Zahtevana stran ne obstaja
Iskalni niz:
Bralna značka
Bralna značka
Branje za bralno značko je vsesplošno slovensko kulturno gibanje in prostovoljna dejavnost; učence spodbuja k branju in dviga njihovo bralno kulturo. Osnovni cilj branja za bralno značko je vzgojiti bralca, ki bo rad bral vse življenje.
CILJI BRALNE ZNAČKE:
- Bralec se za Bralno značko odloči prostovoljno in bere v svojem prostem času, po svojih željah in zanimanjih, da bo (p)ostal bralec (za) vse življenje.
- Bere različna leposlovna in poučna gradiva, tiskana in elektro...
VečBranje za zaposlene
Juhej, že berem!
Bralna knjižnica JUHEJ, ŽE BEREM! otrokom olajša prve korake v svet branja. Učenje tehnike branja s pomočjo knjižice temelji na zlogovalni metodi. Hitrejše in lažje učenje omogočajo obarvani zlogi.
Bralno knjižico odlikujejo naslednje značilnosti:
- Sprotno razvijanje tehnike branja pri obravnavi vsake črke.
- Otrok napreduje v branju postopoma in sistematično: pri obravnavi vsake črke ali več črk hkrati najprej bere zloge, potem besede, nato povedi oz. krajše besedilo.
- S pomo...
Branje za zaposlene
Juhej, že berem!
Bralna knjižnica JUHEJ, ŽE BEREM! otrokom olajša prve korake v svet branja. Učenje tehnike branja s pomočjo knjižice temelji na zlogovalni metodi.
Hitrejše in lažje učenje omogočajo obarvani zlogi. Bralno knjižico odlikujejo naslednje značilnosti:
- Razvijanje tehnike branja se začne že pri prvi obravnavani črki.
- Otrok napreduje v branju postopoma in sistematično: najprej bere zloge, potem besede, nato povedi oz. krajše besedilo.
- S pomočjo ilustracij spontano razvija besediš...
Branje za zaposlene
Avtobiografija
Bronja Žakelj:
BELO SE PERE NA DEVETDESET
Ljubljana: Beletrina, 2019
O avtoričinem prvencu sem prebrala toliko intervjujev, da sem knjigo enostavno morala dobiti v branje TAKOJ.
Že naslov je precej nenavaden, postavlja vprašanja o vsebini.
Glavna oseba je Bronja, ki se pogovarja z mamo Mito, v bistvu ves čas pripoveduje njej.
Najprej kot otrok, ki skozi roman postane odrasla hči. Mama je težišče pripovedi, najprej kot aktivna sogovornica, po razpletu dog...
VečInovativna učna okolja podprta z IKT
Mladostniški možgani
1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.
Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.
MLADOSTNIŠKI MOŽGANI
V nas so možgani:
- plazilcev,
- zgodnjih sesalcev in
- primatov.
Razvoj možganov
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...
Glasilo Corona št.4
Rimljani ukradejo magični napitek
Alja Eisenkoler iz 5. a je v okviru kulturnega dne ustvarila strip z naslovom Rimljani ukradejo magični napitek.
Prijetno branje.
VečPravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
Pravila šolskega reda
- DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV
- PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA
- Zaželeno vedenje
- Kje puščamo stvari
- Gibanje na šoli
- Oblačenje
- Uporaba prenosnih telefonov in drugih elektronskih naprav
- Prehrana
- Meje dopustnega vedenja
- Spoštovanje šolske in tuje lastnine
- Sporočanje resničnih po...
- Zaželeno vedenje
Knjižnično inf. znanja - KIZ
KIZ
Učni načrt za devetletno šolo vključuje tudi knjižnična informacijska znanja (KIZ), kjer učenci spoznajo knjižnico in njene informacijske vire, poizvedujejo in raziskujejo, berejo, poslušajo, gledajo, uporabljajo računalniške in komunikacijske tehnologije za pridobivanje in uporabo informacij.
Cilji in vsebine knjižničnih informacijskih znanj izhajajo iz temeljnih ciljev vzgojno-izobraževalnega dela.
