Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Izkustveno učenje od doma
Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.
Pri prvi vaji so dokazovali, katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.
Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...
VečSIO 2020
Priporočila ARNESa za delo od doma
Priporočila ARNESA za delo od doma.
Če bomo zopet zapirali oddelke ali celo šolo, vam bodo ta priporočila lahko pomagala.
VečBranje za zaposlene
Priročnik
Kar gre staršem dobro v službi, je pogosto doma težko: sprejemati odločitve, prevzemati odgovornost, zagotoviti, da so narejene tudi neprijetne stvari ... Zaradi pomanjkanje zgleda v družbi in strahu, da bi svoje otroke poškodovali, starši pogosto ne uveljavijo svoje voditeljske vloge v družini.
Jesper Juul ponovno definira družinsko vodenje: močni starši, ki zagotavljajo otrokom varnost in jih ljubeče usmerjajo. Njegovi kreativni nasveti pomagajo k razvoju stila družinskega vodenja, k...
VečBranje za zaposlene
Avtobiografija
Bronja Žakelj:
BELO SE PERE NA DEVETDESET
Ljubljana: Beletrina, 2019
O avtoričinem prvencu sem prebrala toliko intervjujev, da sem knjigo enostavno morala dobiti v branje TAKOJ.
Že naslov je precej nenavaden, postavlja vprašanja o vsebini.
Glavna oseba je Bronja, ki se pogovarja z mamo Mito, v bistvu ves čas pripoveduje njej.
Najprej kot otrok, ki skozi roman postane odrasla hči. Mama je težišče pripovedi, najprej kot aktivna sogovornica, po razpletu dog...
VečRastem s knjigo
RASTEM S KNJIGO
PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA
V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture
»Rastem s knjigo«
Namen projekta:
- sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
- spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.
Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...
VečFotogalerija - šport
Veter v laseh, ZS in Krpan, 25.4.2019
Veter v laseh - s športom proti zasvojenosti
in zaključna prireditev športnih programov Mali sonček, Zlati sonček in Krpan
Veter v laseh – s športom proti zasvojenosti je nacionalna športno-družbena akcija, ki letos poteka že 24. leto zapored. Nacionalni organizator akcije je Športna unija Slovenije. S celodnevnim športno-družabnim programom smo na OŠ Hruševec Šentjur otroke vrtca Šentjur, enota Hruševec, učence prvega in drugega razreda OŠ Franja Malgaja Šentjur in učence OŠ Hruše...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
POGUM (PO-djetnost, Gradnik za-Upanja Mladih)
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Naša šola je razvojna šola v projektu POGUM (PO-djetnost, Gradnik za-Upanja Mladih), ki pomeni »Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah«. Nosilec konzorcija je Zavod RS za šolstvo. Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 3.299.864,57 EUR. Projekt traja od 2017 do 2022. Ciljne skupine ...
VečVarstvo osebnih podatkov
Pravilnik o varstvu osebnih podatkov ZVOP2
Osnovna šola Hruševec Šentjur
PRAVILNIK O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV
Šentjur, 14. 4. 2023
Dokument se uporablja od: 17. 4. 2023
Ime in priimek zastopnika: Robert Gajšek
Verzije dokumenta, izvedene dopolnitve ter korekcije
Vzorec za področje VIZ
Nina Pekolj,
Tomaž Gorenšek
Vzorec 1.0
December 2019
Vzorec za področje VIZ po ZVOP-2
Tomaž Moškon,
Rosana Lemut-Strle
Vzorec 2.0
April 2023
Prevzem v VIZ ustanovi po zadnjem vzorcu
z nas...
Več2020/2021
Tehniški dan za tretješolce
Tehniški dan za tretješolce z naslovom Domovina - Slovenija
VečFotogalerija - šport
Evropski športni dan 8. r, 27.9. 2019
V petek, 27. 9. 2019, je potekal 4. evropski športni dan na 6500 šolah v Evropski uniji, v katerega je bilo vključenih več kot 1,5 miljona šolarjev. V Evropski uniji imata le SLOVENIJA in DANSKA primerno urejene športne dneve, zato je imenovani dogodek, ki je nastal po madžarskem modelu, v nekaterih državah članicah edini celodnevno športno obarvan dan pouka v šoli.
