Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Naša šola je razvojna šola v projektu inovativna učna okloja podprta z IKT. V projektu sodeluje 18 razvojnih in 75 implementacijskih osnovnih in srednjih šol. Projekt traja od leta 2017-2022.
Razvijanje kompetenc je eden izmed temeljnih pogojev za vseživljenjsko učenje in izboljšano zaposljivost, pogoj za to pa je udejanjanje prožnih oblik učenja, v okviru katerih so redefinirane vloge vseh deležnikov: učencev oziroma dijakov, strokovnih delavcev in ravnateljev. Na ta izziv odgovarja ...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje za učitelje razvojnih šol
20.1.2018 je bilo na Zavodu Antona Martina Slomša v Mariboru srečanje učiteljev, ravnateljev in vodij projektov v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Program dela je bil naslednji:
9.00 - 9.15 Uvodni pozdrav, predstavitev ciljev usposabljanja
9.15 – 10.45 Plenarno predavanje: dr. Predrag Pale (Transformacija učitelja)
Razporejanje v delavnice
11.00 – 12.30 Delavnice 1. krog: Kako uporabimo (in pripravimo)e-storitve za pouk
12.30 – 13.30 Kosilo
13.30 – 15.00 ...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje za učitelje na šoli
Izobraževanje za vse učitelje naše šole v okviru Inovativna učna okolja z IKT je bilo 23.10 2017.
Marija Vol Lipovšek je prippravila delavnico z mikroskopi in video kamero. Učitelji so interaktivno delai s slikami na iPadih. Marija Kodrin je predstavila spletno orodje Kahoot.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Obisk Čeških ravnateljev
3.10.2019 smo na OŠ Hruševec Šentjur, 22 ravnateljem iz Češke, predstavljali delo v projektu Inovativna učna okoja z IKT in uporabo IKT pri vodenju in upravljanju naše šole.
Več
Branje za zaposlene
Pozitivna psihologija za vrtce, šole in starše
Knjiga Pozitivna psihologija za vrtce, šole in starše je namenjena vsem, ki se sprašujete, kakšno popotnico želimo dati otrokom, ki bodo pomemben del svojega življenja preživeli v času, ki si ga danes težko predstavljamo.
Vrtec in šola nista le prostor širjenja znanja, pač pa okolje, v katerem otroci niso le bolj ali manj uspešni učenci, pač pa otroci, ki se razvijajo v celovito osebnosti.
Prav zato je napočil čas, da pozornost od učnih dosežkov usmerimo k razvijanju drugih življ...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
Srečanje razvojne in implementacijskih šol
11.10.2018 je na naši šoli bilo srečanje ravnateljev in koordinatorjev projekta Inovativna učna opolja z IKT. Naša šola je mentorska šola implementacijskim šolam:
- II. OŠ Rogaška Slatina,
- OŠ Blanca,
- OŠ Blaža Kocena Ponikva,
- OŠ Franja Malgaja Šentjur,
- Gomnazija Celje-Center.
Prisistvovali so ravnatelji in koordinatorji projekta. Namen sestanka je bila koordinacija aktivnosti v letu 2018/19.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Izobraževanje o 3D tiskalnikih
V ponedeljek, 28. 1. 2019, smo se učitelji naše šole v okviru projekta Inovativna učna okolja podprta z IKT izobraževali o delu s 3D tiskalniki. Delavnico sta pripravila učitelja Šolskega centra Velenje Jože Horvat in Miran Papež.
Najprej sta nam predstavila teoretične posebnosti dela s 3D tiskalniki, v nadaljevanju smo si na računalnike namestili program za 3D tiskanje ter pripravili izdelek, ki smo ga želeli natisniti. Praktično smo preizkusili tudi delovanje 3D tiskalnika od priprav...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Kmetijstvo Slovenije in čebele
Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:
- https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
- https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
- https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...
Inovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2018
26. in 27. januarja 2018, so se nekateri učitelji in ravnatelji razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT, udeležili izobraževalnega sejma BETT v Londonu. Iz naše šole smo letos na sejmu bili: Boris Čujež, Tanja Firer, Robert Gajšek, Darja Šarman, Nastja Škrabl in Sergeja Vidmar Jelen.
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov l...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
BETT 2019
BETT je eden izmed največjih izobraževalnih sejmov na področju izobraževanja, usposabljanja učiteljev in uvajanja tehnologije v pouk že od leta 1985. Naslov letošnjega sejma je bil Creating better future by transforming Education (S preobrazbo izobraževanja ustvarjamo boljšo prihodnost) . Na sejmu smo si ogledali ne le nove trende in najnovejšo tehnologijo, pač pa so bila na voljo tudi številna predavanja in delavnice, kjer so strokovnjaki in učitelji iz vsega sveta predstavljali svoje ...
VečInovativna pedagogika 5.0
Inovativna pedagogika 5.0
Naša šola je od 1. 9. 2023 v projektu Inovativna pedagogika 5.0.
Družbene spremembe in življenje v povezanem, hitro spreminjajočem se svetu (Družba 5.0), postavljajo posameznika in družbo pred mnoge izzive, ki jih ne moremo rešiti le z uporabo ustaljenih vzorcev. Svetovni gospodarski forum, druge organizacije in delodajalci ne povprašujejo le po kompetencah ustvarjalnosti, kritičnega razmišljanja, reševanja problemov in veščinah, povezanih z razvojem in uporabo tehnologije, ampak dajej...
