Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Knjižnično inf. znanja - KIZ
KIZ
Učni načrt za devetletno šolo vključuje tudi knjižnična informacijska znanja (KIZ), kjer učenci spoznajo knjižnico in njene informacijske vire, poizvedujejo in raziskujejo, berejo, poslušajo, gledajo, uporabljajo računalniške in komunikacijske tehnologije za pridobivanje in uporabo informacij.
Cilji in vsebine knjižničnih informacijskih znanj izhajajo iz temeljnih ciljev vzgojno-izobraževalnega dela.
Znanja, sposobnosti in spretnosti, ki jih učenec razvije v okviru knjižničnih info...
VečBranje za zaposlene
Glavo imaš in srce
Gradivo obravnava občečloveške vrednote – spoštovanje, strpnost, ljubezen, pogum, prijateljstvo; krepi vrednote miru in nenasilja, razvija veščine sodelovanja in reševanja konfliktov. Mladega človeka senzibilizira za socialne krivice in nepravičnosti ter ga usmerja h kritičnemu razmišljanju in k aktivnemu pristopanju reševanja težav. V njem želi krepiti ljubezen do svojega naroda in domovine, hkrati pa mu odpira širše, globalne perspektive. Kaže mu, da je pomemben in neločljiv del človeške...
VečBralna značka
Bralna značka
Branje za bralno značko je vsesplošno slovensko kulturno gibanje in prostovoljna dejavnost; učence spodbuja k branju in dviga njihovo bralno kulturo. Osnovni cilj branja za bralno značko je vzgojiti bralca, ki bo rad bral vse življenje.
CILJI BRALNE ZNAČKE:
- Bralec se za Bralno značko odloči prostovoljno in bere v svojem prostem času, po svojih željah in zanimanjih, da bo (p)ostal bralec (za) vse življenje.
- Bere različna leposlovna in poučna gradiva, tiskana in elektro...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Biologija v 9. razredu
Učenci se seznanjajo z avtohtonimi živalskimi vrstami v domačem okolju: KRANJSKA SIVKA
Razvijanje veščin:
1. Etično in trajnostno mišljenje.
2. Samozavedanje in samozadostnost.
Mobiliziranje virov.
3. Sodelovanje.
Izkustveno učenje.
Dejavnosti:
Avtohtonost in ogroženost kranjske čebele pri nas.
Na osnovi izbranh člankov, skupine izdelajo miselni vzorec in predstavijo sošolcem.
Aktivnost je bila uspešno izvedena z oddelkoma 9. a in 9. b razreda.
Učitelj...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Organski sistemi pri kranjski čebeli
Učenci so s pomočjo literature, ki so jo učenci dobili v papirni obliki, in s pomočjo spleta reševali naloge po skupinah. Naloga je bila ustvarjena v aplikaciji Xooltime, kamor je vsaka skupina rešeno nalogo vložila kot odgovor.
Z aplikacijo Mindmap so ustvarili miselni vzorec in ga predstavili.
Učiteljica: Marija Vok Lipovšek
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Dejavnosti pri pouku DKE in zgodovine
Učenci 8. in 9. razreda so s pomočjo različnih virov raziskovali, analizirali in spoznavali zgodovino čebelarstva vse do 21. stoletja. Brskali smo po strokovni literaturi in vrednotili ideje ter znanja na to temo.
Osmošolki Nuša in Špela sta z uporabo IKT ustvarili računalniške projekcije, ki sta jih pri zgodovini in DKE predstavili sošolcem, ki so bili zelo navdušeni, saj so izvedeli veliko novega.
Radovedno smo odkrivali in spoznavali prvega učitelja čebelarstva na cesarskem dvor...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili
Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izkustveno učenje od doma
Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.
Pri prvi vaji so dokazovali, katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.
Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Razglednica v 3. a
Učenci so pri učni uri slovenščine v 3. razredu spoznali obliko razglednice. Na razglednici znajo poiskati podatke naslovnika, prejemnika, pošiljatelja, naslov, poštno številko, pošto, znamko, datum in kraj pisanja. S pomočjo teh podatkov so učenci napisali razglednico. Na naslovno stran razglednice so s pomočjo spletnih virov (fotografij panjskih končnic na spletu) poiskali fotografijo, ki so ji dodali svoje dosedanje znanje o čebelah, panjih in ustvarili ilustracijo. Tako so razvijali ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izdelava zgibanke v 5. razredu
Lepo je poznati kraj in rojake, kateri so oblikovali zgodovino Slovencev. Prav zato smo se s petošolci odločili, da s pomočjo različnih virov preučijo svoj domači kraj. Torej zgodovino kraja predstaviti v zgibanki, katera se naredi v računalniškem programu Pages. Združitev zgodovine, orientacije, gibanja, poznavanja programov združeno v smiselno celoto, ter predaja znanja in izkušenj učencem nižjih razredov.
Učenci so bili nad končnim izdelkom navdušeni, čeprav je bila pot do njega trdo ...
Šolski sklad
Šolski sklad
Na osnovi 135. člena Zakona o financiranju vzgoje in izobraževanja šola ustanovi šolski sklad, iz katerega se financirajo dejavnosti, ki niso sestavina izobraževalnega programa, oziroma se ne financirajo iz javnih sredstev, nakup nadstandardne opreme, zviševanje standarda pouka in podobno.
Sklad iz prejšnjega odstavka pridobiva sredstva iz prispevkov staršev, donacij, zapuščin in iz drugih virov.
Sklad upravlja upravni odbor, ki ima predsednika in šest članov, od katerih so najmanj tri...
Šolski sklad
Dohodnina za šolski sklad z letom 2022
Naša šola ima ustanovljen šolski sklad, ki pridobiva sredstva iz prispevkov staršev, donacij, zapuščin in iz drugih virov. Od letos dalje lahko državljani namenijo v šolski sklad tudi 0,3% donacije posameznega državljana iz namenitve dela dohodnine, ki bi drugače šla v državni proračun. Vaša dohodnina se s tem ne bo spremenila.
Sredstva bodo namenjena za nadstandardne storitve in za pomoč učencem pri plačilu šol v naravi, strokovnih ekskurzij in podobno.
Če svojega dela dohodnine, ...
VečA-SELFIE
Digitalno kompetentna šola
OŠ Hruševec Šentjur prejela »priznanje digitalna šola«
5. 10. 2021, na dan učiteljev je v Ljubljani, na Predstavništvu Evopske komiisije v Sloveniji na otvoritvenem dogodku »Uradna predstavitev orodja SELFIEforTEACHERS za samo-refleksijo«, je Osnovna šola Hruševec Šentjur kot ena izmed prvih petih šol v Sloveniji prejela »priznanje digitalna šola«.
S pridobitvijo priznanja smo dokazali, da uporabljamo evopsko orodje SELFIE za samorefleksijo, da smo ocenili svoje prakse digitalnega ...
Več