Vpogled v ovrednotene NPZ

Vpogledi v ovrednotene preizkuse znanja in zahteva za ponovno vrednotenje posameznih nalog

 

Dostop do ovrednotenih preizkusov znanja

Učenci 3., 6. in 9. razreda lahko opravijo vpogled v preizkuse znanja v elektronski obliki. Za vpoglede bo, skladno s koledarjem NPZ, na voljo več dni, in sicer:

 

3. razred: od 15. 4. 2025 (ob 8.00) do 17. 4. 2025 (ob 22.00).

9. razred: od 22. 4. 2025 (ob 8.00) do 24. 4. 2025 (ob 22.00).

6. razred: od 5. 5. 2025 (ob 8.00) do 7. 5. 2025 (ob 22.00).


Z dosežki na NPZ so učenci, starši in šole seznanjeni na spletni strani https://npz.ric.si.

Do ovrednotenih preizkusov znanja, informacij o dosežkih in državnih povprečij pri posameznih predmetih učenci in njihovi starši dostopajo z učenčevo EMŠO in dodeljeno šifro, ki so jo učenci prejeli pri opravljanju prvega predmeta NPZ v tekočem šolskem letu.
Aplikacija bo med postopkom ponovnega vrednotenja posameznih nalog in pripravo dodatnih informacij za učence zaprta.

 

Vpogledi v ovrednotene preizkuse znanja na šolah

Učenci 6. in 9. razreda bodo v rokih za vpogled v šoli preverili svoje rezultate.

Lahko pa jih skupaj z učenčevim EMŠOM in dodeljeno šifro preverite skupaj z otrokom tudi doma.

 

Zahteva za ponovno vrednotenje posameznih nalog

Ravnatelj ali strokovni delavec šole, ki ga je ravnatelj za to pooblastil, v spletno aplikacijo Zahteva za ponovno vrednotenje posameznih nalog na eRicu vnese zahteve za ponovno vrednotenje nalog, ki so jih strokovno podprli učitelji posameznega predmeta. Podatke vnese v roku, določenem s koledarjem NPZ. Zahtev za ponovno vrednotenje posameznih nalog po tem roku ne bo mogoče vnašati.

Preizkuse učencev, ki uveljavljajo možnost zahteve za ponovno vrednotenje nalog, ponovno pregleda glavni ocenjevalec ali njegov pomočnik. V postopku se preveri, ali so naloge, ki so navedene v zahtevi, ovrednotene v skladu z moderiranimi navodili za vrednotenje. Če ugotovi, da je zahteva upravičena, nalogo (ali več nalog) ponovno ovrednoti, popravi število točk pri nalogi/-ah in skupno število točk preizkusa. Število doseženih točk se po zahtevi za ponovno vrednotenje lahko zviša, zniža ali ostane enako.

Ric v rokih, določenih s Podrobnejšimi navodili o šolskem koledarju – 2. del in koledarjem NPZ, šolam posreduje spremembe dosežkov učencev po ponovnem vrednotenju nalog prek spletne aplikacije Dosežki učencev pri NPZ na eRicu.

 

Obveščanje staršev o dosežkih učencev

Dosežki učencev 3., 6. in 9. razreda in državna povprečja so izraženi v odstotnih točkah. Šola izda učencu 3. in 6. razreda Obvestilo o dosežkih pri nacionalnem preverjanju znanja, ki je priloga k spričevalu, na dan, predviden s koledarjem NPZ. Obvestilo bo dosegljivo kot tiskovina v DZS, izpis na tiskovino pa bo omogočala tudi aplikacija Vpis v srednje šole in dijaške domove, OŠ modul Prijava na NPZ in vpis (MVI).

Šola izda učencu 9. razreda zaključno spričevalo, v katerem so zapisani njegovi dosežki in državna povprečja pri NPZ.
Učencem, ki niso opravljali preverjanja, se v obvestilo o NPZ v 3. in 6. razredu oziroma v zaključno spričevalo v 9. razredu zapiše poševnica (/).

Dodatna informacija o dosežkih učenca pri NPZ, ki jo pripravi Ric, bo učencem in njihovim staršem po izvedbi zahtev za ponovno vrednotenje posameznih nalog dostopna na spletni strani: https://npz.ric.si v skladu s koledarjem NPZ. Do dodatne analize dosežkov bodo učitelji, učenci in starši lahko dostopali s šifro učenca in njegovo EMŠO. Če učenec izgubil šifro, mu jo na prošnjo staršev posreduje ravnatelj šole. Na šoli, na kateri je učenec opravljal NPZ, lahko učenec in njegovi starši dobijo podrobnejše obrazložitve njegovega dosežka.

 

Odprava napak pri zapisu dosežkov

Če učenec in starši menijo, da je v 3. ali 6. razredu prišlo do napake pri zapisu dosežkov učenca in državnih povprečij pri NPZ v obvestilu o dosežkih, v 9. razredu pa v zaključnem spričevalu osnovne šole, se izvede postopek ugotavljanja napake in popravljanja podatkov v dokumentu.

Starši lahko v treh dneh po prejemu obvestila o dosežkih oziroma zaključnega spričevala pri ravnatelju vložijo obrazloženo prošnjo za odpravo napake v zapisu. Ravnatelj najpozneje v treh dneh po prejemu prošnje imenuje komisijo, v kateri je vsaj en član zaposlen v drugi šoli. Če komisija ugotovi, da je pri zapisu dosežkov učenca in/ali državnih povprečij pri NPZ prišlo do napake, se izvede postopek izdaje novega obvestila oziroma zaključnega spričevala v skladu s pravilnikom, ki ureja dokumentacijo v osnovni šoli.

V tem postopku se ne ugotavlja, ali je bil preizkus znanja ovrednoten v skladu z navodili za vrednotenje za posamezeni predmet, ampak se preverja samo pravilnost zapisa dosežkov.
Odločitev komisije je dokončna. Ravnatelj popravek števila točk sporoči izbranemu skrbniku spletne aplikacije Vpis v srednje šole in dijaške domove, OŠ modul Prijava na NPZ in vpis (MVI).
Ravnatelj zapisnik komisije in dopis s pojasnilom, zakaj je prišlo do napake pri zapisu doseženih točk na obvestilu o dosežkih, posreduje na Ric najpozneje do roka, določenega v koledarju NPZ. Ric nato pripravi nove analize dosežkov za šolo, učence in državo.

ravnatelj: Boris Čujež
Ponedeljek 21. April Ponedeljek
Velikonočni ponedeljek
Sreda 23. April Sreda
Sobota 26. April Sobota
Nedelja 27. April Nedelja
Dan upora proti okupatorju

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Osnovna šola Hruševec Šentjur