Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
2020/2021
Tehniški dan - drugošolci
V sredo, 16.12., bodo drugošolci imeli tehniški dan. Izdelovali bodo novoletno dekoracijo.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Izkustveno učenje od doma
Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.
Pri prvi vaji so dokazovali, katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.
Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...
VečSIO 2020
Priporočila ARNESa za delo od doma
Priporočila ARNESA za delo od doma.
Če bomo zopet zapirali oddelke ali celo šolo, vam bodo ta priporočila lahko pomagala.
VečŠolsko glasilo
Glasilo naše šole
Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Drugošolci podjetnost razvijajo tudi na daljavo
Učenci so po navodilu, ki so ga dobili v učnem gradivu na daljavo izdelali zanimiv izdelek iz slanega testa. Pri tem so razvijali kompetenco ustvarjalnosti.
Učiteljici: Lidija Gajšek in Dragica Vračun Hercog
Več2021/2022
Športni dan - drugošolci
V sredo, 6.4.2022, bodo učenci 2.A in 2.B razreda imeli športni dan - gozdno olimpijado. Natančna navodila so prejeli učenci v beležki.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelarska literatura v 6. b
V oktobru 2018 so učenci 6. b-razreda v knjižnici poiskali literaturo na teme čebelarstvo, čebele, čebelnjak, čebelar ... Prebirali so strokovno literaturo, prispevke revij, zloženke, pravljice in slikanice. Ko so učenci našli kakšno zanimivost, so jo delili s sošolci. Delo so nadaljevali v parih ali manjših skupinah. Proti koncu ure so se vsi učenci zbrali na in okoli udobne sedežne v knjižnici in prisluhnili zgodbi sošolca. Z zanimanjem so poslušali in se močno nasmejali pri poglavjih ...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Kmetijstvo Slovenije in čebele
Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:
- https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
- https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
- https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...
Branje za zaposlene
Priročnik
Kar gre staršem dobro v službi, je pogosto doma težko: sprejemati odločitve, prevzemati odgovornost, zagotoviti, da so narejene tudi neprijetne stvari ... Zaradi pomanjkanje zgleda v družbi in strahu, da bi svoje otroke poškodovali, starši pogosto ne uveljavijo svoje voditeljske vloge v družini.
Jesper Juul ponovno definira družinsko vodenje: močni starši, ki zagotavljajo otrokom varnost in jih ljubeče usmerjajo. Njegovi kreativni nasveti pomagajo k razvoju stila družinskega vodenja, k...
VečBranje za zaposlene
Avtobiografija
Bronja Žakelj:
BELO SE PERE NA DEVETDESET
Ljubljana: Beletrina, 2019
O avtoričinem prvencu sem prebrala toliko intervjujev, da sem knjigo enostavno morala dobiti v branje TAKOJ.
Že naslov je precej nenavaden, postavlja vprašanja o vsebini.
Glavna oseba je Bronja, ki se pogovarja z mamo Mito, v bistvu ves čas pripoveduje njej.
Najprej kot otrok, ki skozi roman postane odrasla hči. Mama je težišče pripovedi, najprej kot aktivna sogovornica, po razpletu dog...
VečRastem s knjigo
RASTEM S KNJIGO
PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA
V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture
»Rastem s knjigo«
Namen projekta:
- sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
- spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.
Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...
VečKoledar dogodkov
Tehniški dan 6. razred
Učenci bodo ustvarjali novoletne okraske ter ustvarjali animacije s pomočjo programa Scratchaton.
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Naj dosežki naše šole
Državna šolska športna tekmovanja 2019/20
V šolskem letu 2019/20 so bila skladno z odredbo Ministrstva za zdravje o prepovedi zbiranja ljudi na javnih prireditvah zaradi nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARSCoV-2 (COVID 19) začasno odpovedana vsa Šolska športna tekmovanja. V šolskem letu je bilo organiziranih manj tekmovanj. Le en učenec se je uvrstil na državno tekmovanje (smučanje).
PRIREDITVE NAJ ŠPORTNIK ŠOLE 2019/20 zaradi Covida-19 ni bilo.
Slike v glavi dokumenta:
Pri predmetu LUM in SLJ sem ustvaril...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Čebelice v 4. b
V 4.b razredu smo v petek, 1. 3. 2019, pri likovni umetnosti izdelovali čebelice iz odpadnega materiala. Učenci so ustvarjali v treh skupinah.
V 1. skupini so izdelovali čebelice iz pločevink, zamaškov, plastenk in vrvice. Pločevinko so najprej pobarvali z rumeno barvo nato pa so nanjo nalepili oči (plastični zamaški), krila (plastenka), noge (vrvica in zamaški) ter čebelico prilepili na leseno paličico.
V 2. skupini so oblikovali panj in nanj pritrdili čebelice. panj so izdelali iz...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Medpredmetno povezovanje slovenščine in glasbene umetnosti
V mesecu februarju in marcu smo pri pouku slovenščine in glasbene umetnosti izvedli naslednje aktivnosti:
1. V 6.a in 6.b so pri urah slovenščine ustvarjali poezijo na temo čebel. Nastalo je več pesmic, učiteljica Marija Arbajter je izbrala naslednjo:
ČEBELICE
ČEBELICE MORAJO ZGODAJ NA CVET,
DA PRIDELAJO TA SLADKI MED.