VečKnjižnično inf. znanja - KIZ
KIZ
Učni načrt za devetletno šolo vključuje tudi knjižnična informacijska znanja (KIZ), kjer učenci spoznajo knjižnico in njene informacijske vire, poizvedujejo in raziskujejo, berejo, poslušajo, gledajo, uporabljajo računalniške in komunikacijske tehnologije za pridobivanje in uporabo informacij.
Cilji in vsebine knjižničnih informacijskih znanj izhajajo iz temeljnih ciljev vzgojno-izobraževalnega dela.
Znanja, sposobnosti in spretnosti, ki jih učenec razvije v okviru knjižničnih info...
VečBranje za zaposlene
Glavo imaš in srce
Gradivo obravnava občečloveške vrednote – spoštovanje, strpnost, ljubezen, pogum, prijateljstvo; krepi vrednote miru in nenasilja, razvija veščine sodelovanja in reševanja konfliktov. Mladega človeka senzibilizira za socialne krivice in nepravičnosti ter ga usmerja h kritičnemu razmišljanju in k aktivnemu pristopanju reševanja težav. V njem želi krepiti ljubezen do svojega naroda in domovine, hkrati pa mu odpira širše, globalne perspektive. Kaže mu, da je pomemben in neločljiv del človeške...
VečBralna značka
Bralna značka
Branje za bralno značko je vsesplošno slovensko kulturno gibanje in prostovoljna dejavnost; učence spodbuja k branju in dviga njihovo bralno kulturo. Osnovni cilj branja za bralno značko je vzgojiti bralca, ki bo rad bral vse življenje.
CILJI BRALNE ZNAČKE:
- Bralec se za Bralno značko odloči prostovoljno in bere v svojem prostem času, po svojih željah in zanimanjih, da bo (p)ostal bralec (za) vse življenje.
- Bere različna leposlovna in poučna gradiva, tiskana in elektro...
VečVarstvo osebnih podatkov
Informacije za posameznike
INFORMACIJE ZA POSAMEZNIKE
Sprejete dne 01.03.2021 s strani zakonitega zastopnika upravljavca na podlagi 13., 14. in 15. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljnjem besedilu: Splošna uredba o varstvu podatkov) ter zakona, ki ureja varstvo osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 s spremembami, v nadaljevanju...
VečVarstvo osebnih podatkov
Pravilnik o varstvu osebnih podatkov ZVOP2
Osnovna šola Hruševec Šentjur
PRAVILNIK O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV
Šentjur, 14. 4. 2023
Dokument se uporablja od: 17. 4. 2023
Ime in priimek zastopnika: Robert Gajšek
Verzije dokumenta, izvedene dopolnitve ter korekcije
Vzorec za področje VIZ
Nina Pekolj,
Tomaž Gorenšek
Vzorec 1.0
December 2019
Vzorec za področje VIZ po ZVOP-2
Tomaž Moškon,
Rosana Lemut-Strle
Vzorec 2.0
April 2023
Prevzem v VIZ ustanovi po zadnjem vzorcu
z nas...
VečZaščita prijaviteljev
PRAVILNIK O NOTRANJI POTI ZA PRIJAVO KRŠITEV po Zakonu o zaščiti prijaviteljev
OŠ Hruševec Šentjur
Gajstova pot 2a
3230 Šentjur
Na podlagi štirinajstega odstavka 9. člena Zakona o zaščiti prijaviteljev (Uradni list RS, št. 16/23; v nadaljevanju: ZZPri) in drugega odstavka 4. člena Zakona o javni upravi (Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 – uradno prečiščeno besedilo, 65/08, 69/08 – ZTFI-A, 69/08 – ZZavar-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZIntPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb; v nadaljevanju: ZJU) v povezavi z 49. členom ...
VečKnjižničarski krožek
Knjižničarski krožek
Krožek obiskujejo učenci od petega do devetega razreda. Sestajamo se en dan v tednu, sicer pa so knjižničarji v knjižnici tudi takrat, ko imajo čas in v neformalnih oblikah dela pomagajo pri izposoji, redu v knjižnici, pomoči sošolcem…
Člani krožka urejajo vrnjeno gradivo, svetujejo pri izbiri knjig. Spoznavajo osnovna pravila postavitve gradiva in delovanja šolske knjižnice.
Spremljajo knjižne novosti, pomagajo urejati oglasno desko z njimi, nove knjige tehnično opremijo za izposojo...
Mednarodni natečaj animacije
Natečaj Animacija
MEDNARODNI OSNOVNOŠOLSKI NATEČAJ ANIMACIJE
Mlade ustvarjalce starosti 10-15 let vabimo k sodelovanju v osnovnošolskem natečaju animacije. Izborna komisija bo med prijavljenimi filmi izbrala 10 najboljših animacij, ki bodo predvajane na zaključni prireditvi 19. 4. 2023 v Kinu Šmarje pri Jelšah. Film, ki se uvrsti na prvo mesto, bo prejel denarno nagrado.
Natečaj poteka v okviru dejavnosti MOO, ki je platforma za širjenje filmske ustvarjalnosti. Organizatorja natečaja animac...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Vrednotenje aplikacij
Aplikacije, ki so na voljo na mobilnih napravah so zelo različne tako glede na namen, kot dodoano vrednost v učno vzgojnem procesu. Določene aplikacije zgolj zamenjajo neko napravo, kot na primer pisalni stroj, ali kalkulator. Med aplikacijami iščemo take, ki imajo večjo dodano vrednost. To so aplikacije, kjer brez tehnologije ne moremo izvesti procesa, kot smo si ga zamislili. (np. izdelava filma)
Pedagoško kolo je pripomoček, ki nam pomaga ovrednotiti aplikacije.
Merila za izbir...
Več