Učenci 7. in 8. razreda so naredili in predstavili projektno nalogo z naslovom Matematika in prenova stanovanja v času poučevanja na daljavo. Odločili so se katero sobo in kaj v sobi bi prenavljali (menjava talne obloge, pleskanje sten, menjava pohištva, oken, vrat, zaves, svetil, dekoracije...). Glede na to odločitev so izmerili potrebne količine in izračunali kvadraturo. Na spletu so poiskali vsaj tri ponudnike in se odločili za enega na podlagi treh vidikov (cena, kakovost, želje). Nato so naredili finančno kalkulacijo, koliko bi jih to stalo. Pri tem so upoštevali odpadni material, popuste, pripomočke, najem mojstra... Svojo projektno nalogo so predstavili sošolcem. Za pomoč pri predstavitvi so izbrali Power Point, Key Note ali Video Blog. Učenci so rešili zadani problem tako, da so najprej prepoznali stanje, nato načrtovali, raziskovali možnosti, sprejemali odločitve, predstavili svojo rešitev problema sošolcem in sproti ter na koncu evalvirali svoj projekt. Izdelava projektne naloge se je začela v maju 2020, zato so učenci dobili navodila za delo na daljavo na video konferenci. Tudi predstavitve so potekale v maju 2020 preko video srečanj.
Pohvala vsem učencem za kreativnost. Potrudili so se in upoštevali navodilo, da naj bo njihova predstavitev čim bolj privlačna – kot, da iščejo zaposlitev in želijo s to prezentacijo narediti čim boljši vtis na delodajalca. Za to nalogo sem se odločila, ker sem želela, da učenci s tem doma hkrati naredijo nekaj koristnega. To je bila simulacija tega, kar bodo kasneje potrebovali in počeli v življenju, ko bodo odrasli. Njihovi vtisi in komentarji staršev so bili zelo pozitivni.
Učiteljica: Mateja Rezar Ulaga