Zahtevana stran ne obstaja

Iskalni niz:

Št. najdenih dokumentov: 19 iskanje je trajalo (s): 0,1426

Bralna značka

Bralna značka

Branje za bralno značko je vsesplošno slovensko kulturno gibanje in prostovoljna dejavnost; učence spodbuja k branju in dviga njihovo bralno kulturo. Osnovni cilj branja za bralno značko je vzgojiti bralca, ki bo rad bral vse življenje.

 

CILJI BRALNE ZNAČKE:

- Bralec se za Bralno značko odloči prostovoljno in bere v svojem prostem času, po svojih željah in zanimanjih, da bo (p)ostal bralec (za) vse življenje.

- Bere različna leposlovna in poučna gradiva, tiskana in elektro...

Več

Branje za zaposlene

Juhej, že berem!

Bralna knjižnica JUHEJ, ŽE BEREM! otrokom olajša prve korake v svet branja. Učenje tehnike branja s pomočjo knjižice temelji na zlogovalni metodi. Hitrejše in lažje učenje omogočajo obarvani zlogi.

Bralno knjižico odlikujejo naslednje značilnosti:
- Sprotno razvijanje tehnike branja pri obravnavi vsake črke.
- Otrok napreduje v branju postopoma in sistematično: pri obravnavi vsake črke ali več črk hkrati najprej bere zloge, potem besede, nato povedi oz. krajše besedilo.
- S pomo...

Več

Branje za zaposlene

Juhej, že berem!

Bralna knjižnica JUHEJ, ŽE BEREM! otrokom olajša prve korake v svet branja. Učenje tehnike branja s pomočjo knjižice temelji na zlogovalni metodi.

Hitrejše in lažje učenje omogočajo obarvani zlogi. Bralno knjižico odlikujejo naslednje značilnosti:
- Razvijanje tehnike branja se začne že pri prvi obravnavani črki.
- Otrok napreduje v branju postopoma in sistematično: najprej bere zloge, potem besede, nato povedi oz. krajše besedilo.
- S pomočjo ilustracij spontano razvija besediš...

Več

Branje za zaposlene

Avtobiografija

Bronja Žakelj:

BELO SE PERE NA DEVETDESET

Ljubljana: Beletrina, 2019

 

O avtoričinem prvencu sem prebrala toliko intervjujev, da sem knjigo enostavno morala dobiti v branje TAKOJ.

Že naslov je precej nenavaden, postavlja vprašanja o vsebini.

 

Glavna oseba je Bronja, ki se pogovarja z mamo Mito, v bistvu ves čas pripoveduje njej.

Najprej kot otrok, ki skozi roman postane odrasla hči. Mama je težišče pripovedi, najprej kot aktivna sogovornica, po razpletu dog...

Več

Inovativna učna okolja podprta z IKT

Mladostniški možgani

1.2.2018 je na Šolskem centru Kranj bilo predavanje za učitelje v projektu Inovativna učna okolja z IKT.

Predaval je PROF. DR. ZVEZDAN PIRTOŠEK, predstojnik katedre za nevrologijo na Medicinski fakulteti Univerze v Ljubljani.

MLADOSTNIŠKI MOŽGANI

V nas so možgani:
-    plazilcev,
-    zgodnjih sesalcev in
-    primatov.
Razvoj možganov 
Možgani zgodnjega človeka so se razvili pred 50.000 leti, razvile so se torej zmožnosti uma, razuma in umetnosti. Zadnjih 10.000 let ...

Več

Glasilo Corona št. 1

PREMAGAJMO KORONO

Pia Poljšak iz 4. a je naredila strip z naslovom Premagajmo korono.

Prijetno branje!

Več

Glasilo Corona št. 2

Čarovnice napovejo boj koronavirusu

Prijetno branje vam želi 

Lara Peterkovič, 5. a

Več

Glasilo Corona št.4

Rimljani ukradejo magični napitek

Alja Eisenkoler iz 5. a je v okviru kulturnega dne ustvarila strip z naslovom Rimljani ukradejo magični napitek.

Prijetno branje.

Več

Pravila šolskega reda

Pravila šolskega reda

Pravila šolskega reda

  1. DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV
  2. PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA
    1. Zaželeno vedenje
      1. Kje puščamo stvari
      2. Gibanje na šoli
      3. Oblačenje
      4. Uporaba prenosnih telefonov in drugih elektronskih naprav
      5. Prehrana
    2. Meje dopustnega vedenja
      1. Spoštovanje šolske in tuje lastnine
      2. Sporočanje resničnih po...

Več

Knjižnično inf. znanja - KIZ

KIZ

Učni načrt za devetletno šolo vključuje tudi knjižnična informacijska znanja (KIZ), kjer učenci spoznajo knjižnico in njene informacijske vire, poizvedujejo in raziskujejo, berejo, poslušajo, gledajo, uporabljajo računalniške in komunikacijske tehnologije za pridobivanje in uporabo informacij.

