Zahtevana stran ne obstaja

Iskalni niz:

Št. najdenih dokumentov: 30 iskanje je trajalo (s): 0,1934

Šolsko glasilo

Glasilo naše šole

Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Učenci 2. in 3. razreda obiskali čebelnjak

V petek, 19. 4. 2019, smo se učenci 2. in 3. razredov odpravili k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur, kjer smo spoznali življenje in delo čebel, pomagali pri peki medenjakov in sejanju medovitih rastlin. Kako smo se imeli, si lahko ogledate na spodnjih fotografijah.

Učiteljice 2. in 3. razreda

Več

Fotogalerija - šport

Tekaški dan, 23.9.2021

Ob Dnevu slovenskega športa, 23. 9. 2021, se je
Množičnega teka otrok ”Začni mlad, tekmuj pošteno” in ”Teka za užitek”
udeležilo 89 otrok vrtca Šentjur, enota Hruševec in 299 učencev OŠ Hruševec Šentjur, skupaj 388 tekačev.

Skupaj so pretekli 888 kilometrov.

Otroci in učenci čestitamo za udeležbo in sodelovanje.

Več

Fotogalerija - šport

Tekaški dan, 23.9.2021

Ob Dnevu slovenskega športa, 23. 9. 2021, se je
Množičnega teka otrok ”Začni mlad, tekmuj pošteno” in ”Teka za užitek”
udeležilo 89 otrok vrtca Šentjur, enota Hruševec in 299 učencev OŠ Hruševec Šentjur, skupaj 388 tekačev.

Skupaj so pretekli 888 kilometrov.

Otroci in učenci čestitamo za udeležbo in sodelovanje.

Več

Hišni red

Hišni red

Območje šole:

Hišni red Osnovne šole Hruševec Šentjur velja za:

  • območje šolske zgradbe
  • območje Podružnične šole Kalobje
  • asfaltirano nogometno-rokometno, košarkaško in odbojkarsko igrišče za šolo v Hruševcu in na Kalobju,
  • atletsko stezo 
  • igrišče za odbojko na mivki
  • travnate površine pred, za in ob šoli in podružnični šoli
  • območje parkirišč pri obeh šolah

Vse to se nahaja na parcelnih številkah: 822/48, 1308/8, 1309/10, 1309/11, 1313/1, 1314/1, 13...

Več

Knjižničarski krožek

Knjižničarski krožek

Krožek obiskujejo učenci od petega do devetega razreda. Sestajamo se en dan v tednu, sicer pa so knjižničarji v knjižnici tudi takrat, ko imajo čas in v neformalnih oblikah dela pomagajo pri izposoji, redu v knjižnici, pomoči sošolcem…

Člani krožka urejajo vrnjeno gradivo, svetujejo pri izbiri knjig. Spoznavajo osnovna pravila postavitve gradiva in delovanja šolske knjižnice.
Spremljajo knjižne novosti, pomagajo urejati oglasno desko z njimi, nove knjige tehnično opremijo za izposojo...

Več

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Naravoslovno-matematična delovna konferenca

Na delovni konferenci, ki je potekala v sredo, 16. 1. 2019, sta učiteljici fizike in matematike, Marica Kamplet in Mateja Rezar Ulaga, predstavili aplikacije, ki jih uporabljata pri delu z učenci.

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Ogled čebelnjaka in ustvarjanje pesmi na temo »čebele«

V okviru kulturnega dne smo se osmošolci, v petek, 14. 6. 2019, odpravili proti Šentjurju, k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur. Izkušena čebelarja, g. Mirko in g. Jaka, sta nam predstavila veliko zanimivosti o čebelah. Opisala sta nam življenje čebel delavk, matic in trotov, njihov življenjski cikel in seveda o pomenu čebel za človeka.

Naš obisk je popestrila še ga. Mihaela, ki nas je uvodoma prijazno sprejela in pozdravila, nato  pa nas je presenetila in pogostila s slastnimi me...

Več

Korak k sončku

Korak k sončku

”Korak k sončku” - na poti k ENI ŠOLI ZA VSE

Načrt programa za šolsko leto 2024/25

 

Cilji

 

  • Sprejemanje in razumevanje vsakršne drugačnosti,
  • oblikovanje take družbene in socialne klime, ki bi otrokom, mladostnikom in odraslim z invalidnostjo kot manjšini, omogočila enake možnosti, kot jih imajo sovrstniki,
  • pomagati vsem otrokom uresničevati pravico do vključevanja v socialno okolje in polnega sodelovanja v njem,
  • seznanjanje strokovnih...

