Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Izdelki iz voska
Učenci, ki so obiskovali izbirni predmet Poskusi v kemiji, so v sklopu predmeta izdelali tudi dvoje izdelkov iz voska:
- ognjičevo kremo in
- svečke.
Kaj je nastalo, si lahko ogledate na spodnjih slikah.
Učiteljica: Marija Kodrin
Več2021/2022
Velikonočne delavnice v drugem razredu
2.A in 2.B razred imata v petek, 15.4.2022, velikonočne delavnice.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Delavnica peke piškotov v 6. razredu
V decembru smo s šestošolci pri pouku gospodinjstva naredili delavnico peke piškotov z medom. Izbrali smo priljubljene ingverjeve piškote. Možice smo oblikovali z modelom, pri okrasitvi pa pustili domišljiji prosto pot. Poskrbeli smo tudi za alergike, ki so si pripravili bananin napitek z medom.
Učiteljica: Darja Šarman
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Biologija v 9. razredu
Učenci se seznanjajo z avtohtonimi živalskimi vrstami v domačem okolju: KRANJSKA SIVKA
Razvijanje veščin:
1. Etično in trajnostno mišljenje.
2. Samozavedanje in samozadostnost.
Mobiliziranje virov.
3. Sodelovanje.
Izkustveno učenje.
Dejavnosti:
Avtohtonost in ogroženost kranjske čebele pri nas.
Na osnovi izbranh člankov, skupine izdelajo miselni vzorec in predstavijo sošolcem.
Aktivnost je bila uspešno izvedena z oddelkoma 9. a in 9. b razreda.
Učitelj...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Finančna in ekonomska pismenost v 7. razredu
Sedmošolci so pri pouku matematike samostojno raziskovali reklame, oglaševanje popustov. Iz reklamnega materiala so izrezali izdelke, ki imajo popust. Računali so odstotek popusta, osnovno ceno izdelka brez popusta, ceno s popustom. Izdelali so plakate, knjigo popustov, pri tem so ugotovili, da vse zapisano na reklamah ne drži. Tako so razvijali kompetenco finančne in ekonomske pismenosti.
Učiteljica: Marica Kamplet
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji 2. razredu
Drugi petek v oktobru smo drugošolci izvedli športni dan Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji, kjer so učenci razvijali podjetnostno kompetenco motiviranost in vztrajnost.
Učenci so bili postavljeni pred izzive in se pri delu potrudili po svojih najboljših močeh. Pokazali so zagnanost in odločnost pri nalogah. Postavljeni izzivi so jih dodatno motivirali, da so dosegli zastavljene cilje.
Premagovali so ovire na poligonu in ob koncu dne število udeležencev in uspešnost opravljeni...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ustvarjalnost pri OPZ v 1. in 2. razredu
Pri OPZ smo prepevali pesmice o škratku Memi. Ena od pesmic govori o živalih, med njimi so tudi čebele. Posebej smo se pogovarjali o čebelah in njihovem delu. Pevci so:
- Z glasom oponašali zvok čebel ( zum, zum, zum…)
- Z gibi poskušali posnemati čebelji let ob posnetku Čebelarja
- Z Orffovimi glasbili ritmično spremljali petje pesmice
- Razdelili so se v tri skupine: prva je pela pesmico, druga je igrala na Orffova glasbila, tretje pa je dodala gibanje
Pri tem so...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izdelava zgibanke v 5. razredu
Lepo je poznati kraj in rojake, kateri so oblikovali zgodovino Slovencev. Prav zato smo se s petošolci odločili, da s pomočjo različnih virov preučijo svoj domači kraj. Torej zgodovino kraja predstaviti v zgibanki, katera se naredi v računalniškem programu Pages. Združitev zgodovine, orientacije, gibanja, poznavanja programov združeno v smiselno celoto, ter predaja znanja in izkušenj učencem nižjih razredov.
Učenci so bili nad končnim izdelkom navdušeni, čeprav je bila pot do njega trdo ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Zgibanje prtičkov v 6. razredu
Učenci so v skupinah oz. dvojicah s pomočjo iPadov poiskali fotografije oz. posnetke pogrinjkov za različne priložnosti. Pri tem so uporabljali aplikacije YouTube, Napkin Folding in druge. Sledilo je urjenje v zlaganju prtičkov z uporabo aplikacij.Nato so si učenci razdelili vloge (zlaganje prtička, fotografiranje oz. snemanje). Za izdelavo posnetka oz. trailerja so uporabili aplikacijo iMovie. Sledila je montaža in predstavitev izdelkov sošolcem. Izdelke so naložili v spletno učilnico X...
VečHišni red
Hišni red
Območje šole:
Hišni red Osnovne šole Hruševec Šentjur velja za:
- območje šolske zgradbe
- območje Podružnične šole Kalobje
- asfaltirano nogometno-rokometno, košarkaško in odbojkarsko igrišče za šolo v Hruševcu in na Kalobju,
- atletsko stezo
- igrišče za odbojko na mivki
- travnate površine pred, za in ob šoli in podružnični šoli
- območje parkirišč pri obeh šolah
Vse to se nahaja na parcelnih številkah: 822/48, 1308/8, 1309/10, 1309/11, 1313/1, 1314/1, 13...