Na OŠ Hruševec Šentjur je bil 27. 9. 2019 organiziran športni dan za učence 8. razreda, dan prej pa za učence 9. razreda...
VečNaj dosežki naše šole
Državna šolska športna tekmovanja 2019/20
V šolskem letu 2019/20 so bila skladno z odredbo Ministrstva za zdravje o prepovedi zbiranja ljudi na javnih prireditvah zaradi nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARSCoV-2 (COVID 19) začasno odpovedana vsa Šolska športna tekmovanja. V šolskem letu je bilo organiziranih manj tekmovanj. Le en učenec se je uvrstil na državno tekmovanje (smučanje).
PRIREDITVE NAJ ŠPORTNIK ŠOLE 2019/20 zaradi Covida-19 ni bilo.
Slike v glavi dokumenta:
Pri predmetu LUM in SLJ sem ustvaril...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Muzejski kovček na obisku
V četrtek, 4. 10., in petek, 5. 10, so učenci razredne stopnje sodelovali pri delavnici Muzejski kovček na obisku v izvedbi Čebelarskega muzeja Radovljica. Kustosinji pedagoginji Jerneja in Sonja sta za učence pripravili vsebine o muzejih oz. čebelarstvu in čebelah. Učenci prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja so sodelovali pri enourni delavnici spoznavanja čebelarskih pripomočkov, izdelkov, članov čebelje družine; učenci 4. in 5. razreda pa so se poleg omenjenega preizkusili tudi v vlogi...
VečInovativna pedagogika 5.0
Inovativna pedagogika 5.0
Inovativna pedagogika 5.0
- Šifra projekta NRP: 3350-23-3503 - Inovativna pedagogika 5.0
RAZVOJNO PODROČJE C3: Pametna, trajnostna in vključujoča rast
KOMPONENTA K5: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod
INVESTICIJA E: Celovita transformacija (trajnosti in odpornosti) zelenega in digitalnega izobraževanja
NAZIV RAZPISA: »Eksperimentalni projekti – celovit razvoj digitalnih kompetenc in temeljnih znanj...
VečFotogalerija - šport
Veter v laseh, ZS in Krpan, 25.4.2019
Veter v laseh - s športom proti zasvojenosti
in zaključna prireditev športnih programov Mali sonček, Zlati sonček in Krpan
Veter v laseh – s športom proti zasvojenosti je nacionalna športno-družbena akcija, ki letos poteka že 24. leto zapored. Nacionalni organizator akcije je Športna unija Slovenije. S celodnevnim športno-družabnim programom smo na OŠ Hruševec Šentjur otroke vrtca Šentjur, enota Hruševec, učence prvega in drugega razreda OŠ Franja Malgaja Šentjur in učence OŠ Hruše...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarska literatura v 6. b
V oktobru 2018 so učenci 6. b-razreda v knjižnici poiskali literaturo na teme čebelarstvo, čebele, čebelnjak, čebelar ... Prebirali so strokovno literaturo, prispevke revij, zloženke, pravljice in slikanice. Ko so učenci našli kakšno zanimivost, so jo delili s sošolci. Delo so nadaljevali v parih ali manjših skupinah. Proti koncu ure so se vsi učenci zbrali na in okoli udobne sedežne v knjižnici in prisluhnili zgodbi sošolca. Z zanimanjem so poslušali in se močno nasmejali pri poglavjih ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci in razvoj kompetence podjetnosti
Na videokonferenci smo se z učenci pogovorili o vseh načrtovanih nalogah, tudi sami so podali ideje in predloge, ki smo jih na koncu realizirali. Najprej smo prebrali Župančičevo pesem Ciciban in čebela. Po obravnavi pesmi, smo se jo naučili zapeti. To je bil pravi izziv, saj so prepevali v video sobi. Pesem so obnovili in jo samostojno predstavili tudi v stripu. Bili so natančni, ustvarjalni in kreativni. Nato so se še naučili čebelji ples Zum, zum in ga zaplesali. Posnetke so starš...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili
Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Razvijanje finančne pismenosti pri matematiki
Učenci 7. in 8. razreda so naredili in predstavili projektno nalogo z naslovom Matematika in prenova stanovanja v času poučevanja na daljavo. Odločili so se katero sobo in kaj v sobi bi prenavljali (menjava talne obloge, pleskanje sten, menjava pohištva, oken, vrat, zaves, svetil, dekoracije...). Glede na to odločitev so izmerili potrebne količine in izračunali kvadraturo. Na spletu so poiskali vsaj tri ponudnike in se odločili za enega na podlagi treh vidikov (cena, kakovost, želje). Nato...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Kmetijstvo Slovenije in čebele
Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:
- https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
- https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
- https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...