LJUDJE JIM TA MED VZAMEMO
IN V SHRAMBE SHRANIMO.
V ČEBELNJAKU JE MATICA IN TROTI.
TOLIKO JIH JE,DA SE TI VSE PO GLAVI MOTI.
TROT MATICO OPRAŠI,
...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Priprava na prihodnost
Pri literarnem krožku so učenci ustvarjali svoja lastna besedila na temo "Pripravljamo se na prihodnost". Razmišljali so o tem, kako si predstavljajo svojo nadaljnjo pot, pri tem pa so poskušali vključiti še gibanje. Nastale so zanimive prigode, kratke zgodbe in pesmice.
Učiteljica: Tamara Zagajšek
Več2020/2021
Tehniški dan - tretješolci
V sredo, 9.12., bodo tretješolci imeli tehniški dan. Ustvarjali bodo novoletne voščilnice in dekoracijo.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu
Učenci 4. a so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Četrtošolci in razvoj kompetence podjetnosti
Na videokonferenci smo se z učenci pogovorili o vseh načrtovanih nalogah, tudi sami so podali ideje in predloge, ki smo jih na koncu realizirali. Najprej smo prebrali Župančičevo pesem Ciciban in čebela. Po obravnavi pesmi, smo se jo naučili zapeti. To je bil pravi izziv, saj so prepevali v video sobi. Pesem so obnovili in jo samostojno predstavili tudi v stripu. Bili so natančni, ustvarjalni in kreativni. Nato so se še naučili čebelji ples Zum, zum in ga zaplesali. Posnetke so starš...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili
Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...
Več2021/2022
Pohod - 2.A in 2.B
Po malici se bodo drugošolci odpravili na pohod. Natančna navodila so dobili pri razredničarkah.
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Razvijanje finančne pismenosti pri matematiki
Učenci 7. in 8. razreda so naredili in predstavili projektno nalogo z naslovom Matematika in prenova stanovanja v času poučevanja na daljavo. Odločili so se katero sobo in kaj v sobi bi prenavljali (menjava talne obloge, pleskanje sten, menjava pohištva, oken, vrat, zaves, svetil, dekoracije...). Glede na to odločitev so izmerili potrebne količine in izračunali kvadraturo. Na spletu so poiskali vsaj tri ponudnike in se odločili za enega na podlagi treh vidikov (cena, kakovost, želje). Nato...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Literarni krožek in krepitev kompetence podjetnosti
Šestošolci so skozi celo leto pri jezikovnem delu slovenščine spoznavali besedne vrste. Pri literarnem krožku so jih utrjevali tako, da so s pomočjo poznavanja besednih vrst ustvarjali zabavne besedne igre (križanke, uganke). Končne rešitve besednih iger so se nanašale na čebele in čebelarstvo.
Učenke so pod mojim vodstvom ustvarjale kreativne naloge oziroma uganke, nastali izdelki so zanimivi za reševanje, s tem učenci na kreativen način utrdijo pridobljeno znanje o besednih vrstah, p...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji 2. razredu
Drugi petek v oktobru smo drugošolci izvedli športni dan Spretnostna vožnja z rolerji in skiroji, kjer so učenci razvijali podjetnostno kompetenco motiviranost in vztrajnost.
Učenci so bili postavljeni pred izzive in se pri delu potrudili po svojih najboljših močeh. Pokazali so zagnanost in odločnost pri nalogah. Postavljeni izzivi so jih dodatno motivirali, da so dosegli zastavljene cilje.
Premagovali so ovire na poligonu in ob koncu dne število udeležencev in uspešnost opravljeni...
VečInovativna učna okolja - Podjetnost
Digitalno ustvarjalni tretješolci s Kalobja
Z učenci 3. razreda OŠ Kalobje smo pri uri književnosti obravnavali pravljico Lipko in KošoRok. Z učenci smo po obravnavani pravljici in samostojnem branju knjige diskutirali o glavni tematiki knjige (prijateljstvo, šport, športno obnašanje, medsebojna pomoč. ..). Pravljico smo medpredmetno povezali še z uro športa, kjer so učenci spoznali osnove podajanja in lovljenja žoge. S pomočjo fotografij (podajanja in lovljenja žoge) so naredili samorefleksijo in se po opravljeni nalogi z učiteljic...
VečNaj dosežki naše šole
Državna šolska športna tekmovanja 2019/20
V šolskem letu 2019/20 so bila skladno z odredbo Ministrstva za zdravje o prepovedi zbiranja ljudi na javnih prireditvah zaradi nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARSCoV-2 (COVID 19) začasno odpovedana vsa Šolska športna tekmovanja. V šolskem letu je bilo organiziranih manj tekmovanj. Le en učenec se je uvrstil na državno tekmovanje (smučanje).
PRIREDITVE NAJ ŠPORTNIK ŠOLE 2019/20 zaradi Covida-19 ni bilo.
Slike v glavi dokumenta:
Pri predmetu LUM in SLJ sem ustvaril...