestajamo se en dan v tednu, sicer pa so knjižničarji v knjižnici tudi takrat, ko imajo čas in v neformalnih oblikah dela pomagajo pri izposoji, redu v knjižnici, pomoči sošolcem…
Člani krožka urejajo vrnjeno gradivo, svetujejo pri izbiri knjig. Spoznavajo osnovna pravila postavitve gradiva in delovanja šolske knjižnice.
Spremljajo knjižne novosti, pomagajo urejati oglasno desko z njimi, nove knjige tehnično opremijo za izposojo...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Naravoslovno-matematična delovna konferenca
Na delovni konferenci, ki je potekala v sredo, 16. 1. 2019, sta učiteljici fizike in matematike, Marica Kamplet in Mateja Rezar Ulaga, predstavili aplikacije, ki jih uporabljata pri delu z učenci.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ogled čebelnjaka in ustvarjanje pesmi na temo »čebele«
V okviru kulturnega dne smo se osmošolci, v petek, 14. 6. 2019, odpravili proti Šentjurju, k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur. Izkušena čebelarja, g. Mirko in g. Jaka, sta nam predstavila veliko zanimivosti o čebelah. Opisala sta nam življenje čebel delavk, matic in trotov, njihov življenjski cikel in seveda o pomenu čebel za človeka.
Naš obisk je popestrila še ga. Mihaela, ki nas je uvodoma prijazno sprejela in pozdravila, nato pa nas je presenetila in pogostila s slastnimi me...
VečKorak k sončku
Korak k sončku
”Korak k sončku” - na poti k ENI ŠOLI ZA VSE
Načrt programa za šolsko leto 2024/25
Cilji
- Sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti,
- oblikovanje take družbene in socialne klime, ki bi otrokom, mladostnikom in odraslim z invalidnostjo kot manjšini, omogočila enake možnosti, kot jih imajo sovrstniki,
- pomagati vsem otrokom uresničevati pravico do vključevanja v socialno okolje in polnega sodelovanja v njem,
- seznanjanje strokovnih...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Vrednotenje aplikacij
Aplikacije, ki so na voljo na mobilnih napravah so zelo različne tako glede na namen, kot dodoano vrednost v učno vzgojnem procesu. Določene aplikacije zgolj zamenjajo neko napravo, kot na primer pisalni stroj, ali kalkulator. Med aplikacijami iščemo take, ki imajo večjo dodano vrednost. To so aplikacije, kjer brez tehnologije ne moremo izvesti procesa, kot smo si ga zamislili. (np. izdelava filma)
Pedagoško kolo je pripomoček, ki nam pomaga ovrednotiti aplikacije.
Merila za izbir...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2018
26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov l...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izdelava skupinske maske
Na pustni torek, 6. 3., smo tretješolci izdelovali skupinsko masko čebelice. Izdelali smo papirnate trakove s tipalkami in očmi ter črtaste slinčke iz flisa. Pri tem smo uporabili škarje lepilo in lepilno pištolo. Učenci so v delu zelo uživali, nekateri izmed njih so se v maski čebelice tudi nastavili fotografskemu objektivu.
Učiteljici: Monika Malgaj in Nives Rajher
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Oblikovanje etiket za medene izdelke
Z učenci 5. b smo po uvodnem delu ponovitve znanja o čebelah, pogledali nekaj fotografij ustekleničenega medu. Povedali so katerega izmed teh bi kupili in zakaj. Ugotovili smo, da jih je prej kot vsebina medu prepričala lepa etiketa na medu. Dobili so zadolžitev, da se prelevijo v vlogo čebelarja, ki bi želel prodreti s svojimi izdelki na trg in bi si skušal oblikovati čim bolj izvirno, unikatno etiketo za svoj med.
Na koncu smo analizirali izdelke in izbrali najbolj privlačno etiketo....
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelice v 4. b
V 4.b razredu smo v petek, 1. 3. 2019, pri likovni umetnosti izdelovali čebelice iz odpadnega materiala. Učenci so ustvarjali v treh skupinah.
V 1. skupini so izdelovali čebelice iz pločevink, zamaškov, plastenk in vrvice. Pločevinko so najprej pobarvali z rumeno barvo nato pa so nanjo nalepili oči (plastični zamaški), krila (plastenka), noge (vrvica in zamaški) ter čebelico prilepili na leseno paličico.
V 2. skupini so oblikovali panj in nanj pritrdili čebelice. panj so izdelali iz...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Literarni krožek in krepitev kompetence podjetnosti
Šestošolci so skozi celo leto pri jezikovnem delu slovenščine spoznavali besedne vrste. Pri literarnem krožku so jih utrjevali tako, da so s pomočjo poznavanja besednih vrst ustvarjali zabavne besedne igre (križanke, uganke). Končne rešitve besednih iger so se nanašale na čebele in čebelarstvo.
Učenke so pod mojim vodstvom ustvarjale kreativne naloge oziroma uganke, nastali izdelki so zanimivi za reševanje, s tem učenci na kreativen način utrdijo pridobljeno znanje o besednih vrstah, p...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Sodelovanje pri t-ballu
Učenci so pri uri športa igrali t-ball. Tako kot pri vseh moštvenih igrah je tudi tukaj zelo pomembno sodelovanje igralcev. V uvodnem delu ure sem učencem razložil na kakšen način morajo sodelovati, da bodo čim bolj uspešni. Med uro sem igro večkrat ustavil in jih opozoril na slabosti pri sodelovanju. Vnapadu se je večkrat zgodilo, da učenec ni stekel proti naslednji bazi, čeprav bi moral, ali pa je stekel tudi če je igralec pred njm ostal na svoji bazi. V obrambi je bila glavna težava v ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Kmetijstvo Slovenije in čebele
Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:
- https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
- https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
- https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji 2. razredu
Drugi petek v oktobru smo drugošolci izvedli športni dan Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji, kjer so učenci razvijali podjetnostno kompetenco motiviranost in vztrajnost.
