Zahtevana stran ne obstaja

Iskalni niz:

Št. najdenih dokumentov: 15 iskanje je trajalo (s): 0,1406

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Izkustveno učenje od doma

Učenci 9. a in 9. b so na podlagi predpisane literature izvedli eksperimentalno delo doma - v kuhinji.

Pri prvi vaji so dokazovali,  katere snovi povzročajo spremembo zgradbe in funkcije beljakovin v jajčnem beljaku. Dodajali so limonin sok, etanol 70%, čistilo za kopalnice, sladkor, olje ter jajčni beljak izpostavili povišani temperaturi. Eksperimentalno vajo so fotografirali ali posneli ter analizirali z oddajo tabel oz. fotografij.

Pri drugi vaji pa so skozi eksperiment proučeva...

Več

SIO 2020

Priporočila ARNESa za delo od doma

Priporočila ARNESA za delo od doma.

Če bomo zopet zapirali oddelke ali celo šolo, vam bodo ta priporočila lahko pomagala.

https://www.arnes.si/priporocila-za-izvedbo-izobrazevanja-od-doma/?fbclid=IwAR0vAJeWRF3XskT8isUpt87lZh-KN73cuz82kzQ8FSoC1MW6bjYmLqc1h6A

Več

Šolsko glasilo

Glasilo naše šole

Učenci in učitelji naše šole vsako leto naredimo eno ali dve glasili. Glasila so tematsko zasnovana.

Več

Branje za zaposlene

Priročnik

Kar gre staršem dobro v službi, je pogosto doma težko: sprejemati odločitve, prevzemati odgovornost, zagotoviti, da so narejene tudi neprijetne stvari ... Zaradi pomanjkanje zgleda v družbi in strahu, da bi svoje otroke poškodovali, starši pogosto ne uveljavijo svoje voditeljske vloge v družini.

Jesper Juul ponovno definira družinsko vodenje: močni starši, ki zagotavljajo otrokom varnost in jih ljubeče usmerjajo. Njegovi kreativni nasveti pomagajo k razvoju stila družinskega vodenja, k...

Več

Branje za zaposlene

Avtobiografija

Bronja Žakelj:

BELO SE PERE NA DEVETDESET

Ljubljana: Beletrina, 2019

 

O avtoričinem prvencu sem prebrala toliko intervjujev, da sem knjigo enostavno morala dobiti v branje TAKOJ.

Že naslov je precej nenavaden, postavlja vprašanja o vsebini.

 

Glavna oseba je Bronja, ki se pogovarja z mamo Mito, v bistvu ves čas pripoveduje njej.

Najprej kot otrok, ki skozi roman postane odrasla hči. Mama je težišče pripovedi, najprej kot aktivna sogovornica, po razpletu dog...

Več

Rastem s knjigo

RASTEM S KNJIGO

PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA

V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture

»Rastem s knjigo«

 

Namen projekta:

  • sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
  • spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.

 

Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...

Več

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Mladostniški možgani

1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.

Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.

MLADOSTNIŠKI MOŽGANI

V nas so možgani:
-    plazilcev,
-    zgodnjih sesalcev in
-    primatov.
Razvoj možganov 
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...

Več

Naj dosežki naše šole

Državna šolska športna tekmovanja 2019/20

V šolskem letu 2019/20 so bila skladno z odredbo Ministrstva za zdravje o prepovedi zbiranja ljudi na javnih prireditvah zaradi nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARSCoV-2 (COVID 19) začasno odpovedana vsa Šolska športna tekmovanja. V šolskem letu  je bilo organiziranih manj tekmovanj. Le en učenec se je uvrstil na državno tekmovanje (smučanje).

PRIREDITVE NAJ ŠPORTNIK ŠOLE 2019/20 zaradi Covida-19 ni bilo.

 

Slike v glavi dokumenta: 
Pri predmetu LUM in SLJ sem ustvaril...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Čebelarska literatura v 6. b

V oktobru 2018 so učenci 6. b-razreda v knjižnici poiskali literaturo na teme čebelarstvo, čebele, čebelnjak, čebelar ... Prebirali so strokovno literaturo, prispevke revij, zloženke, pravljice in slikanice. Ko so učenci našli kakšno zanimivost, so jo delili s sošolci. Delo so nadaljevali v parih ali manjših skupinah. Proti koncu ure so se vsi učenci zbrali na in okoli udobne sedežne v knjižnici in prisluhnili zgodbi sošolca. Z zanimanjem so poslušali in se močno nasmejali pri poglavjih ...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Četrtošolci razvijali kompetenco podjetnosti pri kulturnem dnevu