Več

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Vrednotenje aplikacij

Aplikacije, ki so na voljo na mobilnih napravah so zelo različne tako glede na namen, kot dodoano vrednost v učno vzgojnem procesu. Določene aplikacije zgolj zamenjajo neko napravo, kot na primer pisalni stroj, ali kalkulator. Med aplikacijami iščemo take, ki imajo večjo dodano vrednost. To so aplikacije, kjer brez tehnologije ne moremo izvesti procesa, kot smo si ga zamislili. (np. izdelava filma) 

Pedagoško kolo je pripomoček, ki nam pomaga ovrednotiti aplikacije.

Merila za izbir...

Več

Inovativna učna okolja podprta z IKT

BETT 2018

26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.

BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov l...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Izdelava skupinske maske

Na pustni torek, 6. 3., smo tretješolci izdelovali skupinsko masko čebelice. Izdelali smo papirnate trakove s tipalkami in očmi ter črtaste slinčke iz flisa. Pri tem smo uporabili škarje lepilo in lepilno pištolo. Učenci so v delu zelo uživali, nekateri izmed njih so se v maski čebelice tudi nastavili fotografskemu objektivu.

Učiteljici: Monika Malgaj in Nives Rajher

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Oblikovanje etiket za medene izdelke

Z učenci 5. b smo po uvodnem delu ponovitve znanja o čebelah, pogledali nekaj fotografij ustekleničenega medu. Povedali so katerega izmed teh bi kupili in zakaj. Ugotovili smo, da jih je prej kot vsebina medu prepričala lepa etiketa na medu. Dobili so zadolžitev, da se prelevijo v vlogo čebelarja, ki bi želel prodreti s svojimi izdelki na trg in bi si skušal oblikovati čim bolj izvirno, unikatno etiketo za svoj med.

Na koncu smo analizirali izdelke in izbrali najbolj privlačno etiketo....

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Čebelice v 4. b

V 4.b razredu smo v petek, 1. 3. 2019, pri likovni umetnosti izdelovali čebelice iz odpadnega materiala. Učenci so ustvarjali v treh skupinah. 

V 1. skupini so izdelovali čebelice iz pločevink, zamaškov, plastenk in vrvice. Pločevinko so najprej pobarvali z rumeno barvo nato pa so nanjo nalepili oči (plastični zamaški), krila (plastenka), noge (vrvica in zamaški) ter čebelico prilepili na leseno paličico.
V 2. skupini so oblikovali panj in nanj pritrdili čebelice. panj so izdelali iz...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu

Učenci 4. a  so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Literarni krožek in krepitev kompetence podjetnosti

Šestošolci so skozi celo leto pri jezikovnem delu slovenščine spoznavali besedne vrste. Pri literarnem krožku so jih utrjevali tako, da so s pomočjo poznavanja besednih vrst ustvarjali zabavne besedne igre (križanke, uganke). Končne rešitve besednih iger so se nanašale na čebele in čebelarstvo.

Učenke so pod mojim vodstvom ustvarjale kreativne naloge oziroma uganke, nastali izdelki so zanimivi za reševanje, s tem učenci na kreativen način utrdijo pridobljeno znanje o besednih vrstah, p...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Sodelovanje pri t-ballu

Učenci so pri uri športa igrali t-ball. Tako kot pri vseh moštvenih igrah je tudi tukaj zelo pomembno sodelovanje igralcev. V uvodnem delu ure sem učencem razložil na kakšen način morajo sodelovati, da bodo čim bolj uspešni. Med uro sem igro večkrat ustavil in jih opozoril na slabosti pri sodelovanju. Vnapadu se je večkrat zgodilo, da učenec ni stekel proti naslednji bazi, čeprav bi moral, ali pa je stekel tudi če je igralec pred njm ostal na svoji bazi. V obrambi je bila glavna težava v ...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Kmetijstvo Slovenije in čebele

Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:

  • https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
  • https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
  • https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji 2. razredu

Drugi petek v oktobru smo drugošolci izvedli športni dan Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji, kjer so učenci razvijali podjetnostno kompetenco motiviranost in vztrajnost.

Učenci so bili postavljeni pred izzive in se pri delu potrudili po svojih najboljših močeh. Pokazali so zagnanost in odločnost pri nalogah. Postavljeni izzivi so jih dodatno motivirali, da so dosegli zastavljene cilje.

Premagovali so ovire na poligonu in ob koncu dne število udeležencev in uspešnost opravljeni...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Ustvarjalnost pri OPZ v 1. in 2. razredu

Pri OPZ smo prepevali pesmice o škratku Memi. Ena od pesmic govori o živalih, med njimi so tudi čebele. Posebej smo se pogovarjali o čebelah in njihovem delu. Pevci so:

  • Z glasom oponašali zvok čebel ( zum, zum, zum…)
  • Z gibi poskušali posnemati  čebelji let ob posnetku Čebelarja
  • Z Orffovimi glasbili ritmično spremljali petje pesmice
  • Razdelili so se v tri skupine: prva je pela pesmico, druga je igrala na Orffova glasbila, tretje pa je dodala gibanje

 

Pri tem so...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Lipko in KošoRok s športom in prijateljstvom povezala 3. A

Kaj je povezalo Lipka in Košoroka? Šport in seveda prijateljstvo, ki je sledilo iz tega. To smo poskušali pri likovni umetnosti v 3. A prikazati z našimi stripi in prostostoječimi kipi.