Učenci so bili postavljeni pred izzive in se pri delu potrudili po svojih najboljših močeh. Pokazali so zagnanost in odločnost pri nalogah. Postavljeni izzivi so jih dodatno motivirali, da so dosegli zastavljene cilje.
Premagovali so ovire na poligonu in ob koncu dne število udeležencev in uspešnost opravljeni...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ustvarjalnost pri OPZ v 1. in 2. razredu
Pri OPZ smo prepevali pesmice o škratku Memi. Ena od pesmic govori o živalih, med njimi so tudi čebele. Posebej smo se pogovarjali o čebelah in njihovem delu. Pevci so:
- Z glasom oponašali zvok čebel ( zum, zum, zum…)
- Z gibi poskušali posnemati čebelji let ob posnetku Čebelarja
- Z Orffovimi glasbili ritmično spremljali petje pesmice
- Razdelili so se v tri skupine: prva je pela pesmico, druga je igrala na Orffova glasbila, tretje pa je dodala gibanje
Pri tem so...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Lipko in KošoRok s športom in prijateljstvom povezala 3. A
Kaj je povezalo Lipka in Košoroka? Šport in seveda prijateljstvo, ki je sledilo iz tega. To smo poskušali pri likovni umetnosti v 3. A prikazati z našimi stripi in prostostoječimi kipi.
Dve uri smo namenili izdelavi kipcev iz gline enega ali obeh junakov pod košem, z žogo ali kako drugače med igro, naslednje štiri ure pa smo izdelovali strip. Pri stripu so učenci imeli ogromno možnosti: v zgodbo so lahko vključili sebe, lahko tudi svojega prijatelja, prijateljico, prikazali svojo izkuš...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Digitalno ustvarjalni tretješolci s Kalobja
Z učenci 3. razreda OŠ Kalobje smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Z učenci smo po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige diskutirali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Pravljico smo medpredmetno povezali še z uro športa, kjer so učenci spoznali osnove podajanja in lovljenja žoge. S pomočjo fotografij (podajanja in lovljenja žoge) so naredili samorefleksijo in se po opravljeni nalogi z učiteljic...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Z Lipkom in KošoRokom smo ustvarjalni, vztrajni in motivirani
Z učenci 3. b razreda smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige smo se pogovarjali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Učenci so prepoznali značilnosti glavnih likov: Lipka in Košoroka. Omenjena glavna junaka knjige so ilustrirali v zvezek, prav tako so v parih ustvarili strip, kjer so skozi igre z žogo (košarka, nogomet, badminton, ...) prikazali bistvo prav...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Grafika in informacijska tehnologija pri LUM
Učenci so virtualno obiskali več galerij, si izbrali sliko, poiskali podatke o umetniku in poustvarili izbrano delo. Z različnimi pripomočki so ustvarili kostume in ozadje ter sebe ali model fotografirali. Fotografije so obdelali z različnimi aplikacijami za obdelavo fotografij, glede na napravo, ki so jo imeli.
Fotografije in originalno delo so sestavili s pomočjo aplikacije Collage in jo vstavili v vnaprej pripravljen osnutek za koledar.
Koledar so natisnili. Izdelke so si ogleda...
VečKnjižnica
Knjižnica
Šolska knjižnica s svojim delom podpira vzgojno-izobraževalno dejavnost šole. Namenjena je učenkam in učencem ter delavcem šole.
Je prijeten prostor za učenje in druženje med učenci. V knjižnici lahko učenci pišejo domačo nalogo, berejo knjige in revije, se učijo in pišejo referate. Šolska knjižnica ima dva računalnika, s pomočjo katerih lahko učenci iščejo podatke, ki jih potrebujejo za šolsko delo.
Knjižnica je odprta vsak delovni dan.
V primeru drugih obveznosti knjižn...
VečPodružnica Kalobje
O podružnični šoli
Podružnična šola Kalobje
Kalobje 15
3233 Kalobje
tel: 03 746 16 93
fax: 03 746 16 92
Vodja podružnične šole: Sabina Rezar
Kratka zgodovina šole:
- 1841-1897
- Leta 1841 je bila na Kalobju ustanovljena prva enorazredna šola. Leta 1842 pa so zgradili leseno šolsko poslopje.
- 1898-1940
- Leta 1898 so postavili zidano stavbo za dvorazredno ljudsko šolo. Leta 1916 je bilo 225 Učencev.
- Leta 1940 je bila ustanovljena 4-r...
Vodstvo šole
Vodstvo šole
Spoštovani starši in učenci!
Na naši spletni strani imate na voljo vse najpomembnejše podatke iz življenja in dela na naši šoli. Delavci šole, spletno stran dnevno osvežujemo z novimi podatki, ki vam lahko koristijo, hkrati pa bi vam radi predstavili naše delo in vas tudi seznanili z marsičem, da nas boste lažje našli, ko nas boste potrebovali in boste lažje spremljali delo svojega otroka. Želimo, da z nami sodelujete, saj bodo le tako vaši otroci uspešni in srečni.
Seveda je splet...
Več