Cilji in vsebine knjižničnih informacijskih znanj izhajajo iz temeljnih ciljev vzgojno-izobraževalnega dela.

Znanja, sposobnosti in spretnosti, ki jih učenec razvije v okviru knjižničnih info...

Več

Glasilo Corona št.4

Rdeča kapica

Izpod barvic in peresa Ivane Orehovac Pevec je nastal tale strip o Rdeči kapici.

Prijetno branje.

Več

Branje za zaposlene

Berem, da se poberem

Ali ima branje knjig v dobi digitalnih medijev sploh še smisel? Zakaj bi se prebijali čez obsežne romane, ko pa si lahko ogledamo serijo, pobrskamo po spletu ali preprosto čas preživljamo kako drugače? Ta knjižica ponuja deset razlogov za branje, ki dokazujejo, da ima branje knjig številne pozitivne stranske učinke.

Z branjem knjig si širimo in poglabljam obesedišče, ostrimo sposobnost mišljenja na vseh področjih, krepimo zmožnost razumevanja in se uri-mo v empatiji – vse to pa so tem...

Več

Inovativna učna okolja - Podjetnost

Odkrivanje priložnosti pri TJA

V okviru projekta POGUM - Entrecomp so devetošolci pri pouku angleščine raziskovali tematiko gibanja:
- poimenovali so različne športe v TJA,
- preko slušnih (video) besedil na temo opisa različnih športov so vadili slušno razumevanje,
- samostojno so brskali in iskali besedila o pomembnosti gibanja – bralno razumevanje ter pridobivanje novega besedišča,
- ustvarili so e-miselni vzorec/PowerPoint/ spletni kviz – utrjevanje znanja,
- iskali ter kritično so vrednotili različne mobi...

Več

E-bralniki

Prvi slovenski bralnik

V knjižnici imamo dva e-bralnika,

ki sta na voljo zaposlenim in učencem.

Bralnik INK BOOK odlikujejo prednosti :

  • je v slovenščini,
  • tehnologija e-papirja, ki omogoča pristno bralno izkušnjo (kot da bi brali knjigo),
  • ni moteče za oči,
  • kakovost besedila in slik (ČB),
  • je lažji in manjši od knjige,
  • omogoča osebne nastavitve (levičarji), velikost črk, prijazen za dislektike,
  • brez polnjenja zdrži več tednov.

 

...

Več

Rastem s knjigo

RASTEM S KNJIGO

PREDSTAVITEV NACIONALNEGA PROJEKTA

V šolskem letu 2022/2023 že sedemnajstič poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture

»Rastem s knjigo«

 

Namen projekta:

  • sedmošolci sprejmejo izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo,
  • spodbujanje motivacije za branje pri šolarjih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic.

 

Za osnovnošolce je bila izbrana knjiga pisatelja Boštjana Gorenca, Jake Vukotiča (ilustracije) s pomočjo Kozma Ahačiča z na...

Več

Glasilo Corona št. 6

Mačke in psi

Kako hitro lahko tečejo domače mačke? Koliko časa na dan porabijo za umivanje? Ali mačke lahko premikajo čeljust levo in desno? 

Kaj pa psi? Je male angleške hrte težko negovati? Koliko tehtajo? Kakšno dlako imajo?

Vse o mačkah lahko preberete v zgibanki Ane Hladnik iz 5. b, vse o malih angleških hrtih pa v zgibanki Enje Zupanc, 5. b.

Več

Glasilo Corona št. 6

Mojca Pokrajculja - lutkovna predstava

Učenci 1. a so v času karantene zelo ustvarjalni. Vestno opravljajo domače naloge, likovno ustvarjajo in so športno aktivni. Lovro Lipovšek je pripravil čudovito lutkovno predstavo o Mojci Pokrajculji. Sam je izdelal lutke iz papirja in oblikoval sceno. Vabljeni k ogledu predstave. Pohvala pa tudi ostalim učencem, za izdelavo domiselnih lutk.  

Več

Glasilo Corona št. 10

Si želiš nazaj v šolo?

Učenci 4. a razreda so se z učiteljico pogovarjali o tem, ali si želijo nazaj v šolo ali ne in zakaj. Takole razmišljajo:

BOR: "Rad bi bil s prijatelji v razredu."

DONATELLA: "V šolo si želim zaradi prijateljev. Tam je lažje odgovarjati na vprašanja."

ELLA: "V šoli lažje sledim pouku."

ERVIN: "Želim priti v razred, da se vidimo s sošolci in sošolkami."

JULIJA: "Želim v šolo, ker mi je doma dolgčas. Doma manj razumem učno snov."

LINA O.: "V šoli je boljša razlaga učn...

Več

Ponedeljek, 29. April 2024
Ni jedilnika za izbrani dan
Ponedeljek 22. April Ponedeljek
Sreda 24. April Sreda
Četrtek 25. April Četrtek
Sobota 27. April Sobota
Dan upora proti okupatorju
Nedelja 28. April Nedelja

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Osnovna šola Hruševec Šentjur