Znanja, sposobnosti in spretnosti, ki jih učenec razvije v okviru knjižničnih info...
VečGlasilo Corona št.4
Rdeča kapica
Izpod barvic in peresa Ivane Orehovac Pevec je nastal tale strip o Rdeči kapici.
Prijetno branje.
VečBranje za zaposlene
Berem, da se poberem
Ali ima branje knjig v dobi digitalnih medijev sploh še smisel? Zakaj bi se prebijali čez obsežne romane, ko pa si lahko ogledamo serijo, pobrskamo po spletu ali preprosto čas preživljamo kako drugače? Ta knjižica ponuja deset razlogov za branje, ki dokazujejo, da ima branje knjig številne pozitivne stranske učinke.
Z branjem knjig si širimo in poglabljam obesedišče, ostrimo sposobnost mišljenja na vseh področjih, krepimo zmožnost razumevanja in se uri-mo v empatiji – vse to pa so tem...
Inovativna učna okolja - Podjetnost
Odkrivanje priložnosti pri TJA
V okviru projekta POGUM - Entrecomp so devetošolci pri pouku angleščine raziskovali tematiko gibanja:
- poimenovali so različne športe v TJA,
- preko slušnih (video) besedil na temo opisa različnih športov so vadili slušno razumevanje,
- samostojno so brskali in iskali besedila o pomembnosti gibanja – bralno razumevanje ter pridobivanje novega besedišča,
- ustvarili so e-miselni vzorec/PowerPoint/ spletni kviz – utrjevanje znanja,
- iskali ter kritično so vrednotili različne mobi...
E-bralniki
Prvi slovenski bralnik
V knjižnici imamo dva e-bralnika,
ki sta na voljo zaposlenim in učencem.
Bralnik INK BOOK odlikujejo prednosti :
- je v slovenščini,
- tehnologija e-papirja, ki omogoča pristno bralno izkušnjo (kot da bi brali knjigo),
- ni moteče za oči,
- kakovost besedila in slik (ČB),
- je lažji in manjši od knjige,
- omogoča osebne nastavitve (levičarji), velikost črk, prijazen za dislektike,
- brez polnjenja zdrži več tednov.
...
VečRastem s knjigo
RASTEM S KNJIGO
PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA
V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture
»Rastem s knjigo«
Namen projekta:
- sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
- spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.
Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...
VečGlasilo Corona št. 6
Mačke in psi
Kako hitro lahko tečejo domače mačke? Koliko časa na dan porabijo za umivanje? Ali mačke lahko premikajo čeljust levo in desno?
Kaj pa psi? Je male angleške hrte težko negovati? Koliko tehtajo? Kakšno dlako imajo?
Vse o mačkah lahko preberete v zgibanki Ane Hladnik iz 5. b, vse o malih angleških hrtih pa v zgibanki Enje Zupanc, 5. b.
VečGlasilo Corona št. 6
Mojca Pokrajculja - lutkovna predstava
Učenci 1. a so v času karantene zelo ustvarjalni. Vestno opravljajo domače naloge, likovno ustvarjajo in so športno aktivni. Lovro Lipovšek je pripravil čudovito lutkovno predstavo o Mojci Pokrajculji. Sam je izdelal lutke iz papirja in oblikoval sceno. Vabljeni k ogledu predstave. Pohvala pa tudi ostalim učencem, za izdelavo domiselnih lutk.
VečGlasilo Corona št. 10
Si želiš nazaj v šolo?
Učenci 4. a razreda so se z učiteljico pogovarjali o tem, ali si želijo nazaj v šolo ali ne in zakaj. Takole razmišljajo:
BOR: "Rad bi bil s prijatelji v razredu."
DONATELLA: "V šolo si želim zaradi prijateljev. Tam je lažje odgovarjati na vprašanja."
ELLA: "V šoli lažje sledim pouku."
ERVIN: "Želim priti v razred, da se vidimo s sošolci in sošolkami."
JULIJA: "Želim v šolo, ker mi je doma dolgčas. Doma manj razumem učno snov."
LINA O.: "V šoli je boljša razlaga učn...
Več