Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Dan varne rabe interneta
V februarju vsako leto praznujemo Dan varne rabe interneta. Letošnje leto je bil ta dan v torek, 9. februarja 2021, glavna tematika današnjega dne pa je bila namenjena dobremu počutju ob rabi interneta. Na naši šoli so zato v tem dnevu potekale različne aktivnosti, s pomočjo katerih so pri učencih uzaveščali pomen varnosti na internetu. Učenci drugega in tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja so si ogledali spletno interaktivno predstavo v organizaciji Safe.si z improvizatorji IGLU Teatr...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Šolsko srečanje na temo pisanja primerov dobre rabe
V torek, 26. 11. 2019, smo se učitelji, vključeni v projekt, ponovno seznanili s tem, kako pišemo primere dobre rabe ter na kaj moramo biti posebej pozorni.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Glasilo Corona št. 8
Varni na internetu v 3. b
Tretješolci se ob Dnevu varnosti na spletu udeležili številnih aktivnosit.
V razredu so si ogledali pravljice na spletni strani safe.si in se o njih pogovorili. Pogovarjali so se tudi o njihovih izkušnjah z igricami, telefoni in tablicami.
Za konec so izdelali plakat in predstavitve za posemezna pravila varne uporabe interneta.
Več
Inovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2018
26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov l...
VečVzgojni načrt
Vzgojni načrt
Vzgojni načrt
je oblikovan na podlagi:
- zakona o osnovni šoli,
- učnih načrtov za posamezne predmete,
- priporočil Ministrstva za šolstvo in šport o načinih oblikovanja in uresničevanja vzgojnega načrta osnovne šole.
Izhodišča:
Cilji osnovnošolskega izobraževanja
(Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o Osnovni šoli( ZOsn-F) – Uradni list št. 102, 9.11. 2007) 2. člen
Vzgojni načrt obsega:
- VIZIJO ŠOLE
- TEMELJNE VREDNOTE in NAČELA VZGOJNEGA DELOVANJ...
Novice
Spletno oko
Spletno oko uporabnikom interneta omogoča anonimno prijavo sovražnega govora in posnetkov spolnih zlorab otrok na internetu. Je edina prijavna točka za prijavo nezakonitih vsebin v Sloveniji. Prizadeva si za varnejšo uporabo inrerneta in s tem namenom sodeluje s slovensko policijo in mednarodno organizacijo INHOPE.
O aktivnostih portala Spletno oko si lahko ogledate na tej povezavi, https://www.spletno-oko.si/o-prijavni-tocki, kjer lahko tudi prijavite domnevne kršitve.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Naša šola je razvojna šola v projektu inovativna učna okloja podprta z IKT. V projektu sodeluje 18 razvojnih in 75 implementacijskih osnovnih in srednjih šol. Projekt traja od leta 2017-2022.
Razvijanje kompetenc je eden izmed temeljnih pogojev za vseživljenjsko učenje in izboljšano zaposljivost, pogoj za to pa je udejanjanje prožnih oblik učenja, v okviru katerih so redefinirane vloge vseh deležnikov: učencev oziroma dijakov, strokovnih delavcev in ravnateljev. Na ta izziv odgovarja ...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Spomladanski dnevi inovativne pedagogike
V spomladanskem tednu inovativne pedagogike, kjer so učitelji predstavljali svoje primere dobre rabe, je sodeloval tudi učitelj športa, Klemen Gosar, ki je predstavil primer medpredmetnega povezovanja pri pouku športa.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2019
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov letošnjega sejma je bil Creating better future by transforming Education (S preobrazbo izobraževanja ustvarjamo boljšo prihodnost) . Na sejmu smo si ogledali ne le nove trende in najnovejšo tehnologijo, pač pa so bila na voljo tudi številna predavanja in delavnice, kjer so strokovnjaki in učitelji iz vsega sveta predstavljali svoje ...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Drugo srečanje razvojne in implementacijskih šol v šolskem letu 2019/20
V četrtek, 9. 1. 2020, smo se koordinatorji in ravnatelji posvetili pisanju primerov dobre rabe. Najprej je koordinatorica projekta, Manja Podgoršek Mesarec, predstavila obrazec za vpis in pojasnila sestavne dele obrazca, nato pa je učiteljica nemščine, Urška Godler, povedala še, kako se je samo lotila pisanja primera dobre rabe v preteklem šolskem letu. Implementacijske šole so tako dobile uvid v pisanje primerov dobre rabe, s čimer se bodo v tem šolskem letu v sklopu projekta srečale prv...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Ustvarjalni devetošolci
Pri urah angleščine smo v mesecu juniju med drugim obravnavali okoljevarstveno temo. Učenci so bili glede teme motivirani, saj sami opažajo, kakšne spremembe se dnevno dogajajo v svetu. Podučili so se glede globalnega segrevanja, onesnaževanja, ogroženih živalskih vrst itd. Kot dodaten izziv smo jim učiteljice ponudile, da samostojno zapišejo zgodbo na temo čebel v angleščini. Pri tem so morali biti pazljivi glede pravilne rabe slovničnih struktur.
Učenci so ocenili posledice in vpliv...
VečGlasilo Corona št. 10
Trajnostna mobilnost: v šolo prišli tudi s pešbusom
Na naši šoli smo pristopili k projektu Gremo peš s kokoško Rozi, v sodelovanju z ministrstvom za infrastrukturo. Šolske poti otrok, ki hodijo v šolo, so tudi v Šentjurju zelo dobre, označene in varne. Raziskava, ki so jo pripravili na ministrstvu, kaže na to, da največ šolarjev, ki jih v šolo pripeljejo z osebnimi avtomobili, živi manj kot dva kilometra od šole. Ta razdalja pa je primerna za aktivno pot v šolo peš, s skirojem ali kolesom, kar je bil osnovni namen izvedenega projekta. Učenc...
Več