SIO 2020
SIO 2020
Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju.
V letu 2017 je ARNES (Akademska in raziskovalna mreža Slovenije) začel z izvajanjem štiriletnega Programa nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju, ki je krajše poimenovan Slovensko izobraževalno omrežje – 2020 oz. SIO-2020. V okviru Programa bodo vzgojno-izobraževalni zavodomi (VIZ) prejeli sofinancirano izgradnjo brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme.
Operacijo delno fin...
VečA-SELFIE
Sodelovanje v evropskem programu
Sodelovanje v pilotnem evropskem programu Digital Schools Awards
10. novembra 2020 so partnerske organizacije projekta Erasmus+ (ključna aktivnosti 3) A-SELFIE lansirale spletno platformo 'Digital Schools Awards', na kateri boste lahko spremljali evropsko skupnost šol odličnih na področju digitalnega izobraževanja.
S strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport smo na naši osnovni šoli bili povabljeni k sodelovanju. V Sloveniji bo, v uvajalni fazi, sodelovalo 15 pilotnih ...
VečFotogalerija - šport
Evropski športni dan 8. r, 27.9. 2019
V petek, 27. 9. 2019, je potekal 4. evropski športni dan na 6500 šolah v Evropski uniji, v katerega je bilo vključenih več kot 1,5 miljona šolarjev. V Evropski uniji imata le SLOVENIJA in DANSKA primerno urejene športne dneve, zato je imenovani dogodek, ki je nastal po madžarskem modelu, v nekaterih državah članicah edini celodnevno športno obarvan dan pouka v šoli.
Na OŠ Hruševec Šentjur je bil 27. 9. 2019 organiziran športni dan za učence 8. razreda, dan prej pa za učence 9. razreda...
VečA-SELFIE
Šole po Sloveniji prejele evropsko priznanje za prakse digitalnega izobraževanja
Skupina osemnajstih (18) osnovnih in srednjih šol je med prvimi v Evropi, ki so dosegle naziv evropske digitalne šole.
V šolskem letu 2020/21 se je začel evropski program 'priznanje digitalna šola' (Digital Schools Awards) za spodbujanje in prepoznavanje inovacij, sodelovanja in razvoja spretnosti v digitalni tehnologiji med osnovni in srednjimi šolami. Podpirajo ga program Evropske komisije, Erasmus+ (Ključni ukrep 3 – Podpora razvoju politik in sodelovanju), nacionalni vladni organi,...
VečNaj dosežki naše šole
Državna šolska športna tekmovanja 2019/20
V šolskem letu 2019/20 so bila skladno z odredbo Ministrstva za zdravje o prepovedi zbiranja ljudi na javnih prireditvah zaradi nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARSCoV-2 (COVID 19) začasno odpovedana vsa Šolska športna tekmovanja. V šolskem letu je bilo organiziranih manj tekmovanj. Le en učenec se je uvrstil na državno tekmovanje (smučanje).
PRIREDITVE NAJ ŠPORTNIK ŠOLE 2019/20 zaradi Covida-19 ni bilo.
Slike v glavi dokumenta:
Pri predmetu LUM in SLJ sem ustvaril...
TVU - teden vseživljenjskega učenja
O projektu
Tedni vseživljenjskega učenja (TVU) so najvidnejša promocijska kampanja na področju izobraževanja in učenja v Sloveniji. Projekt usklajuje Andragoški center Slovenije, naš območni koordinator je Izobraževalni zavod Cogitamus. Projekt se izvaja v sodelovanju s stotinami ustanov,
skupin in posameznikov po vsej državi pa tudi onkraj naših meja. Z njim opozarjamo na vseprisotnost pa tudi pomembnost učenja – v vseh
življenjskih obdobjih in za vse vloge, ki jih posameznik v svojem življenju ...