Zahtevana stran ne obstaja

Iskalni niz:

Št. najdenih dokumentov: 14 iskanje je trajalo (s): 0,1625

Knjižnično inf. znanja - KIZ

KIZ

Učni načrt za devetletno šolo vključuje tudi knjižnična informacijska znanja (KIZ), kjer učenci spoznajo knjižnico in njene informacijske vire, poizvedujejo in raziskujejo, berejo, poslušajo, gledajo, uporabljajo računalniške in komunikacijske tehnologije za pridobivanje in uporabo informacij.

Cilji in vsebine knjižničnih informacijskih znanj izhajajo iz temeljnih ciljev vzgojno-izobraževalnega dela.

Znanja, sposobnosti in spretnosti, ki jih učenec razvije v okviru knjižničnih info...

Več

Branje za zaposlene

Glavo imaš in srce

Gradivo obravnava občečloveške vrednote – spoštovanje, strpnost, ljubezen, pogum, prijateljstvo; krepi vrednote miru in nenasilja, razvija veščine sodelovanja in reševanja konfliktov. Mladega človeka senzibilizira za socialne krivice in nepravičnosti ter ga usmerja h kritičnemu razmišljanju in k aktivnemu pristopanju reševanja težav. V njem želi krepiti ljubezen do svojega naroda in domovine, hkrati pa mu odpira širše, globalne perspektive. Kaže mu, da je pomemben in neločljiv del človeške...

Več

Bralna značka

Bralna značka

Branje za bralno značko je vsesplošno slovensko kulturno gibanje in prostovoljna dejavnost; učence spodbuja k branju in dviga njihovo bralno kulturo. Osnovni cilj branja za bralno značko je vzgojiti bralca, ki bo rad bral vse življenje.

 

CILJI BRALNE ZNAČKE:

- Bralec se za Bralno značko odloči prostovoljno in bere v svojem prostem času, po svojih željah in zanimanjih, da bo (p)ostal bralec (za) vse življenje.

- Bere različna leposlovna in poučna gradiva, tiskana in elektro...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Biologija v 9. razredu

Učenci se seznanjajo z avtohtonimi živalskimi vrstami v domačem okolju: KRANJSKA SIVKA

Razvijanje veščin:
1. Etično in trajnostno mišljenje.
2. Samozavedanje in samozadostnost.
    Mobiliziranje virov.
3. Sodelovanje.
    Izkustveno učenje.

Dejavnosti:
Avtohtonost in ogroženost kranjske čebele pri nas.
Na osnovi izbranh člankov, skupine izdelajo miselni vzorec in predstavijo sošolcem.

Aktivnost je bila uspešno izvedena z oddelkoma 9. a in 9. b razreda.

Učitelj...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Organski sistemi pri kranjski čebeli

Učenci so s pomočjo literature, ki so jo učenci dobili v papirni obliki, in s pomočjo spleta reševali naloge po skupinah. Naloga je bila ustvarjena v aplikaciji Xooltime, kamor je vsaka skupina rešeno nalogo vložila kot odgovor.

Z aplikacijo Mindmap so ustvarili miselni vzorec in ga predstavili.

Učiteljica: Marija Vok Lipovšek

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Dejavnosti pri pouku DKE in zgodovine

Učenci 8. in 9. razreda so s pomočjo različnih virov raziskovali, analizirali in spoznavali zgodovino čebelarstva vse do 21. stoletja. Brskali smo po strokovni literaturi in vrednotili ideje ter znanja na to temo.

Osmošolki Nuša in Špela sta z uporabo IKT ustvarili računalniške projekcije, ki sta jih pri zgodovini in DKE predstavili sošolcem, ki so bili zelo navdušeni, saj so izvedeli veliko novega.

Radovedno smo odkrivali in spoznavali prvega učitelja čebelarstva na cesarskem dvor...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili

Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Izkustveno učenje od doma

Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.

Pri prvi vaji so dokazovali,  katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.

Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Razglednica v 3. a

Učenci so pri učni uri slovenščine v 3. razredu spoznali obliko razglednice. Na razglednici znajo poiskati podatke naslovnika, prejemnika, pošiljatelja, naslov, poštno številko, pošto, znamko, datum in kraj pisanja. S pomočjo teh podatkov so učenci napisali razglednico. Na naslovno stran razglednice so s pomočjo spletnih virov (fotografij panjskih končnic na spletu) poiskali fotografijo, ki so ji dodali svoje dosedanje znanje o čebelah, panjih in ustvarili ilustracijo. Tako so razvijali ...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Izdelava zgibanke v 5. razredu

Lepo je poznati kraj in rojake, kateri so oblikovali zgodovino Slovencev. Prav zato smo se s petošolci odločili, da s pomočjo različnih virov preučijo svoj domači kraj. Torej zgodovino kraja predstaviti v zgibanki, katera se naredi v računalniškem programu Pages. Združitev zgodovine, orientacije, gibanja, poznavanja programov združeno v smiselno celoto, ter predaja znanja in izkušenj učencem nižjih razredov.
Učenci so bili nad končnim izdelkom navdušeni, čeprav je bila pot do njega trdo ...

Več

Šolski sklad

Šolski sklad

Na osnovi 135. člena Zakona o financiranju vzgoje in izobraževanja šola ustanovi šolski sklad, iz katerega se financirajo dejavnosti, ki niso sestavina izobraževalnega programa, oziroma se ne financirajo iz javnih sredstev, nakup nadstandardne opreme, zviševanje standarda pouka in podobno.
Sklad iz prejšnjega odstavka pridobiva sredstva iz prispevkov staršev, donacij, zapuščin in iz drugih virov.
Sklad upravlja upravni odbor, ki ima predsednika in šest članov, od katerih so najmanj tri...

Več

Šolski sklad

Dohodnina za šolski sklad z letom 2022

Naša šola ima ustanovljen šolski sklad, ki pridobiva sredstva iz prispevkov staršev, donacij, zapuščin in iz drugih virov. Od letos dalje lahko državljani namenijo v šolski sklad tudi 0,3% donacije posameznega državljana iz namenitve dela dohodnine, ki bi drugače šla v državni proračun. Vaša dohodnina se s tem ne bo spremenila.

Sredstva bodo namenjena za nadstandardne storitve in za pomoč učencem pri plačilu šol v naravi, strokovnih ekskurzij in podobno.

Če svojega dela dohodnine, ...

Več

A-SELFIE

Digitalno kompetentna šola

OŠ Hruševec Šentjur prejela »priznanje digitalna šola«

5. 10. 2021, na dan učiteljev je v Ljubljani, na Predstavništvu Evopske komiisije v Sloveniji na otvoritvenem dogodku »Uradna predstavitev orodja SELFIEforTEACHERS za samo-refleksijo«, je Osnovna šola Hruševec Šentjur kot ena izmed prvih petih šol v Sloveniji prejela »priznanje digitalna šola«.

S pridobitvijo priznanja smo dokazali, da uporabljamo evopsko orodje SELFIE za samorefleksijo, da smo ocenili svoje prakse digitalnega ...

Več
Ponedeljek 22. April Ponedeljek
Sreda 24. April Sreda
Četrtek 25. April Četrtek
Sobota 27. April Sobota
Dan upora proti okupatorju
Nedelja 28. April Nedelja

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Osnovna šola Hruševec Šentjur