Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Šolsko glasilo
Glasilo naše šole
Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.
VečVarstvo osebnih podatkov
Pravilnik o varstvu osebnih podatkov ZVOP2
Osnovna šola Hruševec Šentjur
PRAVILNIK O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV
Šentjur, 14. 4. 2023
Dokument se uporablja od: 17. 4. 2023
Ime in priimek zastopnika: Robert Gajšek
Verzije dokumenta, izvedene dopolnitve ter korekcije
Vzorec za področje VIZ
Nina Pekolj,
Tomaž Gorenšek
Vzorec 1.0
December 2019
Vzorec za področje VIZ po ZVOP-2
Tomaž Moškon,
Rosana Lemut-Strle
Vzorec 2.0
April 2023
Prevzem v VIZ ustanovi po zadnjem vzorcu
z nas...
VečVideo
Knjževnost na filmu - natečaji
2020
Osnovna šola Hruševec Šentjur je dosegla
1.mesto v kategoriji 6. – 7. razred OŠ
Za film Carjeva nova oblačila (po pravljici Cesarjeva nova oblačila, ki jo je napisal danski pravljičar Hans Christian Andersen)
Tekmovalci: Vid Horvat, Gašper Horvat, Klea Testaniere, Matej Zalar in Eva Kukovič
Mentorica in somentorica: Katja Gajšek in Tanja Mihevc
Cesarjeva nova oblačila malo drugače. Film je aktualizacija znane Andersenov...
Koledar dogodkov
TD 7.r - strokovna ekskurzija na Ljubljansko barje
Sedmošolci si bodo ogledali Morostig - Hišo narave in kolišč.
Organizatorica ekskurzije: Jelka Krampl
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ogled čebelnjaka in ustvarjanje pesmi na temo »čebele«
V okviru kulturnega dne smo se osmošolci, v petek, 14. 6. 2019, odpravili proti Šentjurju, k čebelnjaku Čebelarskega društva Šentjur. Izkušena čebelarja, g. Mirko in g. Jaka, sta nam predstavila veliko zanimivosti o čebelah. Opisala sta nam življenje čebel delavk, matic in trotov, njihov življenjski cikel in seveda o pomenu čebel za človeka.
Naš obisk je popestrila še ga. Mihaela, ki nas je uvodoma prijazno sprejela in pozdravila, nato pa nas je presenetila in pogostila s slastnimi me...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izkustveno učenje od doma
Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.
Pri prvi vaji so dokazovali, katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.
Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Sodelovanje pri nemščini
Razvijanje kompetence sodelovanja je pri nemščini je v juniju potekalo na naslednji način:
1. korak: učenci dobijo slovar na temo čebelarstvo in se seznanijo z besediščem. Priloga 1.
2. korak: učenci si ogledajo film z naslovom: Die wunderbare Organisation der Bienen (Čudovita organizacija čebel) na: https://www.youtube.com/watch?v=DH0uywA5CrU
O okvirni vsebini filma se frontalno pogovorimo v slovenščini.
3. korak: učenci dobijo besedilo filma (v nekoliko poenostavljeni obliki), ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Sovica iz slanega testa
Učenci so v mesecu aprilu v učnem gradivu, ki so ga prejeli na daljavo, izdelali izdelek – sovico iz slanega testa. Najprej so morali slano testo sami zamesiti, iz njega oblikovati sovo, jo posušiti v pečici ali na zraku ter posušen izdelek čim bolj domiselno in natančno pobarvati.
Učenci so učiteljici poslali fotografije postopka izdelave izdelka ter fotografije končnega izdelka.
Pri tem so razvijali spretnost oblikovanja s slanim testom in kreativnost pri ustvarjanju ter barvanju...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Zgibanje prtičkov v 6. razredu
Učenci so v skupinah oz. dvojicah s pomočjo iPadov poiskali fotografije oz. posnetke pogrinjkov za različne priložnosti. Pri tem so uporabljali aplikacije YouTube, Napkin Folding in druge. Sledilo je urjenje v zlaganju prtičkov z uporabo aplikacij.Nato so si učenci razdelili vloge (zlaganje prtička, fotografiranje oz. snemanje). Za izdelavo posnetka oz. trailerja so uporabili aplikacijo iMovie. Sledila je montaža in predstavitev izdelkov sošolcem. Izdelke so naložili v spletno učilnico X...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Grafika in informacijska tehnologija pri LUM
Učenci so virtualno obiskali več galerij, si izbrali sliko, poiskali podatke o umetniku in poustvarili izbrano delo. Z različnimi pripomočki so ustvarili kostume in ozadje ter sebe ali model fotografirali. Fotografije so obdelali z različnimi aplikacijami za obdelavo fotografij, glede na napravo, ki so jo imeli.
Fotografije in originalno delo so sestavili s pomočjo aplikacije Collage in jo vstavili v vnaprej pripravljen osnutek za koledar.
Koledar so natisnili. Izdelke so si ogleda...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Motivirani pri naravnih oblikah gibanja
Učenci 6. b razreda so po skupinah pripravili raztezne vaje, ki so jih predhodno poiskali na spletu. Raztezne vaje so izvedli in se pri tem fotografirali. Skupaj z učenci smo si ogledali fotografije in se pogovorili o pravilni izvedbi vaj. Prav tako smo se pogovorili o vplivu redne športne vadbe in prehrane na zdravje in dobro počutje. Učenci so s pomočjo aplikacije Canva ustvarili plakat na temo zdrave prehrane in ga posredovali učitelju.
Učitelj: David Plevnik
Več