Dve uri smo namenili izdelavi kipcev iz gline enega ali obeh junakov pod košem, z žogo ali kako drugače med igro, naslednje štiri ure pa smo izdelovali strip. Pri stripu so učenci imeli ogromno možnosti: v zgodbo so lahko vključili sebe, lahko tudi svojega prijatelja, prijateljico, prikazali svojo izkuš...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Digitalno ustvarjalni tretješolci s Kalobja

Z učenci 3. razreda OŠ Kalobje smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Z učenci smo po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige diskutirali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Pravljico smo medpredmetno povezali še z uro športa, kjer so učenci spoznali osnove podajanja in lovljenja žoge. S pomočjo fotografij (podajanja in lovljenja žoge) so naredili samorefleksijo in se po opravljeni nalogi z učiteljic...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Z Lipkom in KošoRokom smo ustvarjalni, vztrajni in motivirani

Z učenci 3. b razreda smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige smo se pogovarjali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Učenci so prepoznali značilnosti glavnih likov: Lipka in Košoroka. Omenjena glavna junaka knjige so ilustrirali v zvezek, prav tako so v parih ustvarili strip, kjer so skozi igre z žogo (košarka, nogomet, badminton, ...) prikazali bistvo prav...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Grafika in informacijska tehnologija pri LUM

Učenci so virtualno obiskali več galerij, si izbrali sliko, poiskali podatke o umetniku in poustvarili izbrano delo. Z različnimi pripomočki so ustvarili kostume in ozadje ter sebe ali model fotografirali. Fotografije so obdelali z različnimi aplikacijami za obdelavo fotografij, glede na napravo, ki so jo imeli.

Fotografije in originalno delo so sestavili s pomočjo aplikacije Collage in jo vstavili v vnaprej pripravljen osnutek za koledar.

Koledar so natisnili. Izdelke so si ogleda...

Več

Knjižnica

Knjižnica

 

Šolska knjižnica s svojim delom podpira vzgojno-izobraževalno dejavnost šole. Namenjena je učenkam in učencem ter delavcem šole.

Je prijeten prostor za učenje in druženje med učenci. V knjižnici lahko učenci pišejo domačo nalogo, berejo knjige in revije, se učijo in pišejo referate. Šolska knjižnica ima dva računalnika, s pomočjo katerih lahko učenci iščejo podatke, ki jih potrebujejo za šolsko delo.

Knjižnica je odprta vsak delovni dan.

V primeru drugih obveznosti knjižn...

Več

Podružnica Kalobje

O podružnični šoli

Podružnična šola Kalobje

Kalobje 15
3233 Kalobje
tel: 03 746 16 93
fax: 03 746 16 92

Vodja podružnične šole: Sabina Rezar

 

Kratka zgodovina šole:

  • 1841-1897
    • Leta 1841 je bila na Kalobju ustanovljena prva enorazredna šola. Leta 1842 pa so zgradili leseno šolsko poslopje.
  • 1898-1940
    • Leta 1898 so postavili zidano stavbo za dvorazredno ljudsko šolo. Leta 1916 je bilo 225 Učencev.
  • Leta 1940 je bila ustanovljena 4-r...

Več

Vodstvo šole

Vodstvo šole

Spoštovani starši in učenci!

Na naši spletni strani imate na voljo vse najpomembnejše podatke iz življenja in dela na naši šoli. Delavci šole, spletno stran dnevno osvežujemo z novimi podatki, ki vam lahko koristijo, hkrati pa bi vam radi predstavili naše delo in vas tudi seznanili z marsičem, da nas boste lažje našli, ko nas boste potrebovali in boste lažje spremljali delo svojega otroka. Želimo, da z nami sodelujete, saj bodo le tako vaši otroci uspešni in srečni.

Seveda je splet...

Več

Petek, 9. Maj 2025
Malica
  • RIBJI NAMAZ (alergeni: laktoza, ribe)
  • POLBELI KRUH (alergeni: gluten)
  • SADNI ČAJ
  • JABOLKO
Kosilo
  • GOVEJA JUHA Z RIBANO KAŠO (alergeni: gluten, jajca, zelena)
  • KUHANA GOVEDINA (alergeni: zelena)
  • DUŠENO SLADKO ZELJE S KROMPIRJEM
Popoldanska malica
  • KRUH (alergeni: gluten)
  • ali SADJE

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Osnovna šola Hruševec Šentjur