Učenci 4. a  so dobili podrobna navodila za delo - pisno ter ustno (na videokonferenci) s pobudami za ustvarjanje, ob tem pa so vsi sprejeli naloge, ki peljejo k skupnemu cilju. V 1. delu so samostojno prebrali pesem Otona Župančiča, Ciciban in čebela. Pesem so obnovili, nato pa jo samostojno preoblikovali v strip. Ob delu so uresničevali lastne, kreativne pobude in razvijali individualno odgovornost. V 2. delu so razvijali skupinsko odgovornost, saj je bila vsakemu dodeljena pobuda ...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Četrtošolci in razvoj kompetence podjetnosti

Na videokonferenci smo se z učenci pogovorili o vseh načrtovanih nalogah, tudi sami so podali ideje in predloge, ki smo jih  na koncu realizirali. Najprej smo prebrali Župančičevo pesem Ciciban in čebela. Po obravnavi pesmi, smo se jo naučili zapeti. To je bil pravi izziv, saj so prepevali v video sobi.  Pesem so obnovili in jo samostojno  predstavili tudi v stripu. Bili so natančni,  ustvarjalni in kreativni. Nato so se še naučili čebelji ples Zum, zum in ga zaplesali. Posnetke so starš...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Podjetno pri barvanju z naravnimi barvili

Učenci so najprej z viharjenjem idej nizali predloge naravnih barvil, nato pa so s pomočjo literature in spleta poiskali še postopke za barvanje z naravnimi barvili. Sledila je priprava načrta za barvanje (ob navodilu, da je potrebno uporabiti vsaj tri različne vzorce in na njih preizkusiti barvanje z vsaj s tremi različnimi naravnimi barvili). Barvanje so učenci opravili doma, kjer so tudi poiskali vse potrebne vire za svoje delo. Tako različne vzorce (krpice, jajca, vrvice, vato, volno,…...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Razvijanje finančne pismenosti pri matematiki

Učenci 7. in 8. razreda so naredili in predstavili projektno nalogo z naslovom Matematika in prenova stanovanja v času poučevanja na daljavo. Odločili so se katero sobo in kaj v sobi bi prenavljali (menjava talne obloge, pleskanje sten, menjava pohištva, oken, vrat, zaves, svetil, dekoracije...). Glede na to odločitev so izmerili potrebne količine in izračunali kvadraturo. Na spletu so poiskali vsaj tri ponudnike in se odločili za enega na podlagi treh vidikov (cena, kakovost, želje). Nato...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Kmetijstvo Slovenije in čebele

Pri obravnavi kmetijstva Slovenije sem eno šolsko uro namenila spoznavanju o pomenu čebel za človeka in kmetijstvo. Učenci so najprej poslušali razlago o omenjeni temi, nato pa so si ogledali kratke posnetke na naslednjih spletnih naslovih:

  • https://www.youtube.com/watch?v=bqHC4jvl0zo - Opraševalci – nepogrešljivi pri pridelavi hrane
  • https://www.youtube.com/watch?v=9gb7UljlQ04 - Čmrlji – mojstri opraševanja
  • https://www.youtube.com/watch?v=PqNPanV_Lvs - Če izgine čebela, izgine...

Več

Naj dosežki naše šole

Državna šolska športna tekmovanja 2019/20

V šolskem letu 2019/20 so bila skladno z odredbo Ministrstva za zdravje o prepovedi zbiranja ljudi na javnih prireditvah zaradi nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARSCoV-2 (COVID 19) začasno odpovedana vsa Šolska športna tekmovanja. V šolskem letu  je bilo organiziranih manj tekmovanj. Le en učenec se je uvrstil na državno tekmovanje (smučanje).

PRIREDITVE NAJ ŠPORTNIK ŠOLE 2019/20 zaradi Covida-19 ni bilo.

 

Slike v glavi dokumenta: 
Pri predmetu LUM in SLJ sem ustvaril...

Več

Ponedeljek, 24. Marec 2025
Malica
  • MLEČNI RIŽ Z MLEKOM IZBRANA KAKOVOST IN MOŽNOSTJO IZBIRE ČOKOLADE (alergeni: laktoza, soja)
  • BANANA
Kosilo
  • ŠPARGLJEVA KREMNA JUHA (alergeni: laktoza, gluten)
  • RIŽOTA S PIŠČANCEM IN GRAHOM
  • SOLATA RDEČE PESE
Popoldanska malica
  • KRUH (alergeni: gluten)
  • ali SADJE
Ponedeljek 17. Marec Ponedeljek
Torek 18. Marec Torek
Sreda 19. Marec Sreda
Četrtek 20. Marec Četrtek
Petek 21. Marec Petek
Nedelja 23. Marec Nedelja

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Osnovna šola Hruševec Šentjur