VečPrometna varnost
Varno na kolesu -video
Alergeni
Alergeni
SNOVI ALI PROIZVODI, KI SKLADNO Z DOLOČILI UREDBE (EU) ŠT. 1169/2011 POVZROČAJO ALERGIJE ALI PREOBČUTLJIVOST
- Žita, ki vsebujejo gluten, zlasti: pšenica, rž, ječmen, oves, pira, kamut ali njihove križane vrste, in proizvodi iz njih, razen:
- glukoznih sirupov na osnovni pšenice, vključno z dekstrozo;
- maltodekstrinov na osnovi pšenice;
- glukoznih sirupov na osnovi ječmena;
- žit, ki se uporabljajo za alkoholne destilate, vključno z etilnim alk...
Šolska shema
Šolska shema
ŠOLSKA SHEMA
je nov ukrep skupne kmetijske politike in pomeni pomoč za oskrbo s sadjem in zelenjavo ter mlekom in mlečnimi izdelki v izobraževalnih ustanovah. V šolski shemi se otrokom v osnovni šoli in gojencem v zavodih za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami brezplačno razdeljuje dodaten obrok sadja in zelenjave oziroma mleka in mlečnih izdelkov ter se jih skozi različne dejavnosti spremljevalnih izobraževalnih ukrepov povezuje s kmetijstvom, izobražuj...
VečŠportni dnevi
Športni dnevi
V vsakem razredu imajo učenci pet športnih dni. Da so na športnih dnevih aktivni vsi učenci in da jim športni dan pomeni prijetno doživetje, se učencem ponuja pester program športnih aktivnosti od A (atletike) do Z (zimskih športov).
Načrt za 2024/25
6. razred
Šp. dan |
Načrtovan datum |
Kraj | Vsebina | Realizacija |
1. | ... |
Plavalno opismenjevanje
Plavalno opismenjevanje
Znanje plavanja ima velik nacionalen pomen kar se odraža tudi v tem, da imajo otroci v obdobju odraščanja kar nekaj možnosti se v šoli naučiti plavati. Program Naučimo se plavati zajema plavalne tečaje in preverjanje znanja plavanja.
V šolskem letu 2018/19 so se v programu Naučimo se plavati uvedle novosti. V sodelovanju s Plavalno zvezo se je program osvežil. Združile so se vsebine in nagrade konjičkov in delfinov, programu so se dodali še dodatne naloge iz samo reševanja ter za naj...
Več2021/2022
Športni dan za prvošolce
V sredo, 20. 10. 2021, bomo v 1.A in B razredu imeli športni dan - ŠPORTNE IGRE NA IGRIŠČU.
VečPredmetnik OŠ
Predmetnik OŠ od 1.9.2024
Obvezni program
PREDMET / ŠT. UR TEDENSKO | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | SKUPAJ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SLOVENŠČINA | 6 | ...
Priznanja in nagrade
Priznanja in nagrade
Kriterij za sprejem najboljših učencev pri Županu
Vsako leto Župan občine Šentjur povabi na sprejem in nagradi najboljše učence. Pred leti je to pomenilo odličen uspeh v vseh razredih osnovne šole. Ko je bil ukinjen splošni učni uspeh, pa so kriteriji za sprejem naslednji:
Župan določi odstotek populacije, ki bo povabljena na sprejem:
- Šole na osnovi tega podatka izberejo učence na osnovi naslednjih kriterijev:
- povprečen odstotkov pri Nacionalnih preizkusih znanja se iz od...
Prometna varnost
Kolesarski izpit
KOLESARSKI IZPIT
Kolo je eno najbolj priljubljenih prevoznih sredstev. Za otroke je tudi igralo, odrasli pa ga čedalje pogosteje uporabljajo ne le za prevoz, temveč tudi za rekreacijo. Vendar pa moramo pri kolesarjenju dobro poskrbeti za svojo varnost, saj so kolesarji poleg pešcev najbolj ogrožena in izpostavljena skupina prometnih udeležencev.
KOLESARSKI IZPIT V ŠOLSKEM LETU 2018/19 ZA UČENCE 5. RAZREDA
CILJI:
• učenci usvojijo osnove znanja o prometu, prometnih ...
Športni dnevi
Športni dnevi
V vsakem razredu imajo učenci pet športnih dni. Da so na športnih dnevih aktivni vsi učenci in da jim športni dan pomeni prijetno doživetje, se učencem ponuja pester program športnih aktivnosti od A (atletike) do Z (zimskih športov).
Načrt za 2021/22
6. razred
Šp. dan |
Načrtovan datum |
Kraj | Vsebina | Realizacija |
1. | ... |
Plavalno opismenjevanje
Plavalno opismenjevanje
Znanje plavanja ima velik nacionalen pomen kar se odraža tudi v tem, da imajo otroci v obdobju odraščanja kar nekaj možnosti se v šoli naučiti plavati. Program Naučimo se plavati zajema plavalne tečaje in preverjanje znanja plavanja.
V šolskem letu 2018/19 so se v programu Naučimo se plavati uvedle novosti. V sodelovanju s Plavalno zvezo se je program osvežil. Združile so se vsebine in nagrade konjičkov in delfinov, programu so se dodali še dodatne naloge iz samo reševanja ter za naj...
VečRastem s knjigo
RASTEM S KNJIGO
PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA
V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture
»Rastem s knjigo«
Namen projekta:
- sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
- spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.
Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...
VečPrispevki učencev
Tjaša in odbojka
Sem Tjaša Stojan, učenka 9. razreda. Odbojka me veseli že od malih nog, saj jo igra tudi moja mama in starejši brat. Za treniranje sem se odločila v petem razredu. Treniram v Odbojkarskem klubu Celje, kjer sem spoznala tudi veliko dobrih prijateljic. Treningi potekajo tri krat tedensko in so naporni, a zanimivi. Tekme so ob vikendih, na katerih je vedno prijetno vzdušje. Včasih imam malo treme, ki pa hitro splahni in igra postane pravi užitek. Včasih je težko uskladiti šolo in treninge, ...
VečPrispevki učencev
Zala uživa v plesu
Pozdravljeni! Moje ime je Zala. Predstavila vam bom moj hobi - ples. Plešem že od tretjega leta. Na začetku sem obiskovala plesni vrtec. V prvem razredu sem začela obiskovati plesne vaje v šoli. Nato pa še izven šole v Šentjurju in Celju. V drugem in tretjem razredu sem tekmovala na Šoloskem plesnem festivalu (ŠPF). To so bila moja prva tekmovanja. Moja trenerka Tjaša Leban vsako sezono na avdiciji izbere tekmovalce za različne kategorije. Tako sem se v tretjem razredu pridružila mali sk...
VečNovice
Projekt Pasavček na POŠ Kalobje
Na podružnični šoli Kalobje smo bili v letošnjem šolskem letu udeleženi v projektu Pasavček, ki ga na nacionalni ravni koordinira Javna agencija RS za varnost prometa ali na kratko #AVP. Tekom šolskega leta smo se pri pouku in v podaljšanem bivanju veliko pogovarjali na temo prometne varnosti. Učenci so izdelali kar nekaj likovnih izdelkov na to temo. Vključenost v projekt nas je prav tako navdušila nad pesmijo Zebra, skupine Čuki. Otroci so se s plesom na to pesem predstavili tudi na po...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Srečanje razvojne in implementacijskih šol
V četrtek, 24. 10. 2019, je na OŠ Franja Malgaja Šentjur potekalo srečanje razvojne in naših implementacijskih šol (OŠ Franja Malgaja Šentjur, OŠ Blaža Kocena Ponikva, OŠ Blanca, VIZ II. OŠ Rogaška Slatina in Gimnazija Celje - Center) z namenom delitve izkušenj uporabe IKT v izobraževanju. Izvedli smo 19 delavnic, ki so bile razdeljene v štiri sklope glede na predmetna področja (družboslovje, naravoslovje, jezikoslovje, gibalno-umetniško), v katerih smo delili izkušnje o uporabi sodobnih ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Motorično sposobne učenke in tudi čebelice
Pri pouku športa učenke šestega razreda nenehno bogatijo svoje znanje, razvijajo sposobnosti in lastnosti ter oblikujejo osebnost in odnos do vrstnikov. Ob redni in kakovostni športni vadbi naj bi učenke postale gibalno izobražene, kar pomeni, da so ustrezno gibalno učinkovite glede na svoje značilnosti in stopnjo biološkega razvoja.
Učenke pri vsaki uri športa razvijajo, izboljšujejo gibalne in funkcionalne sposobnosti (skladnost/koordinacija gibanja, moč, hitrost, gibljivost, ravn...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Oblikovanje etiket za medene izdelke
Z učenci 5. b smo po uvodnem delu ponovitve znanja o čebelah, pogledali nekaj fotografij ustekleničenega medu. Povedali so katerega izmed teh bi kupili in zakaj. Ugotovili smo, da jih je prej kot vsebina medu prepričala lepa etiketa na medu. Dobili so zadolžitev, da se prelevijo v vlogo čebelarja, ki bi želel prodreti s svojimi izdelki na trg in bi si skušal oblikovati čim bolj izvirno, unikatno etiketo za svoj med.
Na koncu smo analizirali izdelke in izbrali najbolj privlačno etiketo....
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Škatlice z medenjaki v 4. a
Učenci 4. a razreda so v februarju izdelovali škatlice za medene izdelke ter jih poslikali. Preizkusili so se tudi v peki medenjakov. Medenjake so zavili v škatlice.
Delo je potekalo po naslednjih stopnjah:
- izdelava škatlice po pripravljenem načrtu,
- poslikava posameznih ploskev (flomastri, barvice),
- sestavljanje škatlice z lepljenjem,
- priprava mase za medenjake,
- oblikovanje in peka medenjakov,
- namestitev medenjakov v škatlico,
- estetski videz polne škatlice (...